[Bursa - MT]

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Merhaba arkadaslar.
Yaklasik 1 aydir bajaj pulsar sahibiyim. Cocukluk hayalimi ancak gerceklestirebildim. Suan icin tek kullaniyorum isden eve evden ise. Bursa mt olarak ne durumda oldugunuzu merak ettim. Toplantilar yapiliyor mu? Etkinlik bu donemlerde yapilmiyordur sanirim.
Saygilarimla
Aramıza hoşgeldin. Toplantılar hava muhalefetlerinden katılımcıların iş okul durumlarından uzun bir süredir yapılamıyor. Fakat iyi havalarda şehir turu havasında toplanmalar yapılıyor. Örn. Mudanya trilye turu gibi. Ayrıca Facedeki BursaMotosikletKullanıcıları sayfasını veya grubunu takipte edebilirsiniz. Üyelerin tamamı buradan.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Aramıza hoşgeldin. Toplantılar hava muhalefetlerinden katılımcıların iş okul durumlarından uzun bir süredir yapılamıyor. Fakat iyi havalarda şehir turu havasında toplanmalar yapılıyor. Örn. Mudanya trilye turu gibi. Ayrıca Facedeki BursaMotosikletKullanıcıları sayfasını veya grubunu takipte edebilirsiniz. Üyelerin tamamı buradan.

Bir an önce yaz gelsin artık. :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Osman hocam motorcu adam yaz kış dinlemez, yazı beklersen çok beklersin daha:)

Ümit Hocam nerelerdesin sen yahu?
Geçen gün yazdığını görünce kesin birileri hesabını ele geçirdi zannettik:)

Merak etme sen, fırsat buldukça iyi kötü gezmeye çalışıyorum. Soğuk problem değil, yeter ki çok yağmur yağmasın. :)

Bir ara görüşüp sohbet edelim biraz, ne dersin?
 
Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
19
merhaba bende bursadan genç bir kardeşinizim 19 yaşındayım. yaklaşık 5 ay scooter ve 6 aya yakın yamaha ybr 125 kullandım şuanda motorum yok hem çalışıp hem okuyorum inşallah yaza ninja 250r ile aranıza katılmayı umuyorum saygılar :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
merhaba bende bursadan genç bir kardeşinizim 19 yaşındayım. yaklaşık 5 ay scooter ve 6 aya yakın yamaha ybr 125 kullandım şuanda motorum yok hem çalışıp hem okuyorum inşallah yaza ninja 250r ile aranıza katılmayı umuyorum saygılar :)

Hoş geldiniz.
 
Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
19
hoşbulduuuk :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

ayrıca konu açtım ama pek cevap alamadım sizede sorayım ben söylediğim gibi çalışıyorum mayıs haziran gibi 9000 civarı bütçem olucak belki biraz daha fazla bu civarlarda ninja 250r bulmam mümkünmü
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Hoşgeldin kardeşim aramıza.Hem çalışıp hem okuyanları taktir etmişimdir herzaman.
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
ufak bir değişiklik ile yine yollardayız. satıp alma arasında geçen süre : 24 saat :)

 
Son düzenleme:

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
amin kardeşim. hepimize kazasız belasız sürüşler

senin v-stromda ne içtiysek onu ;)

:p
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
teşekkürler.
bu arada şunuda söyleyeyim. motoru ben gidip almadım vakit sıkıntısı sebebi ile. aziz fatih kardeşim gitti, aldı, geldi. kendisine burdan çoook teşekkür ediyorum.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
teşekkürler.
bu arada şunuda söyleyeyim. motoru ben gidip almadım vakit sıkıntısı sebebi ile. aziz fatih kardeşim gitti, aldı, geldi. kendisine burdan çoook teşekkür ediyorum.

Hayırlı olsun.

Dün Aziz aracılığıyla resimleri görmüştüm, güzel bir motosiklet.
Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
kardeşim kaç yaşındasın daha bdelli zamanı gitmeseyin zaten asker açığı var birde bunlar yüzüden millet fazla nöbet tutup göreve gidecek yurtdışında yaşayanlar hariç bedelli işine uyuz oluyorum:pr:

abi haklısında biran önce aradan çıkarıp işime gücüme bakacağım
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
4
Merhabalar.Forumu takip ediyordum.henüz motor alamamış olsam da aranıza katıldım artık.A2 ehliyeti aldık çok şükür.başlangıç motoru olarak sym fiddle 2 düşünüyorum, bir de bursada uygun, kaliteli kask, mont nereden alabilirim? Nolan kask istiyorum 500-600 tl civarı modellerden.bursada var mı acaba? 4mevsim mont düşünüyorum yanına da prohel, prosev,4riders gibi.Kaskı ve montu deneyerek almak istiyorum. tavsiyelerinize açıgım.Gezilerde, tanışmak, görüşmek sohbet etmek isterim forumdaki abilerle,arkadaşlarla. herkese kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Merhabalar.Forumu takip ediyordum.henüz motor alamamış olsam da aranıza katıldım artık.A2 ehliyeti aldık çok şükür.başlangıç motoru olarak sym fiddle 2 düşünüyorum, bir de bursada uygun, kaliteli kask, mont nereden alabilirim? Nolan kask istiyorum 500-600 tl civarı modellerden.bursada var mı acaba? 4mevsim mont düşünüyorum yanına da prohel, prosev,4riders gibi.Kaskı ve montu deneyerek almak istiyorum. tavsiyelerinize açıgım.Gezilerde, tanışmak, görüşmek sohbet etmek isterim forumdaki abilerle,arkadaşlarla. herkese kazasız sürüşler dilerim.
Hosgeldiniz,
Nolan kocaman motor da var : kucuk sanayide
4 riders urunleri motomax da : kulturpark ustundeki caddede
Prohel hem strat motorda kulturpark alti ve tek yildiz gazcilarda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst