Çadır Tavsiyesi

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Nereye geleyim
Motorunu çadırını al gel baharda kamp kuralım,ortada bulusuruz olmadı :mrgreen:
Fazla fiyatı tuzlu olanlara pek bakmıyorum,sebebide yaz mevsiminde kullanacağım için,bu işlerde acemi olduğumuzdan biraz sıkıntılı
Çok fazla extreme kamp atmıyorsanız eğer gidip bimde satilan 60 liralik otomatik kurulan cadirdan alin. Ne yagmur ne ruzgar gecirir. 2 kisi rahat rahat sigarsiniz icine. Tepesinde bir ip var cekiyorsun kuruluyor. Extreme Aladağlar kampında bile içinde kalan arkadaş gayet memnundu halinden. Tabiki terleme yapabiliyor ama 50 60 lira birsey zaten bi deneyip ona gore kaliteli birseye ihtiyaciniz olup olmadigina karar verin bence :)


Aaa pardon almissiniz.. hayirli olsun.
Uyku tulumu icin extreme atmayacaksaniz anapurna almayin. Ama extreme atacaksaniz mutlaka anapurna alin :) ve sisme yatak almayin. Sisme yatak yerine sisme mat yada duz mat alin daha rahat
acaba u işimizi görür mü?
Andoutdoor FRS205 Uyku Tulumu
Fazer baskan ,birde uyku tulumu alacaksan ,şu firavinun tabutu gibi olandan alma .Daralıyo ya aşşağıya doğru,ayakların uyusur hareket edemezsin.bendeki firavun tabutu gibi .alkolu içip içine girince sabah ana avrat bacak ağırısıyla güne başlıyorum :queen:

Firavun tabutu

http://www.yabanstore.com/Makalu-enjoy-26-Uyku-Tulumu-MKL-12460_116728.html


Asıl olan :)

http://www.hepsiburada.com/andoutdoor-frs205-uyku-tulumu-p-SPORFRS205
yabancı
Geriye lazım olacak eşyalar
Katlanır sandalye
Çaydanlık
Çadırın altına sermek için malzeme
Yabani hayvanlar için bir güvenlik önlemi almak gerekir
Cep sobası lazım olurmu,aramızda kullanan varmı?
Sizlerin aklına başka birşey geliyor mu?
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
134
Dostum fiyat aralığını bilmiyorum ama zamanında kullandığım vaude çadırı ısrarla tavsiye ederim. Gerek hafifliği gerek kurulum kolaylığı mükemmel ben çift kişilik 5 mevsim çadırını kullanmıştım. Eğer motorla kullanacaksan hafifliğe dikkat et derim.
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
Benim de yakinen takip ettiğim bir konu. Çadır işinde okuduklarımdan geriye kalanlar şunlar,

1. Kullanmak istediğin kişi sayısından 1 fazla büyüklükte olsun,

2. İskeleti duralimun olsun ki bu segment olarak 4 mevsim çadırlarda mevcut. Onlarda 400-500 TL arasında fiyata sahipler.

3. genel bilindik marka HUSKY.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,647
Ömrüm camp balık ve avda geçti .sana tek tavsiyem para varsa husky marka çadır al çocuguna bırakırsın.decatlon ucuzdur lakin kalite orta dır.vericeksin 300 tl bakıcaksın keyfine .husky nin çadırları n11 sanalpazar vs gibi sitelerde 3/1 fiyatına bulunuyor.

Ben 50 100 lira veririm dersen doğru adres decathlon

Heleki decathlonun 2 sn de açılan ama doğru katlayamazsan ilk kullanımda elinde kırık cubuklarla kalan modelinden uzak dur derim.

bende bu yıl husky yada daha ötesi markalardan çadır alacağım geçen sene edindiğim acı tecrübeden aklım başıma geldi :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Çadırı aldım,tavsiyeniz için teşekkür ederim,şimdide kamp ekipmanlarını tamamlıyorum
Dostum fiyat aralığını bilmiyorum ama zamanında kullandığım vaude çadırı ısrarla tavsiye ederim. Gerek hafifliği gerek kurulum kolaylığı mükemmel ben çift kişilik 5 mevsim çadırını kullanmıştım. Eğer motorla kullanacaksan hafifliğe dikkat et derim.
Husky husky
Benim de yakinen takip ettiğim bir konu. Çadır işinde okuduklarımdan geriye kalanlar şunlar,

1. Kullanmak istediğin kişi sayısından 1 fazla büyüklükte olsun,

2. İskeleti duralimun olsun ki bu segment olarak 4 mevsim çadırlarda mevcut. Onlarda 400-500 TL arasında fiyata sahipler.

3. genel bilindik marka HUSKY.
Tecrübelinizi yazarmısınız? bizim gibi çaylaklarda faydalansın
bende bu yıl husky yada daha ötesi markalardan çadır alacağım geçen sene edindiğim acı tecrübeden aklım başıma geldi :)
Uyku tulumu olarak bunu düşünüyorum
http://urun.gittigidiyor.com/spor-outdoor/evolite-himalaya-18c-uyku-tulumu-199067071
!-Çadırın altına sermek için bir örtü almak gerekir mi?
2-Çadır örtüsü yerine,uyku tulumun altına serecek böyle birşey alsak işimizi görür mü?
http://urun.gittigidiyor.com/spor-outdoor/eva-mat-fra202-207400516
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,647
Çadırı aldım,tavsiyeniz için teşekkür ederim,şimdide kamp ekipmanlarını tamamlıyorum

