Şimdi Reklamlar :cherry::cherry:
Saydığınız özellikler sadece Yamaha xmax 250 enjeksiyonluda var :cherry:
Bence kendinizi biraz kasıp kredi çekip , güzel temiz bir 2. el xmax alın. Uzun süre kullanırsınız ve 2. elide çok canlı bir motor. Paraya sıkıştın satacam desen kolayca elden çıkarabilirsin.
Şimdi siz bu motoru şehir içindede kullanacaksanız zaten 250 cc üstü scooturlari eleyeceksiniz. Çünkü o scooturlar ağır , çok yaktığı ve cüsseli olduğu için de şehir içinde sıkıntı yaşarsınız.
Artçılı olarak 125 cc ile hafta sonu gezilerinde araç sollamalarında ve yokuş tırmanmalarında sıkıntı yaşarsınız. Buradada 250cc sizin için biçilmiş kaftan olur.
Bu örnekleri daha çoğaltabiliriz ama bir tane alayım ,saydığım bütün ihtiyaçlarımı karşılasın diyorsanız xmax 250 iyi seçim olurdu:cat:
Bende ilerleyen zamanlarda 250cc scooter düşündüğüm için araştırmıştım ve bu sonuca ulaştım