[Bursa - MT]

Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
21-09-2014 Pazar İznik'e piknikli gezi düzenliyoruz tüm site davetlidir...
GEZİMİZİN SON ŞEKİLLENMİŞ HALİ:

Buluşma Hareket Noktası Geçit Özdilek kafeteryası saat 12:00
İlk Mola Yeri:Umurbey Çay Molası
2. Mola :Sölöz Köyü Pide cantık çerez içecek paket yaptırımı çay molası...
3. Mola İznik Yolu üzeri Göl kenarında pas pas ve pikelerimiz üzerinde yayılarak aldıklarımızı itina ile tüketme...(mangal cızbız olayına çok üşendik ve yemedi...:)
4. Abdülvehhap Hz. Çay Molası ile İznik'e Şöyle bir tepeden bakma
5.İznik Merkez'de 45 Dk. dileyen dilediği yere dağınık mola
6.Dönüşe yolu ile Atatepe Sosyal tesislerinde Gemlik tepeden manzaralı çay molası...:cat:


1-Memduh
2-Nevin Hoca+1
3-osman Şengün
4-İsmail Torun
5-Aziz (sonradan )
6-Bülent Can
7-Oğuz (Belki)
8-Halil Demirel
9- Emrah (Dört teker)
10-

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------

BURSA-UMURBEY-İZNİK-ORHANGAZİ-GEMLİK-BURSA TOPLAM 165 KM....
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
Arkadaşlar motosikletimi kapı önünde evden su taşıyarak sünger yardımı ile arap sabunu kullanarak yıkıyorum fakat çok zamanımı alıyor malum artık yağmurlar da yavaş yavaş geliyor 2km gitdsek bile çamur oluyor motor. Sürekli bu şekilde yıkamak biraz zor benim için. sizin tavsiye edebileceğiniz bi benzinlik var mı şöyle uygun fiyata köpüklü yikayabilecegim?? Yoksa hepsi aynı mıdır??
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Bursa Beşevler Duman Petrol'de yıkıyorum ben motosikletimi. Basınçlı Su 1 TL Köpük 1 TL :) Tavsiye ederim kendin kullanıyorsun makinayı suyu köpüğü rahat oluyor
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Arkadaşlar motosikletimi kapı önünde evden su taşıyarak sünger yardımı ile arap sabunu kullanarak yıkıyorum fakat çok zamanımı alıyor malum artık yağmurlar da yavaş yavaş geliyor 2km gitdsek bile çamur oluyor motor. Sürekli bu şekilde yıkamak biraz zor benim için. sizin tavsiye edebileceğiniz bi benzinlik var mı şöyle uygun fiyata köpüklü yikayabilecegim?? Yoksa hepsi aynı mıdır??

ben çamur içinde olmadığı sürece yıkamıyorum önce ıslak bir bezle silip daha sonra cilalıyorum yağlanması gereken yerleride yağlıyorum yılda 1 kere yıkamışlığım vardır belki..
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Anıta yakın bir yerdi manzaralı.Memduh u arayıp bizimle bağlantı kurabilirsiniz o sırada tel: 05323924274
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Nevin hocam ben katılamıyorum malesef. büyük ihtimal sezonun son gezisini kaçırıyorum hava bir daha açık olmaz :) herkez bol bol eğlensin :mrgreen:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
223
Tmm telf. Kaydettim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

Arkadaslar kusura bakmayin size karilamicaz..AcaRl longozlarina gitme gezi Plani iptal edilmisti size katilicaktik yalniz simde telefon geldi gezi tekrardam duzenlenmis oraya gidicez . Umarim taboos anlasilmaz . Keyifli surusler diliyorum
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
2 Kişi kazalı motor kullanamıyor,1 kişi düğünde bazıları işte,bazıları çocuk eş gezdirmede az motor bir güzel yol yapıp geliriz bizde sıkıntı yok... :cat:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
2 Kişi kazalı motor kullanamıyor,1 kişi düğünde bazıları işte,bazıları çocuk eş gezdirmede az motor bir güzel yol yapıp geliriz bizde sıkıntı yok... :cat:

Hocam neydi misyonumuz, az olsun daim olsun. İş iş iş napayım. Para lazım. Ama az kaldı bayramdan sonra bir rota var kafamda. orhaneli yolundan kemalpaşaya rota var bitane oraya yol alıcaz. Ormanın içinden sonbaharın nefis güzelliğini tadarak suuçtuya varıcaz. Söz.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hocam neydi misyonumuz, az olsun daim olsun. İş iş iş napayım. Para lazım. Ama az kaldı bayramdan sonra bir rota var kafamda. orhaneli yolundan kemalpaşaya rota var bitane oraya yol alıcaz. Ormanın içinden sonbaharın nefis güzelliğini tadarak suuçtuya varıcaz. Söz.

İnşallah bahsettiğiniz zamana kadar eski sağlığıma kavuşurum ve müsait olurumda bende gelirim.Şimdiden heyecan sardı doğrusu Coşkun hocam.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bu gün, kuş tüyü kadar hafif, yolda bir pedal çevirmeyle 100m giden bir topcase fiyatına veya bir kask fiyatına aldığım komple alüminyum ve shimano vites fren falan filen oluşan bisikletimle pazar geziasinden bir kare.


 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bugün Alper ile barajın ilerisine gidelim dedik.
Acayip bir yağmur bastırdı.
Alper in cbr ındaki orjinal lastikler yüzüden , kaza geçirdi.






 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Bugün Alper ile barajın ilerisine gidelim dedik.
Acayip bir yağmur bastırdı.
Alper in cbr ındaki orjinal lastikler yüzüden , kaza geçirdi.


[url]http://i.hizliresim.com/OdZEGn.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/78bA4Y.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Lo4QLo.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/rdVE7m.jpg[/url]

Bu lastiklerle olacak iş değil yağmurda sürmek. Allaha şükür ucuz atlattım. Karşıdan araba gelse bitmiştim.

Bu arada Berkutla gezimizin linki;

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/136794-sehirden-biraz-uzaklasmak-v-strom-650-ve-cbr-125-r-bol-bol-resim.html#post3446819
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
Alper çok geçmiş olsun sende veya motorda ciddi bi sorun yoktur inşallah?? aman yağmurlu havada ıslak zeminde tempoyu düşük tutmak lazım çok geçmiş olsun tekrardan hiç bir şey olmasa bile korkusu yeter :(
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Alper çok geçmiş olsun sende veya motorda ciddi bi sorun yoktur inşallah?? aman yağmurlu havada ıslak zeminde tempoyu düşük tutmak lazım çok geçmiş olsun tekrardan hiç bir şey olmasa bile korkusu yeter :(

yok sadece ayna gitti ve vites tapuzu yamuldu biraz (aslında tam ayagıma oturdu şimdi daha iyi oldu :p ) bende hiçbirşey yok
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Geçmiş olsun kardeş...

Harika Bir-Umurbey-İznik-Orhangazi-Atatepe Gemlik Gezisi...Harika vakit geçirdik yine acayip eğlendik Gülmekten Öldük,Ölmekten Güldük,katılan tüm dostlara teşekkürler iyiki varsınız...






 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Çok geçmiş olsun.
Berkut bu aralar seninle yola çıkan Sakata geliyor.
Bu sebeple çok dikkat etmek lazım:)

Abi bunu bende düşündüm.
Bende var herhalde sorun :)
Ama en azından grup sürüşün avantajıda kötü durumdayken tek kalmamak. :)

Bir süre tek geziyim ben en iyisi :)
Zamanında zakirle gezerkende Zakir kaza yapmıştı.
Tüm mt yi sırayla elden geçiriyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst