- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #1
Selamlar abilerim ablalarım kardeşlerim
Ben Bursa'dan 19 yıllıkBurak.Burak yıldız.
Yaklaşık 1 yıldır motosikletle aktif olarak ilgileniyorum.Motor hastalığı bana da bulaştı.İzlemediğim video,okumadığım yazı,öğrenmediğim bilgi kalmadı.Lafın gelişi
Motosiklet.net'i de bu sayede buldum.
Uzun süre Sym Fiddle 2 kullandım.Bir süre de Mondial 150 MR ve Honda Cbr 125r kullandım.Şu süre motor arama aşamasındayım
Hayalimde tek bir motor yok
Her zaman şöyle bir şey hayal etmişimdir:Bir garaj;içinde Kıpkırmızı bir BMW s1000rr,Yamaha Fazer 6,Yamaha x-max 250 ve Porsche Boxter.Çokmu uçtum :queen:
Öğrenciydim,lise bitti,üniversite tercih sonuçlarını bekliyorum.Allah nasip ederse üniversteliyim bu sene.
Sizin aranızda olmaktan çok mutluyum.Motor arama aşamasındayım dedim ama çok arada kaldım,İkinci el eski kasa Cbr 125 mi,sıfır Cbf 150 mi yoksa 2.el ybr alıp kalan parayla (çok iyi)ekipman mı.Yardımlarınız için teşekkürler :cat:
Yaklaşık 1 yıldır motosikletle aktif olarak ilgileniyorum.Motor hastalığı bana da bulaştı.İzlemediğim video,okumadığım yazı,öğrenmediğim bilgi kalmadı.Lafın gelişi
Uzun süre Sym Fiddle 2 kullandım.Bir süre de Mondial 150 MR ve Honda Cbr 125r kullandım.Şu süre motor arama aşamasındayım
Hayalimde tek bir motor yok
Öğrenciydim,lise bitti,üniversite tercih sonuçlarını bekliyorum.Allah nasip ederse üniversteliyim bu sene.
Sizin aranızda olmaktan çok mutluyum.Motor arama aşamasındayım dedim ama çok arada kaldım,İkinci el eski kasa Cbr 125 mi,sıfır Cbf 150 mi yoksa 2.el ybr alıp kalan parayla (çok iyi)ekipman mı.Yardımlarınız için teşekkürler :cat: