Bws 2 kişi rampada çıkartmıyor

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Cumartesi gecesi kuzenle dolaşalım dedik toprak ve eğimli yollara girdik ,İst. kumburgaz da, ama motor rampalarda bizi değil biz motoru taşıdık.Servis karbüratörü temizledi yinede bi fark yok.Bws mi satıp mobylette alcam:salut: bıktım artık servis ve motorla uğraşmaktan...:farao:
(Not:Bunlar tek başıma hava filtresini tek başıma temizledikten sonra başladı..)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
189
Cumartesi gecesi kuzenle dolaşalım dedik toprak ve eğimli yollara girdik ,İst. kumburgaz da, ama motor rampalarda bizi değil biz motoru taşıdık.Servis karbüratörü temizledi yinede bi fark yok.Bws mi satıp mobylette alcam:salut: bıktım artık servis ve motorla uğraşmaktan...:farao:
(Not:Bunlar tek başıma hava filtresini tek başıma temizledikten sonra başladı..)

bws bi çıkmadı inanmam valla bws nin ön kaldırması lazım çıkarken sen iyi bi servise git hemen:cat:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
hava filtresini yerine oturtamadıysan o giriside tıkayıp havayı engellio olabilir yokusta ozellikle oynayıp dengede olmadıgı için..
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
Cumartesi gecesi kuzenle dolaşalım dedik toprak ve eğimli yollara girdik ,İst. kumburgaz da, ama motor rampalarda bizi değil biz motoru taşıdık.Servis karbüratörü temizledi yinede bi fark yok.Bws mi satıp mobylette alcam:salut: bıktım artık servis ve motorla uğraşmaktan...:farao:
(Not:Bunlar tek başıma hava filtresini tek başıma temizledikten sonra başladı..)

bakın arkadaş ne yapmış kesin o yüzdendir ...
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Tek başıma Tek başıma Tek başıma............:queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
artık tek başına yapmazsın heralde?kaçlık makina bu arada 50 cc olsa normalde üstüyse bi anormallik var
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
100 cc iki zamanlı bir motosikletin böyle bişey yapmaması lazım..

hava filtresini kontorl et / ettir

kayış ne durumda..?

benim yamahanın kayışın bulundugu bölgede yag haznesi vardı ( şanzıman yagı için) yag eksikse ondan yapar..
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
bunu nasıl başarabildiniz,epey emek verdiniz mi dersem ayıp olacak,hava filtresi olduğunu düşünemeyiz bence,yanlış takılmış olsa bile sonuşta içeri bi miktar hava girecektir buda yterlidir,bence sen yağ deponu ve bujini kontrol et,bujini değiştir ve karbüratör ayarı yaptır:cat:
sakın sen yapma ha yaptır
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
vallah benim kınetıc te eskiden ramplarda 2 kişi ön kaldırıyordu şimdi tek başıma zor çıkıyorum hala çözebilmiş değilim sorunu :rendeer:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Sevgili arkadaşlarım buji 2 gün önce değişti ve karbüratör temizlendi ayrıyeten Yamaha servisinde ayarı da yapıldı.Kayışa gelince 1 ay önce değişti ve ne geldiyse başıma ondan geldi zaten kayıştan sonra randıman alamadım kalkışlarım daki seri azaldı ve hafif bi titreme olmaya başladı.Ama gerçekten Bws yi bu hale getirmek bencede büyük bi maharet istiyo bunda benim katkım kadar servislerin katkısıda yadsınamaz, usta yine caırdı beni bi boşlukta gideceğim Hava Filtresine bakalım bari dedi:mrgreen:

Sezen ablanın gönlümüzde ayrı bir yeri evet hepsi tek başıma , kurcalamadan olmuyo bu işler :mrgreen:
Yakında hedefim tek başıma ve yine tek başıma piston segman değiştirmek:queen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Sevgili arkadaşlarım buji 2 gün önce değişti ve karbüratör temizlendi ayrıyeten Yamaha servisinde ayarı da yapıldı.Kayışa gelince 1 ay önce değişti ve ne geldiyse başıma ondan geldi zaten kayıştan sonra randıman alamadım kalkışlarım daki seri azaldı ve hafif bi titreme olmaya başladı.Ama gerçekten Bws yi bu hale getirmek bencede büyük bi maharet istiyo bunda benim katkım kadar servislerin katkısıda yadsınamaz, usta yine caırdı beni bi boşlukta gideceğim Hava Filtresine bakalım bari dedi:mrgreen:

Sezen ablanın gönlümüzde ayrı bir yeri evet hepsi tek başıma , kurcalamadan olmuyo bu işler :mrgreen:
Yakında hedefim tek başıma ve yine tek başıma piston segman değiştirmek:queen:


kalkışta titreme kayış'a hareket veren baga lardan kaynaklanıyor aşınmıştır değiştirtirsen sorun ortadan kalkar bu arada motosikletin kaç km de:rendeer:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
kalkışta titreme kayış'a hareket veren baga lardan kaynaklanıyor aşınmıştır değiştirtirsen sorun ortadan kalkar bu arada motosikletin kaç km de:rendeer:

