[Bursa - MT]

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bugün sametin eski kaskını parçalayalım dedik.
Attık kırıldı :)
Atan benim, evime 10 metre mesafe olduğu için üst baş bu durumda :)


 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
Videoyu ben cektim daha dogrusu cekemedim havada kaski yakalayamadim Berkut bana hediye ettiğin kask için tesekkur ediyorum :)
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
266
Ben telefondanda bilgisayardanda izleyebiliyorum. İlginç.

İzleyebildim video yu. Teşekkürler
Bu kask sağlammış bence :p :D Aynı kalitede başka bir kask (belki markası bile aynıdır) elimden düşürdüm ve karpuz gibi ortadan 2ye ayrıldı. Elimden üstelik bu kadar yüksekten de düşmedi. Düşürdüğüm yükseklik 70cm civarıydı.
Yani bu kasklar nasıl piyasaya sürülebiliyor anlayamıyorum. İnsan hayatı bu kadar mı basit/değersiz??
Acaba bi Almanyaya gidildiğinde bu kalitedeki kasklar orada rahatça satılabiliyor mu?
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bugün Bilal le Eşgel yaptık.
Dönüştede gölyazıya uğrayıp çayımızı içtik.
Eşgelde çektiğimiz 2 fotoğraf var sadece.



 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
43
Selamlar bende araniza yeni katildim bursa yildirimdayim motorum 125 ilk suan rodajda bitince organizasyonlara dahil olmak isterim.takipteyim.herkese kazasiz surusler
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Kayda Değer katılım olması durumunda 30 Ağustos Cumartesi grup olarak Eskişehir Festivaline Yol alıp pazar dönmeyi düşünüyoruz,Çadır tulum vs gereklidir...

https://www.facebook.com/events/681939621843848/?ref_dashboard_filter=upcoming

1-Memduh Babule
2-Osman Tepeler
3-Nevin Hoca +1
4-
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Kayda Değer katılım olması durumunda 30 Ağustos Cumartesi grup olarak Eskişehir Festivaline Yol alıp pazar dönmeyi düşünüyoruz,Çadır tulum vs gereklidir...

https://www.facebook.com/events/681939621843848/?ref_dashboard_filter=upcoming

1-Memduh Babule
2-Osman Tepeler
3-Nevin Hoca +1
4-


Nevin Hocam, benim bahsettiğim festival sizin link verdiğiniz değil, benim aşağıda verdiğim linkteki festival.
Aynı tarihte aynı şehirde iki adet festival olunca işler biraz karışıyor:)(sebebi nedir şimdilik pek bilmiyorum ama öğreneceğim)

Yine de hangisinin daha iyi olacağını bir araştırdıktan sonra netleştiririz derim.
İlk fırsatta araştırıyorum.

https://www.facebook.com/events/418867421587850/?notif_t=plan_reminder
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
:bounce: Hiç Farketmez pirirm,diğerine ya da İkisine de gideriz maksat yol yapmak...:cat:

Alıntı n_tuncak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Kayda Değer katılım olması durumunda 30 Ağustos Cumartesi grup olarak Eskişehir Festivaline Yol alıp pazar dönmeyi düşünüyoruz,Çadır tulum vs gereklidir...

https://www.facebook.com/events/681939621843848/?ref_dashboard_filter=upcoming

1-Memduh Babule
2-Osman Tepeler
3-Nevin Hoca +1
4-Ali Cem
5-Onur
6-Osman
7-
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
:bounce: Hiç Farketmez pirirm,diğerine ya da İkisine de gideriz maksat yol yapmak...:cat:

Alıntı n_tuncak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Kayda Değer katılım olması durumunda 30 Ağustos Cumartesi grup olarak Eskişehir Festivaline Yol alıp pazar dönmeyi düşünüyoruz,Çadır tulum vs gereklidir...

https://www.facebook.com/events/681939621843848/?ref_dashboard_filter=upcoming

1-Memduh Babule
2-Osman Tepeler
3-Nevin Hoca +1
4-Ali Cem
5-Onur
6-Osman
7-



Odunpazarı festivali genel rotası aşağıdaki gibidir.
Keyfe keder değişiklik yapılabilir.

https://maps.google.com/maps/ms?hl=tr&ie=UTF8&msa=0&dg=feature
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Hiç Farketmez pirirm,diğerine ya da İkisine de gideriz maksat yol yapmak...

Alıntı n_tuncak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Kayda Değer katılım olması durumunda 30 Ağustos Cumartesi grup olarak Eskişehir Festivaline Yol alıp pazar dönmeyi düşünüyoruz,Çadır tulum vs gereklidir...

https://www.facebook.com/events/681939621843848/?ref_dashboard_filter=upcoming

1-Memduh Babule
2-Osman Tepeler
3-Nevin Hoca +1
4-Ali Cem
5-Onur
6-Osman
7-halis
8-

:queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Hiç Farketmez pirirm,diğerine ya da İkisine de gideriz maksat yol yapmak...

Alıntı n_tuncak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Kayda Değer katılım olması durumunda 30 Ağustos Cumartesi grup olarak Eskişehir Festivaline Yol alıp pazar dönmeyi düşünüyoruz,Çadır tulum vs gereklidir...

https://www.facebook.com/events/681939621843848/?ref_dashboard_filter=upcoming

1-Memduh Babule
2-Osman Tepeler
3-Nevin Hoca +1
4-Ali Cem
5-Onur
6-Osman
7-halis
8-bilal
9-
:queen::queen::queen:

kalmamda festivale gelirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst