- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
Ben daha yeni döndüm
Ayrıca umarım eğlenirsin ben bıraktığımda oldukça kalabalıktı...Hafta sonu olduğu için herkes dökülüp gelmişti...
bursa mt yalova festivaline geliyorsunuz dimi? hepinizi bekliyorum :cat:
honda cbr125 al ii bişi ama hiç kullanmadım nası giderbu arada ben hakan organizasyonlara katılmak isterdim ama ehliyet 20 gün sora inşallah...
yalova ya gidicem pazar kesin cumartresi işimi ayarlayailirsem öğleden sonra gitmeyi düşünüyorum ama kalamam herharlde pazar sabahı çıkarım yola gidecekler burdan yazsın belki topluca gideriz
Ben geçen sene 4gün 4gece Yalovada kalmış biri olarak belirteyim ki:
Emokta da öyle oldu, pazar vedalaşma ve dağılma olur arkadaşlar boş geçer... Bütün etkinlikler 3 günde olur..
Selamlar...