[Bursa - MT]

Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
osman hocamla ben yaşlıyız motordan çok anlamıyoruz, fakat motorcu gençlerden şöyle ön teker kaldırmalı, virajda diz deydirmeli video bekliyoruz,nerde gençler haydeeee.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Memduh, hani dizini yere değdirememişsin olmadı şimdi, insan azıcık kıçını yana kaydırır:)

ümit hocam dizimi yere değdiremiyorum ama peg leri yere sürtebiliyorum videoyu izlerken sesını acarsan peglerın yere sürtme sesini duyabılırsın :) dizimi yere değdirmek için cok yaşlıyım böyle şeyleri gençlerden beklıyorum bende. :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
ümit hocam dizimi yere değdiremiyorum ama peg leri yere sürtebiliyorum videoyu izlerken sesını acarsan peglerın yere sürtme sesini duyabılırsın :) dizimi yere değdirmek için cok yaşlıyım böyle şeyleri gençlerden beklıyorum bende. :)

Memduh sen nice gençlere taş çıkarırsın merak etme. :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
ümit hocam dizimi yere değdiremiyorum ama peg leri yere sürtebiliyorum videoyu izlerken sesını acarsan peglerın yere sürtme sesini duyabılırsın :) dizimi yere değdirmek için cok yaşlıyım böyle şeyleri gençlerden beklıyorum bende. :)

Abi aslında pegler değdiğine göre , motordan sarkarsan dizinide değdirirsin bence.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
aynen kardeş bi buluşamadık senınle kamera: oregon atc9k videoları Freemake Video Converter ve movie maker adlı program ile kesip biçiyorum. :)

bendede 10 15 video var ama hepsi evden başlıyor onları kesmem lazım hangisi daha basittir daha önce hiç video düzenlemedim:)orhan abiye gidiyor musun yakın zamanda giip benim manetleri küçük ayarlı olanlarıyla değiştirmek istiyorum
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
bendede 10 15 video var ama hepsi evden başlıyor onları kesmem lazım hangisi daha basittir daha önce hiç video düzenlemedim:)orhan abiye gidiyor musun yakın zamanda giip benim manetleri küçük ayarlı olanlarıyla değiştirmek istiyorum
Freemake Video Converter ile cok basıt vaktim olursa programı nasıl kullanacağını gösteren bı vıdeo yaparım. :) orhanın yanına hep ugruyorum gıt selamımı soyle benımde gidiceğin zaman önceden haberım olsun belkı bende yanına gelırım. :)
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
motorun hasar bilgileri ortaya çıktı.

Şase yamulmuş 500 tl.
Grenajlarda hasar var tamir astar boya 800 tl.
far 600 TL
sinyaller 70'er tl.

bunlar moto16 isimli servisten aldığım fiyatlar. motor yürür durumda bugün eve getirdim garaja çıktım. bir de hyosung bursa servisinden fiyat alacağım. tavsiyesi veya tanıdığı olan var ise dinlerim.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
19 Ekim Pazar Etkinliğimiz...
13:00 Geçit Özdilek Toplanma
13:30 Yıdız Tepe Doğa Manzara Keyfi
14:30 Triliye Çay keyfi
16:00 Gölyazı Ağlayan Çınar Balık keyfi
17:00 Tepeden Bakış Adayı Geziş
18:00 Gün Batımı Fotoğraf Şenliği ve evlere dağılış...

1_n_tuncak
2-Memduh
3-Sinan hoca
4-
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
motorun hasar bilgileri ortaya çıktı.

Şase yamulmuş 500 tl.
Grenajlarda hasar var tamir astar boya 800 tl.
far 600 TL
sinyaller 70'er tl.

bunlar moto16 isimli servisten aldığım fiyatlar. motor yürür durumda bugün eve getirdim garaja çıktım. bir de hyosung bursa servisinden fiyat alacağım. tavsiyesi veya tanıdığı olan var ise dinlerim.



Gecmis olsun hocam kotu masraf cikmis. Ben kucuk sanayide mudanyali mustafa var oraya goturuyorum motoru caminin karsisindan girince ikinci arada az ileride solda kaliyor. Hatta hasarli bi siyah hyo vardi en son orda. Bi goster istersen.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Freemake Video Converter ile cok basıt vaktim olursa programı nasıl kullanacağını gösteren bı vıdeo yaparım. :) orhanın yanına hep ugruyorum gıt selamımı soyle benımde gidiceğin zaman önceden haberım olsun belkı bende yanına gelırım. :)

tamamdır abi profildeki tel doğru dimi o numaradan ararım
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
motorun hasar bilgileri ortaya çıktı.

Şase yamulmuş 500 tl.
Grenajlarda hasar var tamir astar boya 800 tl.
far 600 TL
sinyaller 70'er tl.

bunlar moto16 isimli servisten aldığım fiyatlar. motor yürür durumda bugün eve getirdim garaja çıktım. bir de hyosung bursa servisinden fiyat alacağım. tavsiyesi veya tanıdığı olan var ise dinlerim.

Geçmiş olsun.
Kazayı ne zaman? nerede? nasıl yaptınız?
İnşallah sizde kötü bir sağlık durumu oluşmamıştır.
Birde merak ettiğim kaç km. motor tecrübeniz olduğu.
Zira benim çok tecrübem olmadığından biraz daha büyük motora geçmek için kendimi henüz hazır hissetmiyorum.
Bildiğim kadarı ile siz kısa bir sürede motor değiştirdiniz.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
motorun hasar bilgileri ortaya çıktı.

Şase yamulmuş 500 tl.
Grenajlarda hasar var tamir astar boya 800 tl.
far 600 TL
sinyaller 70'er tl.

bunlar moto16 isimli servisten aldığım fiyatlar. motor yürür durumda bugün eve getirdim garaja çıktım. bir de hyosung bursa servisinden fiyat alacağım. tavsiyesi veya tanıdığı olan var ise dinlerim.

Kardeş geçmiş olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

19 Ekim Pazar Etkinliğimiz...
13:00 Geçit Özdilek Toplanma
13:30 Yıdız Tepe Doğa Manzara Keyfi
14:30 Triliye Çay keyfi
16:00 Gölyazı Ağlayan Çınar Balık keyfi
17:00 Tepeden Bakış Adayı Geziş
18:00 Gün Batımı Fotoğraf Şenliği ve evlere dağılış...

1_n_tuncak
2-Memduh
3-Sinan hoca
4-aykut
5-serkan
6-
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Geçmiş olsun.
Kazayı ne zaman? nerede? nasıl yaptınız?
İnşallah sizde kötü bir sağlık durumu oluşmamıştır.
Birde merak ettiğim kaç km. motor tecrübeniz olduğu.
Zira benim çok tecrübem olmadığından biraz daha büyük motora geçmek için kendimi henüz hazır hissetmiyorum.
Bildiğim kadarı ile siz kısa bir sürede motor değiştirdiniz.

tesekkurler kardesim. Saglik durumumda hicbir sikinti yok cok sukur. Kaza cok fazla kaza olan girenin cikanin cok vol oldugu hurriyet yolunda oldu. Ben Duran trafikte sagdaki bosluktan ilerliyordum. Karsidaki arac da benim onumdeki aracin yol vermesini first bilerek benim seride girip sola donmek istedigi esnada carpistik. Tecrubem 3000 km idi motosikletle. Hyosungun durusuna asigim. AMA Ben Bu motoru kullanirken ciddi ciddi zorlaniyorum. Yola cok iyi konsantre olamiyorum. Onceki motorum mondial bisiklet gibiydi cok rahatti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst