Ç.M.S.K Santauras gezisi

Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Sevgili dostlar
Mersinli kardeşlerimiz bizi Santauras'a davet ediyorlar. Ne diyosunuz gidelim di mi? MT Mersin 4. buluşma topic'inde ordaki ortamların resimleri var bence çok güzel yerler gidelim derim.

Açık tehdit:mrgreen: :mrgreen:
Benimle kimse gelmezse bende yalnız giderim heheh:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
işte bu adananın ayak, yok yok egzos sesleriii:mrgreen: geliyormu abilerimiz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst