Çadır Tavsiyesi

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Gayet memnun kaldım,170 boyumla bana gayet yeterli geldi,yağmurda deneme fırsatım olmadı,çevremde çadır kullan kişiler genelde Husky kullanıyordu,basit çadırlar gibi parçalacak bir maleze kalitesi yok,kaliteyi hissetiriyor,kurulum kolay
hocam bir seneyi geçirmişsin. izlenimleri alabilir miyim? gerçi şuanki fiyatları daha da uçuk.
 
Katılım
3 Eki 2017
Mesajlar
2
Coleman'ın da motorsikletli gezginler düşünülerek tasarlanmış oldukça başarılı ürünleri var. Şu ara %15 indirim var diye biliyorum. Göz atmanızda fayda var. https://www.northstarshop.com/coleman
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst