sokaktan hayabusa falan geçmiş olmasın![]()
eywah abi bunu demicektin devrilmesin senin motor şimdi koş bir bak![]()
![]()
Selam Bursa Mt üyelerine Güzel Gezi Olmuş Bende Katılmak Istiyordum Ama Olmadı
yok be mert motor devrilmez de üzerine komple bina devrilirse, hatta devrilirsek kötü olur aman allah korusunale:
MOTORCU ADAM İŞTE BİNAYI DEĞİL MOTORUNU DÜŞÜNÜYO...:cat::cat::cat:
renkli baskı yani dijital baskı olayında yardımcı olabilirim. İsteiğşniz resmi bastırabilrim.
ßen çaLışıyorum Pazar Günü inŞ. ßir ŞEyLer YaparSınız ßende 5ten Sona katıLırım Size![]()
geziyi gidebilecek olanlar şekillendirsin artık... akşamdan sonra gelenlerde gemlik mudanya bi yere gelebilir... çay falan içeriz... yada gezi olmazsa pazar akşamı herkezi vitamin cafede çay içmeye davet edebiliriz... malum havalar bozdu artık gezi değilde toplantılarımız olur... bi gün bura bigün mudanya bi gün gemlik :wiinkk:
Haklısın mami güzel yazmışsın.Akşamıda çay içme yaparız ona katılır katılamayanlar...Ama bi şekilde ayarlayın Engin kardeş bana kızgınlığı geçince rota saat ve yolu çizsin...Bu arada köfteler benden(akşamdan hazırlıycam ve zehirlenmememniz için çok dikkatli ve özenli olucam)..Yanına parça et vs. alırsanız onlarıda bölüşürüz...
"Beni bu güzel havalar mahvetti
Böyle havada unuttum....."
Arkadaşlar ben işlerimi ayarlayabildim ve Haldun'un da ısrarları ile yarın piknik olayını yapalım diyorum.Sadocum nolur bul yerine birini...Bak frizbi,voleybol topu,atlama ipi benden,Engin motoru toplamamışsındır kesin nolur bana kızma çok özür...Ve tüm Bursa Mt hadi nolur ayaklanalım kaçırmayalım şu güzelim hava ve doğayı kısa sürede organizayson olaraktan yeni rekorumuzu kıralım...