Bağlar derken debriyaj ağırlıklarından söz ediyorsan onlarıda değiştirdim 5 tane ufak silindirik yapı o değilse ustaya gittiğimde bi söyliyim dediğini.
Motorum şuan tam 20 bin km de yaptiriyim satarım heralde :pale:
Ne bu böyle sorun çıkarmaz diye aldık servisten çıkamıyoz zaten 90 ı da geçemiyom Benim Bws sanırım Bws görünümlü mobylette :p
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Bağlar derken debriyaj ağırlıklarından söz ediyorsan onlarıda değiştirdim 5 tane ufak silindirik yapı o değilse ustaya gittiğimde bi söyliyim dediğini.
Motorum şuan tam 20 bin km de yaptiriyim satarım heralde :pale:
Ne bu böyle sorun çıkarmaz diye aldık servisten çıkamıyoz zaten 90 ı da geçemiyom Benim Bws sanırım Bws görünümlü mobylette :p

evet beyaz ve yuvarlak bişey dediğin gibi 5 tane olması ve gres yağı ile yağlanması lazım onların iyi yağlanmamışsa yine titreme ile kalkarki şu an seninkinde sorun var demek oluyor bu yeniyse bagalar titrememeli aynı sorun bende de vardı değiştikten sonra sorun kalkmadı insanı çok rahatsız ediyor o titreşim motosikleti kullanma zevkinden mahrum ediyor ayrıca 20.000 km de artık arıza çıkarması normal mağlum 2 zamanlı çabuk aşınıyor muhtemelen senin de motosiklet silindir piston sekman istemeye başlamış:rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
bws nin debriyajında problem var kesin.kaçırıyo gibime geldi.bence kayış ve debriyaj bölümüne bi baktır.hava filtresinden diye düşünüyosan filtreyi sök filtresiz dene.rahat rahat hava alsın motor.eğer filtredense filtreyi değiştirirsin yada iyice temizletip takarsın.ama aynı problemi yine yapıyosa debriyajda sorun vardır.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
bws nin debriyajında problem var kesin.kaçırıyo gibime geldi.bence kayış ve debriyaj bölümüne bi baktır.hava filtresinden diye düşünüyosan filtreyi sök filtresiz dene.rahat rahat hava alsın motor.eğer filtredense filtreyi değiştirirsin yada iyice temizletip takarsın.ama aynı problemi yine yapıyosa debriyajda sorun vardır.


evet bir ihtimal de arkadaşın dediği gibi debrijay balatasını göstert hiç değişmediyse zaten 20.000km ye kadar değişme zamanı gelmiş ayrıca rampada çekiş sorunu bundanda kaynaklanabilir:rendeer:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Arkadaşlar ustaya ısrarla soruyorum bunun debriyajında mı problem var diyorum yoksa rektifiye mi istiyor diyorum yo diyolar motorun iyi
ya bu nasıl iş nereye gitsem hepsi karbüratör kirli diyo inanın 1.5 ayda 2 kez karbüratör temizlettim
Egelim dediğinde çok haklısın o titreme insanı öyle derinden etkiliyor ki gerçekten hiç insanın binesi gelmiyor ama o bağları takan usta da bunu akıl edebilecek kapasitededir yani yılların yamaha servisi
bir de hava filtresini çıkarark motoru kullanmak herhangibir zarar vermez mi motora?
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Arkadaşlar ustaya ısrarla soruyorum bunun debriyajında mı problem var diyorum yoksa rektifiye mi istiyor diyorum yo diyolar motorun iyi
ya bu nasıl iş nereye gitsem hepsi karbüratör kirli diyo inanın 1.5 ayda 2 kez karbüratör temizlettim
Egelim dediğinde çok haklısın o titreme insanı öyle derinden etkiliyor ki gerçekten hiç insanın binesi gelmiyor ama o bağları takan usta da bunu akıl edebilecek kapasitededir yani yılların yamaha servisi
bir de hava filtresini çıkarark motoru kullanmak herhangibir zarar vermez mi motora?

hava filtresi ni çıkartırsan bütün pislikler içeri giricek ama kısa zamanda pek fazla zararı olmaz sadece denemek için hava filtresini çıkartıp 1 km kadar yolda dene pek zararı olmaz :rendeer:yılların ustası dedin ya ben ne ustalar gördüm biliyonmu sen benzin musluğu arızalı gaz yemiyo motosiklet adamlar egzos u deldi karbüratörünü temizledi bulamadılar en son serviste olay çözümlendi benzin musluğu arızalımış 200 ytl ye yakın o usta dediğin kişilere para kaçırdım güvenme fazla değiştir sen ustanı bence titreme başka neden olur dostum zaten mekanizması basit aletler 2 zamanlı motorlar arıza tespiti en kolay olan motosiklet 2 zamanlı olandır yine zaten scooter ların genelinde olan bi sorundur kalkışta titreme:rendeer:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
evet bir ihtimal de arkadaşın dediği gibi debrijay balatasını göstert hiç değişmediyse zaten 20.000km ye kadar değişme zamanı gelmiş ayrıca rampada çekiş sorunu bundanda kaynaklanabilir:rendeer:

Demek öyle ya bu motorlar 20 000 de debriyaj balatası ister mi ya:p
Hımm ya da benden önce kullanan vatandaş sanırım bu Bws ile cross yapmış sıyrımış balataları:mrgreen:
Ne desem bilmiyorum ki ustalarımız birazda sıcak havanın verdiği rehavetle uğraşmak istemiyorlar bence
Bu arada benim varytr.kayışı yeni değiştiği için gevşek geliyomuş hafif titreme ondandır dio sevgili ustacım:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst