Bütün Forum ETENŞIN PILİİZ Bir R1 Belgeseli(resimli hemicik)

Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
arkadaslar 2-3 hafta bu forumdan önce bi arkadsala tanıstım nicki yalın19 ismide bekir kendisi 19 yaşında R1 i olan Konyada oturan
eşi bulunmaz motorculardan biriymiş.Artıııı T.T. Arif'in Yeğeniymişş :cherry:

ve bana bazı fotolarını yolladı ve çok etkilendim büyülendim adetaa
ve canım forum arkadaslarım sizde görün istedim :mrgreen:
gezi_039.jpg
evet bu fotosu konya antalya yolunda çekilmiş ne diyim tıpkı dayısı şıp demiş burnundan düşmüş maşşallah :cherry:

gezi_033.jpg


buda konyada bir otabandaymış arkadaki arabada arkadaslarıymış konyadan(bu arabada MuRRat abinin imprezaya çok benziyo heralde bu arabanında murat abinin arabayla bi akrabalığı var tıpkı Arif abiyle bekirin ki gibim :mrgreen:

autodrom42.jpg

bu da Bekir yani Yalın19 arkadaşımızn tek teker resimi
valla ne diyem arif abi sana helal olsun çok iyi yetiştirmişin yeğenini
tıpkı sen saçlar kıyafet motor vs vs... :cherry:



autodrom57.jpg

yalin19 arkadasımız tek teker yaparda stoppie yapamazmı aaa ne ayıp :jocolor:


Image071.jpg


ewt buda değerli arkadaşımızın kız arkadaşı Çılgın Zeynep miş :mrgreen: kendisi konyalı bir üniversitli bir kızmış
arkadaşlar tesadüfe bakın Bizim çğdeme ne kadar da benziyor allah insanları çift yaratır derler ya onu söyleyenler boşuna
söylememiş :cherry: :cherry: :cherry:

Image063.jpg
bu da yalin19 arkadsımızın küçük yeğeninin motoruymuş ayy ne tatlı dimi :jocolor: :jocolor:

Image057.jpg

ee tabi bunlarda konyalı motorcu arkadaslarının motorları göstermezsem çatlarım vallahi :cherry: :cherry:
aa ne tesadüf safrane,danger,leto,invent in motorlarıda aynısı :cherry:


işte arkadaslar yalin arkadsımızı kısaa tanıttım daha birçok serüveni vardır

mesela geçenlerde 260 la giderken R1 ile bir arabayı arkadan çarparak ortadan 2 ye bölüp yoluna devam etmiş gitmiş helal sana sen Arif abimizide geçtin ee tabi boynuz kulağı geçermiş :cherry: :cherry:

bu belgeselin yapımında emeği eçen Kerimboga,
Safrane,Hondacbrxxx
(aslında fazla bişi yapmadı ama neyse ağlar sonra yazmadım diye) Batu,Powerbyaydin arkadaslarıma
çok teşşekkür ederim ve gmözlerinden öperiimmmm :cherry: :cherry: :cherry: :mtnet3 :laughing3:
 
Katılım
1 Eyl 2004
Mesajlar
329
evet bu belgesel için ne msnler açtık :cherry: bana yolladığı resimler daha komik http://ozentiyim.sitemynet.com dan resimlere bakabilirsiniz. arkadaş nedense kendi gibi davranmayı red ediyor hep başkaları gibi olmaya çalışıyor. evet yalın şimdi bunları okuyunca vay be ne kalleşler varmış diyeceksin ama hak verirsin ki kandırmaya çalıştığın insanlar tek teker arif'i tanıyacak kadar motorla ilgilenen insanlar. inşallah bundan sonra kendin olup iyi bir insan iyi bir motorcu (ki motorun olduğuna da inanmıoyorum) gibi davranır, insanlara kendi resmini yollarsın
hımm son olarak hiç bi zaman eğer racingin varsa atlet tarzı kolsuz şeylerle binme.
saygılar...
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
arkadaslar daha yazılar var msn den kayıtlı ama onlar buraya yazılamayacak kadar çirkin resmen bir arkadasımızın ismini kötüledi ve çok sinir oldum :pl:
o yüzden bunu yazmakta gerek duydum yoksa kaale bile almazdım bilirsiniz beni boş işlerle uğraşmam :cherry: :cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
evet tim arkadaşımız ve grup üye başı freewind sayesinde aramızda gezinen bir yalıncıyı bulduk ve msnde arkadaşlara tek teker arif abi ve bazı arkadaşların fotoraflarını gönderdiğini sapdadık ve formumuzu böyle kötü bir olaydan kurtardık ve bundan sonra herkeze sesleniyoruz yapmayın böyle şeyler terbiyesizlik ve saygısızlıktan başka bişey değil kendiniz olun :pl: :pl: :pl:
 
Katılım
20 May 2003
Mesajlar
729
Neler dondugunu anladiysam arap olayim... :farao:

AMan bosverin, anlamasam da olur... :mrgreen: Resimler guzel, eldivensiz resim haricinde... :tongue:
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
anlamıcak ne var DD Amca adam yalancı TT. Arifin resimlerin yollamuıs bana bunlar benim diyo
herfi utanmadan bizim siteni foto albümün yolladı bana benim resimlerim die utanmadan bazı arkadaslarada apğıza alınmıcak sözler söyledi yok şu böyledir bu şöyledir vs... o yüzdedn bende bunu alaylı bir şekilde yazma gereği duyydum. :cherry:
 