Husky husky

Tecrübelinizi yazarmısınız? bizim gibi çaylaklarda faydalansın

Uyku tulumu olarak bunu düşünüyorum
http://urun.gittigidiyor.com/spor-outdoor/evolite-himalaya-18c-uyku-tulumu-199067071
!-Çadırın altına sermek için bir örtü almak gerekir mi?
2-Çadır örtüsü yerine,uyku tulumun altına serecek böyle birşey alsak işimizi görür mü?
http://urun.gittigidiyor.com/spor-outdoor/eva-mat-fra202-207400516

hangi mevsimde nereye gitmeyi planlıyorsun ?
benim şehirler arası bisiklet ve likya yolu yürüyüş tecrübem var.
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
Çadırı aldım,tavsiyeniz için teşekkür ederim,şimdide kamp ekipmanlarını tamamlıyorum

Husky husky

Tecrübelinizi yazarmısınız? bizim gibi çaylaklarda faydalansın

Malesef tecrübem yok, sadece forumlarda okuduğum neticeleri yazdım. Sizin gibi arayış içerisindeyim. Siz hangi çadırı aldınız?
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
43
Arkadaşlar arkadaşımla bu hafta bi kamp düşünüyoruz deniz kenarı vb biyerde fiyatı uygun 2 kişi rahat edebileceğim bi çadır önerisinde bulunabilir misiniz teşekkürler şimdiden
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Ben ilk çadırı bimden aldım . Açıkçası pis kokusu ile hiç sevmedim . Meğer havalandirmak gerekirmiş kullanmadan önce kurup iyice havalandirmak... bilmem kac km surup gece çadırı zar zor kurup kendimi çadırın içine attigimda kokusunu falan umursamamistim ::facepalm:: sadece bir kere kullandım...

Sonra decatlondan quechua aldım 2 kişilik. Çok memnunum havalandırması da iyi. Geçen yaz sicaklarinda hiç rahatsız etmedi. Üstelik güneşlik çok ise yaradı. Ben memnun kaldim .
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Fiyatı için ne dersin bilmem şu çadır var
http://www.decathlon.com.tr/arpenaz-freshblack-cadir-id_8357355.html

Bu yaz başında aldım bunu. Havalandırması gayet iyi.
İki kapılı. İç kumaşı siyah olduğu için dışarıdan içerisi asla gözükmüyor, ama içeriden dışarısını rahatlıkla görebiliyorsun.
Ve patricia'da hiç bir gölgelik olmayan deniz kenarına kurmama rağmen öğlen 11'e kadar uyudum içerde.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bir gün decatlonda çadırlara bakarken içinde uyuya kalıyodum az kalsın :cherry: içine bi şezlong bi portatif katlanır masa iki de katlanır hafif tabure atsan ömür boyu yaşanır.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
2 aydır cadır bakıyordum bütün sitelerinde husky tavsiye ediyor bende bu gün husky bigles 5 aldım
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
marketlerden 30 tl ye iki adet çadır almıştım. iki kişilik ve festivallerde iki kişi çok rahat kaldık içinde hatta ekipmanlarımızda içindeydi. uzun yolculuklarıma iki çadırımıda götürüyorum. kapalı halde tahminen 2-2,5 kg civarı ve yer kaplamıyorlar. şişme deniz yatağım var. oda küçük yer kaplamıyor. şişirince çok güzel yatması oluyor. yağmur olayına gelince. nalburdan kamyon ve kamyonetler için 4x4 çadır aldım. lastikleri dahil 25-30 tl civarıdır. kesinlikle su geçirmez. ve paketi küçük. yer kaplamaz. kampta çadırlarımı kuruyoruz. birisine eşyalarımı atıyorum. diğerine kendim yerleşiyorum. deniz yatagımla gündüz denizde yüzüyorum eğleniyorum gece yatıyorum üstünde. çadırlarımın yanyana kurup üzerine brandayı çektimmi yağmur çamur görmüyor. ama çadırların etrafına su kanalı açarsanız alttanda birşey olmaz.ben böyle yapıyorum. bana maliyeti iki çasdır 60 tl, branda 25 tl , deniz yatağı 20 tl. toplam 105 tl ye yer kaplamayan güvenli , kullanışlı, kolay kurulumu olan rahat bir kamp yapmış oluyorum. tavsiye ederim.

Bu arkadaşın söylediklerine katılıyorum. Boşu boşuna parçalanma derim.


10 yıl önce 1 kere kullanmak için metrodan aldığım 30 tl lik çadırı ( meşhur dakota portakal rengi ) neredeyse her yaz 2 3 kere kuruyorum. Hala kullanılacak durumda. Ayrıca beraber alığım şişme yatak da gece çadırda gündüz denizde rahat rahat kullanılıyor. Şimdi olsun ikisinin maliyeti 100 tl.

Ayrıca yağmur geçiren çadırla geçirmeyen çadır arasındaki fark zaten ikinci katmandan kaynaklanıyor. ( tek katman olanlar çok pahalı ) Çok ihtiyacın olursa ki bu çadırları ağaç altına kursan sorunun olmayacak. Alt kısmı zaten su geçirmez.


Adamlar çadır yapmış everestte kullanmak için. Haliyle malzeme de ona göre. Fiyat da. Ağır iklim koşullarında kullanım ve dayanıklılık söz konusu olunca en iyisi en pahalısıdır mantığını bir kenara bırakmak lazım.

İhtiyaçlarına göre seçim yaparsan cebinden fazla para çıkmayacaktır.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,647
Aslında husky ler çok pahalı değil bize göre pahalı avrupa fiyatlarına bakarsanız bir aylık maaş ile hiç zorlanmadan alabiliyorsunuz ama buraya gelince o fiyat euro olduğu için bize kalın geliyor :)
bu arada bende husky sawa 2 modeli var
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
BİM/A101/ŞOK takipte kalın;

Otomatik Çadır - 65 TL.

Kurulumu basit, şipşak. :cat:
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
11

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst