[Bursa - MT]

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben daha yeni döndüm :)Ayrıca umarım eğlenirsin ben bıraktığımda oldukça kalabalıktı...Hafta sonu olduğu için herkes dökülüp gelmişti...
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Mondial 150 Kn

Arkadaslar Gecen Gun 150kn Aldım Hayırlısıyla.bu Gunde Sınava Gırdım.kısmetse 1 Ay Sonra Yollardayım.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Tesekkurler Ultra Arkadasım.aslında çinli Olduğu Için Zor Karar Verdım Almakta.forum Sıtelerınde Arastırdım.her Motosiklet Te Oldugu Gıbı Memnun Olanlarda Var Olmayanlarda.dayım Konya'nın Bır Koyunde Oturuyor.orda Bunlardan Cok Kullanan Varmıs.dağ Taş Tarlşa Demeden Kullanıyorlarmıs.hemen Hemen Herkesınde Memnun Oldugunu Soyledı.ıkıncı El Aldım.zaten Alalı 15 Gun Oldu Sadece ıkı Kere Bınebıldım Cok Kısa Mesafe De.zaman Buldukça Kullanmaya Alışmaya çalışacağım.tahmınımden Daha Serı Bır Motor.umarım Sık Arıza çıkarmaz.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
hayırlı olsun kardesim çin bende çin li bi motorla baslamıstım her kez kotu tarafalarını sayar dogrudur ama ıyı bı tarafı war bence cok sık arazalandıgı ıcın motoru sokup ıcıne fılan bakıyddum yada cıkan parcaları yerıne takıyodum yani anlacagın motosikletin motorunu ogrenıyosun ugrasmaktan obur ıyı tarafıda fiyatı tabiki :D :)
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Merhaba

Ben de yeni motorumla, bursa-mt ye üye olmak isterim. Bursalıyım, fakat üniversiteyi Sakarya da okuduğumdan kimi zaman sakaryada, kimi zaman bursada bulunuyorum. Yaş:21 Motor: Regal Raptor DD125E :cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
bursa mt yalova festivaline geliyorsunuz dimi? hepinizi bekliyorum :cat:

Ben gelmeyi cok istiyorum ama kalmalı olmayacağı için 1 yada 2 gün günübirlik gelmeyi dusunuyorum..

Bursa-MT arkadaslar hiç organizasyon yokmu, gidelim gezelim biyerlerde??? hiç mi yok motorla yol yapmayı doğayı vb seven :D
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
organize hareketleri sevmediğimden ben yorum yapamıycam.. Katılamıyorum planlara dahil olamıyorum..
Yalovaya belki giderim...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
ehliyetimi alabilsem o zamana kadar gelirdimde alamıcam galiba o tarihe kadar

o yuzden aranızda olamıcam :/
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
11
honda cbr125 al ii bişi ama hiç kullanmadım nası gider:) bu arada ben hakan organizasyonlara katılmak isterdim ama ehliyet 20 gün sora inşallah...
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
yalova ya gidicem pazar kesin cumartresi işimi ayarlayailirsem öğleden sonra gitmeyi düşünüyorum ama kalamam herharlde pazar sabahı çıkarım yola gidecekler burdan yazsın belki topluca gideriz
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
yalova ya gidicem pazar kesin cumartresi işimi ayarlayailirsem öğleden sonra gitmeyi düşünüyorum ama kalamam herharlde pazar sabahı çıkarım yola gidecekler burdan yazsın belki topluca gideriz

Ben geçen sene 4gün 4gece Yalovada kalmış biri olarak belirteyim ki:
Emokta da öyle oldu, pazar vedalaşma ve dağılma olur arkadaşlar boş geçer... Bütün etkinlikler 3 günde olur..
Selamlar...
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Ben geçen sene 4gün 4gece Yalovada kalmış biri olarak belirteyim ki:
Emokta da öyle oldu, pazar vedalaşma ve dağılma olur arkadaşlar boş geçer... Bütün etkinlikler 3 günde olur..
Selamlar...

özgür sağol bilgi için
bende biliyorum ama kafa dinlemeye gidicem

yalovayı seviyorum bakıcam artık aslında cumartesi öğleden sonra gidip gece dönmek lazım
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Arkadaşlar yarın 16sı, 17si için varmı bi planımız, ben beraber gidelim derim yinede herkes kendi bilir...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben yarın çıkmayı düşünüyorum yola...İsteyenler için haberleşelim.1 motor 2kişi olacağız aksilik olmazsa..croner haberleşelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst