sebebini yazayım.cumhurıyet bayramı için geçiş yapacağız vergi dairesinin orada toplandık 200 tane motosiklet vardı küçük büyük,o zaman bende 1100 dragstar vardı herkezin üzrinde bayrak tabi bizdede oradan birileri bağırdı bursa enduro toplan diye bursa endurocular 200 kişilik gruptan ayrılıp kendileri bir kortej oluşturdular ve bizler orada sap gibi kaldık.ne demek bursa enduronun bi özelliğimi var öteki arkadaşlara ayıp olmadımı.bu olay geçen sene oldu. bir bursalı BURSASPORLU olarak bursa enduroyu sevmiyorum haklımıyım haksızmıyım.millet karar versin