- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #1
Cumartesi gecesi kuzenle dolaşalım dedik toprak ve eğimli yollara girdik ,İst. kumburgaz da, ama motor rampalarda bizi değil biz motoru taşıdık.Servis karbüratörü temizledi yinede bi fark yok.Bws mi satıp mobylette alcam:salut: bıktım artık servis ve motorla uğraşmaktan...:farao:
(Not:Bunlar tek başıma hava filtresini tek başıma temizledikten sonra başladı..)
(Not:Bunlar tek başıma hava filtresini tek başıma temizledikten sonra başladı..)