- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,592
- Konu Yazar
- #1
Kişilerin kendi tercihidir, zevkidir de yahu Cafe Racer diye yapılan saçma sapan şeylerden size de gına geldi mi?
Yurt içinde yapılan doğru düzgün 3-5 iş dışında hepsi hilkat garibesi gibi duruyor.
Ortaya çıkan şeylerin durumu diyor ki "Ulan kaza yaptık motorun da parçalar pahalı. Bari cafe racer diye yapalım bişeler iteleyeyim birine"
Zevk sıfır,Estetik sıfır, İşçilik sıfır.
Bu sonuçlarda piyasada "usta" diye dolaşan adamların da suçu büyük. Kendim girdiğim modifiye işini hala bitiremedim. İlgili kısımın yapıalcaklarını A'dan Z'ye planlamama rağmen istediğim gibi yapmak için 50 adam dolaşıp ne istediğimi bazen yaptırabiliyor bazen yaptıramıyorum.
Fakat arkadaş sizde zevksizlik yapmayın da. Kaç motosiklet cafe racer diye sakat bırakıldı.
Bu gidişe bir dur de
Yurt içinde yapılan doğru düzgün 3-5 iş dışında hepsi hilkat garibesi gibi duruyor.
Ortaya çıkan şeylerin durumu diyor ki "Ulan kaza yaptık motorun da parçalar pahalı. Bari cafe racer diye yapalım bişeler iteleyeyim birine"
Zevk sıfır,Estetik sıfır, İşçilik sıfır.
Bu sonuçlarda piyasada "usta" diye dolaşan adamların da suçu büyük. Kendim girdiğim modifiye işini hala bitiremedim. İlgili kısımın yapıalcaklarını A'dan Z'ye planlamama rağmen istediğim gibi yapmak için 50 adam dolaşıp ne istediğimi bazen yaptırabiliyor bazen yaptıramıyorum.
Fakat arkadaş sizde zevksizlik yapmayın da. Kaç motosiklet cafe racer diye sakat bırakıldı.
Bu gidişe bir dur de