buu buu nedir buu

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Bunların ne oldugunu bilen vamıı helikopter mi, araba mı. Yoksa motosiklet mi?:silent:




 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
böyle bişey olmadığını bildiğim için ne olduğu kanaati oluşturmuyor:p:queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
sanırım 2030 yılında satısa cıkması beklenen ucan otomobiller fiyatlarının en luks otomobillerden brz fazla olması planlanıomus:p
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
evet bende gazetelerde gormustum ama pilot olmanız gerekıyor bunlardan almak ve süre bilmek icin siz düşünün pilot sürüş sertifikası ne kadar artık bunları pilotlar sürecek...
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bunlar 5 yıl sonra piyasaya sürülücek olan otokopterler sanırsam 2 veya 3 kişilik oluyorlar uçmak için olan düymeye bastığımızda üst taraftan pervane açılıyor ve havalana bilmesi için 50 mt lik alan gerekiyor inmesi içinse sadece 2 mt yetio yanlış hatırlamıyorsam bilgiler buydu :D hadi 5 yıl geç artık:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
A2 kullanıyomuş bunu ya biliyorum ben:)Bizim amcaoğullarında vardı,hiç yakmıyo tuvalete bile bunla giderdi dedesi:p

MotokopteR1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst