[Bursa - MT]

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Cuma ve cumartesi günleri hava kararmaya yakın sakaryabaşı nda festivaldeydim.Memleketim olduğu için çadır kurmama gerek yok çiftelerde ve mahmudiyede akraba evlerinde kaldım :)
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
başım bir türlü şanssızlıklardan kurtulmuyor. bu sefer de motorda fl ışığı yandı ve sönmüyor. daha önce de ara ara yanıp sönüyordu. servisi aradım bırakmanız lazım dediler. off off nedir bu şanssızlık yahu.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Şukla'da bilgisayar olması lazım, bi arayıp sorun şsterseniz. Bilgisayar FI ışığının nedenini direk gösteriyor.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Şukla'da bilgisayar olması lazım, bi arayıp sorun şsterseniz. Bilgisayar FI ışığının nedenini direk gösteriyor.

dün oraya gittim. sağolsunlar gayet iyi karşıladılar. sabah yaptığım 10 km'lik yolda ışık hiç sönmemişti. şukla'ya giderken yolun yarısında söndü, bir süre yanmadı. sonra 2 saniye tekrar yanıp söndü. durumu bildirince istersen bir gün kullan ya da bırakabilirsin dediler. ben de motora ihtiyacım olduğundan bir gün daha kullanmaya karar verdim. bugün yaptığım yol esnasında hiç yanmadı ışık. garip bir durum. tekrarlarsa mutlaka motoru bırakacağım servise. teşekkürler yardımlarınız için.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Arkadaşlar 05-09-2014 cuma akşamı saat 18:30 da Nilufer Carfour dakı Koçtaşın önunde buluşup biyerlere gıdecez gıdılecek yerler orda kararlaştırılacak. herkez davetlidir.
tel memduh: 0532 392 42 74
1-coşkun
2-nevin
3-memduh
4-osman abi (apices)
5-onur
6-osman
7-sinan yahşi
8-Onur Canker


(Bu arada Yunus Emre ufukta Askerlikmi var yoksa )
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Arkadaşlar cuma akşamı saat 18:30 da nilufer carfour dakı koçtaşın önunde buluşup biyerlere gıdecez gıdılecek yerler orda kararlaştırılacak. herkez davetlidir.
tel 0532 392 42 74
1-coşkun
2-nevin
3-memduh
4-osman abi (apices)
5-onur
6-osman
7-sinan yahşi
8-onur canker
9-aziz fatih tugrul
10-mehmet çimen
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Arkadaşlar cuma akşamı saat 18:30 da nilufer carfour dakı koçtaşın önunde buluşup biyerlere gıdecez gıdılecek yerler orda kararlaştırılacak. herkez davetlidir.
tel 0532 392 42 74
1-coşkun
2-nevin
3-memduh
4-osman abi (apices)
5-onur
6-osman
7-sinan yahşi
8-onur canker
9-aziz fatih tugrul
10-mehmet çimen
11-taygun
12-ümit(felis leo)
13-
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Arkadaşlar cuma akşamı saat 18:30 da nilufer carfour dakı koçtaşın önunde buluşup biyerlere gıdecez gıdılecek yerler orda kararlaştırılacak. herkez davetlidir.
tel 0532 392 42 74
1-coşkun
2-nevin
3-memduh
4-osman abi (apices)
5-onur
6-osman
7-sinan yahşi
8-onur canker
9-aziz fatih tugrul
10-mehmet çimen
11-taygun
12-ümit(felis leo)
13-



Arkadaşlar cuma akşamı saat 18:30 da nilufer carfour dakı koçtaşın önunde buluşup biyerlere gıdecez gıdılecek yerler orda kararlaştırılacak. herkez davetlidir.
tel 0532 392 42 74
1-coşkun
2-nevin
3-memduh
4-osman abi (apices)
5-onur
6-osman
7-sinan yahşi
8-onur canker
9-aziz fatih tugrul
10-mehmet çimen
11-taygun
12-ümit(felis leo)
13-Alper Karademir
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Sanki rotayı Mudanya yapacakmışsınız gibi hissediyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

1-coşkun
2-nevin
3-memduh
4-osman abi (apices)
5-onur
6-osman
7-sinan yahşi
8-onur canker
9-aziz fatih tugrul
10-mehmet çimen
11-taygun
12-ümit(felis leo)
13-Alper Karademir
14-Berkut Şentürk

Geleceğim büyük ihtimalle..
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
05-Eylül-Cuma Toplaşması ile Güzel Bursa'mın bize sunduğu Nimetleri Dağ-Deniz-Ova Fink atıp Tozutmaları...
(Çok Keyifli Bir Geceydi katılan Tüm Arkadaşlara Sonsuz teşekkürler ve Sevgiler...)







 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
05-Eylül-Cuma Toplaşması ile Güzel Bursa'mın bize sunduğu Nimetleri Dağ-Deniz-Ova Fink atıp Tozutmaları...
(Çok Keyifli Bir Geceydi katılan Tüm Arkadaşlara Sonsuz teşekkürler ve Sevgiler...)

[url]http://i.hizliresim.com/M9qLo6.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/WWJ1gq.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Y3zrqa.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/JdPnaq.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Ld91n1.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Y3zrNz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Y3zrNz.jpg[/url]

Gece ve dostluklar güzel, yolların bir bölümü bir o kadar kötüydü.
Yine de eğlenceli bir geceydi.Her ne kadar resimler biraz kötü çıkmış olsa da :)
Katılan tüm arkadaşlara şahsım adına teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst