Memduh, hani dizini yere değdirememişsin olmadı şimdi, insan azıcık kıçını yana kaydırır![]()
ümit hocam dizimi yere değdiremiyorum ama peg leri yere sürtebiliyorum videoyu izlerken sesını acarsan peglerın yere sürtme sesini duyabılırsındizimi yere değdirmek için cok yaşlıyım böyle şeyleri gençlerden beklıyorum bende.
![]()
ümit hocam dizimi yere değdiremiyorum ama peg leri yere sürtebiliyorum videoyu izlerken sesını acarsan peglerın yere sürtme sesini duyabılırsındizimi yere değdirmek için cok yaşlıyım böyle şeyleri gençlerden beklıyorum bende.
![]()
M.balibey ben sahilden iyi izleyemedim, yeni hastaneye çıktım oradan izledim![]()
abi bir buluşamadık senlede kamera sony action cam mi bu arada birde videoları hangi programla düzenliyorsun
aynen kardeş bi buluşamadık senınle kamera: oregon atc9k videoları Freemake Video Converter ve movie maker adlı program ile kesip biçiyorum.![]()
Freemake Video Converter ile cok basıt vaktim olursa programı nasıl kullanacağını gösteren bı vıdeo yaparım.bendede 10 15 video var ama hepsi evden başlıyor onları kesmem lazım hangisi daha basittir daha önce hiç video düzenlemedimorhan abiye gidiyor musun yakın zamanda giip benim manetleri küçük ayarlı olanlarıyla değiştirmek istiyorum
motorun hasar bilgileri ortaya çıktı.
Şase yamulmuş 500 tl.
Grenajlarda hasar var tamir astar boya 800 tl.
far 600 TL
sinyaller 70'er tl.
bunlar moto16 isimli servisten aldığım fiyatlar. motor yürür durumda bugün eve getirdim garaja çıktım. bir de hyosung bursa servisinden fiyat alacağım. tavsiyesi veya tanıdığı olan var ise dinlerim.
Freemake Video Converter ile cok basıt vaktim olursa programı nasıl kullanacağını gösteren bı vıdeo yaparım.orhanın yanına hep ugruyorum gıt selamımı soyle benımde gidiceğin zaman önceden haberım olsun belkı bende yanına gelırım.
![]()
motorun hasar bilgileri ortaya çıktı.
Şase yamulmuş 500 tl.
Grenajlarda hasar var tamir astar boya 800 tl.
far 600 TL
sinyaller 70'er tl.
bunlar moto16 isimli servisten aldığım fiyatlar. motor yürür durumda bugün eve getirdim garaja çıktım. bir de hyosung bursa servisinden fiyat alacağım. tavsiyesi veya tanıdığı olan var ise dinlerim.
tamamdır abi profildeki tel doğru dimi o numaradan ararım
motorun hasar bilgileri ortaya çıktı.
Şase yamulmuş 500 tl.
Grenajlarda hasar var tamir astar boya 800 tl.
far 600 TL
sinyaller 70'er tl.
bunlar moto16 isimli servisten aldığım fiyatlar. motor yürür durumda bugün eve getirdim garaja çıktım. bir de hyosung bursa servisinden fiyat alacağım. tavsiyesi veya tanıdığı olan var ise dinlerim.
Sen artık buralarda takılıyosun anlaşılanGeldiğimde bikaç kişiyle tanıştırırsın artık beni
![]()
kardeşim gelde müsait olanlarla buluuruz ayıp ettin bende bayadır göremiyorum![]()
Geçmiş olsun.
Kazayı ne zaman? nerede? nasıl yaptınız?
İnşallah sizde kötü bir sağlık durumu oluşmamıştır.
Birde merak ettiğim kaç km. motor tecrübeniz olduğu.
Zira benim çok tecrübem olmadığından biraz daha büyük motora geçmek için kendimi henüz hazır hissetmiyorum.
Bildiğim kadarı ile siz kısa bir sürede motor değiştirdiniz.