[Bursa - MT]

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
sokaktan hayabusa falan geçmiş olmasın :p[/QUOTE]

yok abi, deildi :) zaten 11. katta oturuyorum, adamakıllı salladı:mrgreen:

ya motoru aşşagıda balkonun altına koydum, alsam da araziye mi cıkarsam ne? :cherry:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
sokaktan hayabusa falan geçmiş olmasın :p

yok abi, deildi :) zaten 11. katta oturuyorum, adamakıllı salladı:mrgreen:

ya motoru aşşagıda balkonun altına koydum, alsam da araziye mi cıkarsam ne? :cherry:[/QUOTE]

eywah abi bunu demicektin devrilmesin senin motor şimdi koş bir bak :p :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
MOTORCU ADAM İŞTE BİNAYI DEĞİL MOTORUNU DÜŞÜNÜYO...:cat::cat::cat:

at, avrat, silah..

benim atım, motorum..:cherry::cherry:

renkli baskı yani dijital baskı olayında yardımcı olabilirim. İsteiğşniz resmi bastırabilrim.

abi, sen bunu görene kadar hatırlatcam sana ben:) mekan nerde bi öğreneyim de şu stickeri yaptırayım, az renk gelsin motura:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Evet abilerim ablalarım , şu elimde görmüş olduğunuz .....

Diye lafa başladık ama espri bir yana şuan itibari ile cumartesi sabahı 00,19 pazar günü ne yapıyoruz ne yapmıyoruz. Yok önemli değil ne olursa uyarım da hiç bir şey yapılmayacaksa eğer saat 14 ' de kadar uyuyacağım :salut:

Bana kalsa yollara düşelim derim :wiinkk:
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
ßen çaLışıyorum Pazar Günü inŞ. ßir ŞEyLer YaparSınız ßende 5ten Sona katıLırım Size :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
"Beni bu güzel havalar mahvetti
Böyle havada unuttum....."

Arkadaşlar ben işlerimi ayarlayabildim ve Haldun'un da ısrarları ile yarın piknik olayını yapalım diyorum.Sadocum nolur bul yerine birini...Bak frizbi,voleybol topu,atlama ipi benden,Engin motoru toplamamışsındır kesin nolur bana kızma çok özür...Ve tüm Bursa Mt hadi nolur ayaklanalım kaçırmayalım şu güzelim hava ve doğayı kısa sürede organizayson olaraktan yeni rekorumuzu kıralım...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Sırf destek hep destek ,,,

Gemlik olarak şu mt den alacağımızı bi toplayalım artık, kaç oldu 2 mi 3 mü ??? hep biz hep biz olmaz ki canım, birazda bu taraflarda boy gösterelimde havamız olsun :p

Pazar günü için piknik olayı delmece yaylası harekat başlamış bulunmakta gelmeyenin tekeri kabak olsun :p

ben bi plan yapıp buradan bilgilendireceğim, yok gemlik in yolları taştan , sen çıkardın bizi baştan diyecek varsa beri gelsin...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
ßen çaLışıyorum Pazar Günü inŞ. ßir ŞEyLer YaparSınız ßende 5ten Sona katıLırım Size :)

geziyi gidebilecek olanlar şekillendirsin artık... akşamdan sonra gelenlerde gemlik mudanya bi yere gelebilir... çay falan içeriz... yada gezi olmazsa pazar akşamı herkezi vitamin cafede çay içmeye davet edebiliriz... malum havalar bozdu artık gezi değilde toplantılarımız olur... bi gün bura bigün mudanya bi gün gemlik :wiinkk:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
geziyi gidebilecek olanlar şekillendirsin artık... akşamdan sonra gelenlerde gemlik mudanya bi yere gelebilir... çay falan içeriz... yada gezi olmazsa pazar akşamı herkezi vitamin cafede çay içmeye davet edebiliriz... malum havalar bozdu artık gezi değilde toplantılarımız olur... bi gün bura bigün mudanya bi gün gemlik :wiinkk:

Haklısın mami güzel yazmışsın.Akşamıda çay içme yaparız ona katılır katılamayanlar...Ama bi şekilde ayarlayın Engin kardeş bana kızgınlığı geçince rota saat ve yolu çizsin...Bu arada köfteler benden(akşamdan hazırlıycam ve zehirlenmememniz için çok dikkatli ve özenli olucam)..Yanına parça et vs. alırsanız onlarıda bölüşürüz...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
Haklısın mami güzel yazmışsın.Akşamıda çay içme yaparız ona katılır katılamayanlar...Ama bi şekilde ayarlayın Engin kardeş bana kızgınlığı geçince rota saat ve yolu çizsin...Bu arada köfteler benden(akşamdan hazırlıycam ve zehirlenmememniz için çok dikkatli ve özenli olucam)..Yanına parça et vs. alırsanız onlarıda bölüşürüz...

naptınki engin abiye :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Benim şuan kesin değil ama son ana kadar heran bi değişiklik olabilir. Malum iş şu saat itibariyle beklemedeyim. Picasso hafta için beni ara görüşelim baskı olayını.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Yok bişey yaptığımdan değil Mamide,biraz yanardöner davranmışım gibi kızabilir bana diye...Bu arada Faruk'ta piknik olayında var.futbol topuda ondan...Hadi Mustafa ayarla bişeyler sen yarıyolda bırakmazsın bizi...Çok güzel geçecek çok ani planlar daha etkili oluyor zaten...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
"Beni bu güzel havalar mahvetti
Böyle havada unuttum....."

Arkadaşlar ben işlerimi ayarlayabildim ve Haldun'un da ısrarları ile yarın piknik olayını yapalım diyorum.Sadocum nolur bul yerine birini...Bak frizbi,voleybol topu,atlama ipi benden,Engin motoru toplamamışsındır kesin nolur bana kızma çok özür...Ve tüm Bursa Mt hadi nolur ayaklanalım kaçırmayalım şu güzelim hava ve doğayı kısa sürede organizayson olaraktan yeni rekorumuzu kıralım...

ana frizbi ben çok seviyom onu yaa... iyide oynarım haa :queen:
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
valla hocam çok karışık benim işler bilirsin ben gezmeden duramam ama biraz sorunlar var işlerle ilgili bi haledebilsem. Zira yarın iş görünüyor şu an şafakta:pr:
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
ßenim eRken katıLaßiLme imkanım YohK ama akŞam 5'ten Sonra yoLa çıka ßiLirim ßüyük ihtimaL :)
Nevin Hocam ßen Seni arar Yerinizi öğrenirim..
Şimdiden iyi eyLenceLer:)
Eğer oLmiyCaksada akŞam ßi Çay içeLim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst