- Katılım
- 1 Ağu 2010
- Mesajlar
- 1,453
- Konu Yazar
- #41
Gayet memnun kaldım,170 boyumla bana gayet yeterli geldi,yağmurda deneme fırsatım olmadı,çevremde çadır kullan kişiler genelde Husky kullanıyordu,basit çadırlar gibi parçalacak bir maleze kalitesi yok,kaliteyi hissetiriyor,kurulum kolay
hocam bir seneyi geçirmişsin. izlenimleri alabilir miyim? gerçi şuanki fiyatları daha da uçuk.