Merhabalar.Forumu takip ediyordum.henüz motor alamamış olsam da aranıza katıldım artık.A2 ehliyeti aldık çok şükür.başlangıç motoru olarak sym fiddle 2 düşünüyorum, bir de bursada uygun, kaliteli kask, mont nereden alabilirim? Nolan kask istiyorum 500-600 tl civarı modellerden.bursada var mı acaba? 4mevsim mont düşünüyorum yanına da prohel, prosev,4riders gibi.Kaskı ve montu deneyerek almak istiyorum. tavsiyelerinize açıgım.Gezilerde, tanışmak, görüşmek sohbet etmek isterim forumdaki abilerle,arkadaşlarla. herkese kazasız sürüşler dilerim.