- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar
Tekerim Dunleks denilen sambielsiz türde , bugün işten cıktım ve evime giden 24km lik otoyol'da 80km hızda seyretmeye başladım.
tekerimin basıncı el kitapcığı ile aynı oranda ve aniden indi, indi derken tamamen gitti lastik mastik janttan ayrıldı.
Sorum şu arkadaşlar havanın gitme anı şehir içine girerken oldu yani hızım yaklaşık 30km idi , bu başıma yüksek süratlerde gelirse neler olacağını gözümde canlandırabiliyorum , lastikciye gittim hava vurdu (Kafasına Göre) Ardımdan delik kontrolü yaptı klasik suya tekeri sok
bişey yok dedi fakat bu neden bu şekilde indi birdaha olmasından korkuyorum kendim nasıl kontroller uygulamalıyım ?
Tekerim Dunleks denilen sambielsiz türde , bugün işten cıktım ve evime giden 24km lik otoyol'da 80km hızda seyretmeye başladım.
tekerimin basıncı el kitapcığı ile aynı oranda ve aniden indi, indi derken tamamen gitti lastik mastik janttan ayrıldı.
Sorum şu arkadaşlar havanın gitme anı şehir içine girerken oldu yani hızım yaklaşık 30km idi , bu başıma yüksek süratlerde gelirse neler olacağını gözümde canlandırabiliyorum , lastikciye gittim hava vurdu (Kafasına Göre) Ardımdan delik kontrolü yaptı klasik suya tekeri sok
bişey yok dedi fakat bu neden bu şekilde indi birdaha olmasından korkuyorum kendim nasıl kontroller uygulamalıyım ?