Katılım
16 Haz 2004
Mesajlar
45
zuhahaha.. freeden aramızda geçen konuşmalarıda en kısa zamanda bekliyoruzz.. arkiler bu arada bu arkadaş(yalın 19) ın motoru 300 basıyormuş ve bu hız onu tatmin etmiyormuş.. ehuehuehuehue :cherry: :cherry: :cherry: yalancıııııııııııııı :pl: :pl:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
Tamam arkadaşlar bu adam yalancı olabilir.. Ama zaten adam kendisi de söylüyor böyle oldugunu.. :cherry: :cherry:

Baksana sitesinde ne söylüyor ..
motorun egsozunu görsem yılan diye kaçarım sonra motorcuyum derim.

bi keresinde R1le bi arabaya çarptım motora ve bana bişi olmadı ama araba pertti

Vee en büyük itiraf :cherry:
ya ben niye böyleyim niye kendim olamıyorum niye hep yalan sölüyorum neyse hadi resimlerime bakın
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
olum o nu alaylı bir şekilde biz yaptık hamsi

ha bu arada arkadasın yüzü tutmuyo artık bu siteye girsin :mrgreen:
ha bu arada taa kuşadasına kadar geleekmiş beni dövmeye zuhahahaha

bisikletle falan gelir heralde :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bırakın ya böyle salak insanlar çok var heuheuh iyi bizim butarafa 1-2 tane gelmiş onada şükür beheuheuh ben o kadar adam duydumki adamlar tek teker yaparak geziyormus 2 tekerlek gidince canları sıkılan insanlar huahauhau klavyenin her tuşuna bastıgında yazar biter ama motorun marşına bastıgında ya şuanda yapamazlardı yada motor soguktu bazıları ise motoru yeni toplamıştı huehueh :cherry:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
FreeWind' Alıntı:
arkadaslar 2-3 hafta bu forumdan önce bi arkadsala tanıstım nicki yalın19 ismide bekir kendisi 19 yaşında R1 i olan Konyada oturan
eşi bulunmaz motorculardan biriymiş.Artıııı T.T. Arif'in Yeğeniymişş :cherry:

ve bana bazı fotolarını yolladı ve çok etkilendim büyülendim adetaa
ve canım forum arkadaslarım sizde görün istedim :mrgreen:
gezi_039.jpg
evet bu fotosu konya antalya yolunda çekilmiş ne diyim tıpkı dayısı şıp demiş burnundan düşmüş maşşallah :cherry:

gezi_033.jpg


buda konyada bir otabandaymış arkadaki arabada arkadaslarıymış konyadan(bu arabada MuRRat abinin imprezaya çok benziyo heralde bu arabanında murat abinin arabayla bi akrabalığı var tıpkı Arif abiyle bekirin ki gibim :mrgreen:

autodrom42.jpg

bu da Bekir yani Yalın19 arkadaşımızn tek teker resimi
valla ne diyem arif abi sana helal olsun çok iyi yetiştirmişin yeğenini
tıpkı sen saçlar kıyafet motor vs vs... :cherry:



autodrom57.jpg

yalin19 arkadasımız tek teker yaparda stoppie yapamazmı aaa ne ayıp :jocolor:


Image071.jpg


ewt buda değerli arkadaşımızın kız arkadaşı Çılgın Zeynep miş :mrgreen: kendisi konyalı bir üniversitli bir kızmış
arkadaşlar tesadüfe bakın Bizim çğdeme ne kadar da benziyor allah insanları çift yaratır derler ya onu söyleyenler boşuna
söylememiş :cherry: :cherry: :cherry:

Image063.jpg
bu da yalin19 arkadsımızın küçük yeğeninin motoruymuş ayy ne tatlı dimi :jocolor: :jocolor:

Image057.jpg

ee tabi bunlarda konyalı motorcu arkadaslarının motorları göstermezsem çatlarım vallahi :cherry: :cherry:
aa ne tesadüf safrane,danger,leto,invent in motorlarıda aynısı :cherry:


işte arkadaslar yalin arkadsımızı kısaa tanıttım daha birçok serüveni vardır

mesela geçenlerde 260 la giderken R1 ile bir arabayı arkadan çarparak ortadan 2 ye bölüp yoluna devam etmiş gitmiş helal sana sen Arif abimizide geçtin ee tabi boynuz kulağı geçermiş :cherry: :cherry:

bu belgeselin yapımında emeği eçen Kerimboga,
Safrane,Hondacbrxxx
(aslında fazla bişi yapmadı ama neyse ağlar sonra yazmadım diye) Batu,Powerbyaydin arkadaslarıma
çok teşşekkür ederim ve gmözlerinden öperiimmmm :cherry: :cherry: :cherry: :mtnet3 :laughing3:

AMAUAHAHAEAUFHAEKFHAEHOF VEHFPUE KOPTUM YA NE DİR BU REZİLLİK :cherry: :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
kişisel birşey deil dostum forumdaki insanlara ağır şekilde yalan yalan konuştuğu için açmayı uygun gördük vve bizim forum halkının bilgilenmessini istedik yoksa işimn olmaz
 
Katılım
1 Eyl 2004
Mesajlar
329
bu insan banada aydınada freewinda falanda aynı şeyi yaptı tek teker arifin resmini yolladı.
onu geçiyorum bu forumdan olan insanlar hakkında gereksiz ve terbiyesizce konuştu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst