[Bursa - MT]

Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
bu hafta yağmur gösteriyo tanışma programını haftaya alalım belki katılım sayısı artar
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bir de şöyle bir durum var proggressive Bursa'daki arkadaslarımızın büyük bir bölümü birbirini tanıyor bir kaç kişi eksik.Yane burada seninle tanışma maksatlı bir gezi olacak birazıcık da... :) Bir de yarın meteoroloji bulutlu ve yağmurlu gösteriyor...Açıkçası motorumu geçen gün 3saatlik bir temizleme girişiminde bulundum...Onu heba edemem :cat: Yoksa yağmur da motor kullanmamış kişi deilim...Bu kış 8bin km yaptım eylülden mayısa...
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
Bir de şöyle bir durum var proggressive Bursa'daki arkadaslarımızın büyük bir bölümü birbirini tanıyor bir kaç kişi eksik.Yane burada seninle tanışma maksatlı bir gezi olacak birazıcık da... :) Bir de yarın meteoroloji bulutlu ve yağmurlu gösteriyor...Açıkçası motorumu geçen gün 3saatlik bir temizleme girişiminde bulundum...Onu heba edemem :cat: Yoksa yağmur da motor kullanmamış kişi deilim...Bu kış 8bin km yaptım eylülden mayısa...

ya anlıyorum ben kimse kızmıyor veya darılmıyorum.sadece tanışmayı ölede böylede yapıyoz site yardımıyla maksat toplucana bişeyler yapmak.yağmurda olsa çamurda olsa fırtınada kopsa tekerimde patlasa ben gideceğim bilginize :) herkezin düşünce ve görüşüne saygım var.




bu motor çok hoşuma gitti inşallah türkiyeye getirirler.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
KINRO RM 250cc

ya anlıyorum ben kimse kızmıyor veya darılmıyorum.sadece tanışmayı ölede böylede yapıyoz site yardımıyla maksat toplucana bişeyler yapmak.yağmurda olsa çamurda olsa fırtınada kopsa tekerimde patlasa ben gideceğim bilginize :) herkezin düşünce ve görüşüne saygım var.




bu motor çok hoşuma gitti inşallah türkiyeye getirirler.
Arkadaşlar bu çinlilerde her şeyi kopyalamış yahu.Bu motorun aynısı KINRO RM diye bir motor var.Benimde içimi eritiyor bu görüntü.Bazen bile bile parayı basıp alasım gelıyor şu çinliyi.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Barannet doğru söylüyorsun bunu da ıyı bılıyorum aslında.Ufak butçeyle bu tarz motorlara bınmeye kalkmak imamdan randevu almak gıbı.Eski olsun sağlam olsun.
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
gittim kardeşim bizde laf ağızdan bi kere çıkar.birazdan ceple çektiğim resimleri eklerim.makinayı aceleyle evde unutmuşum idare edin artık.:p
yağmura yakalanmadık hava çok güzeldi bi 15-20 dk. yağdı o aradada mangalla meşgulduk.bize değmedi bile.:)











motorum anca bukadar battı.gittiğimiz yerin ismi cerrah idi.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
107
gzl yerlermıs proggresıve abı ama ben pazar mesaısındeydım ve ehlıyetım olmadıı ıcın gelemedım kısmetse temmusdan sonra...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Yapmayın ağalar paşalar...
Şimdi 350lira verip almazsınız yakalanınca 800lira verirsiniz ki hemde bi daha yakalanır bi daha verirsiniz..Tekrar yakalanırsanızda yine verirsiniz:p:p:p
herşey dahil 350 ye almıştım ben...
Bu arada iyi gezmişsin patron...
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
cerrah güzel yerdir...bende pazar günü oylattaydım arabayla gittim bu sefer oylat daha güzel kaplıcalar var motorcuların çoğu aradadır
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
Yapmayın ağalar paşalar...
Şimdi 350lira verip almazsınız yakalanınca 800lira verirsiniz ki hemde bi daha yakalanır bi daha verirsiniz..Tekrar yakalanırsanızda yine verirsiniz:p:p:p
herşey dahil 350 ye almıştım ben...
Bu arada iyi gezmişsin patron...

aga kursa yazıldım zatende 3 sınavdır sınav ücretini yatırma tarihini kaçırıyom.şimdi kursa bıraktım sınav ücretini onlar yatırcak:cherry:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Cerrah

Arkadaşlar gittiğiniz yer güzel bir yere benziyor.Bende balık tutma merakı var ordan balık çıkar mı bir ara balığa gideyim.
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
Arkadaşlar gittiğiniz yer güzel bir yere benziyor.Bende balık tutma merakı var ordan balık çıkar mı bir ara balığa gideyim.

alabalık var ama bizde takım yoktu tutmaya eskiden çok balıkçı olurmuş orada.
bu arada gideyim mi GİDELİM Mİ???!!!:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
çok güzel duruyor resimler canım çekti yeşilliği :) bir dahakine daha kaliteli resimler isteriz..
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
15
slm arkadaşlar,
Bu sene Mart ayında sıfır aldığım hyosung gv 250 1500 km deki kazasız belasız motorumu satmayı düşünüyorum. Aklımda Suzuki Burgman 400 var. Bir tanede denk geldi. Motorumu satarsam almayı düşünüyorum. Motorumun rodajı süper bi şekilde tamamlandı. Hoş hız motoru dill fakat gazı açarsanız kendinizi 160 km.'de bulursunuz :) (ama gerenk yok)
Yabancıya gitmesini istemem fakat kısmet işi bu... İki sene garanti kapsamında olduğunu ve Sıfır Bayi fiyatının 7.750+175(plaka) olduğunu hatırlatır, motoruma 6.500 ytl istediğimi eklemek isterim. Herkezin malı kendine değerli arkadaşlar, bende aniden vermiş olduğum bu karar ile bu rakamın pek altına girmek istemiyorum. Sevgiler, saygılar...
İlgilenen arkadaşlarım için tel no: 533 231 15 09(Ayhan)

Arkadaşlar motorumun resmini de ekliyorum...

 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
slm arkadaşlar,
Bu sene Mart ayında sıfır aldığım hyosung gv 250 1500 km deki kazasız belasız motorumu satmayı düşünüyorum. Aklımda Suzuki Burgman 400 var. Bir tanede denk geldi. Motorumu satarsam almayı düşünüyorum. Motorumun rodajı süper bi şekilde tamamlandı. Hoş hız motoru dill fakat gazı açarsanız kendinizi 160 km.'de bulursunuz :) (ama gerenk yok)
Yabancıya gitmesini istemem fakat kısmet işi bu... İki sene garanti kapsamında olduğunu ve Sıfır Bayi fiyatının 7.750+175(plaka) olduğunu hatırlatır, motoruma 6.500 ytl istediğimi eklemek isterim. Herkezin malı kendine değerli arkadaşlar, bende aniden vermiş olduğum bu karar ile bu rakamın pek altına girmek istemiyorum. Sevgiler, saygılar...
İlgilenen arkadaşlarım için tel no: 533 231 15 09(Ayhan)

Arkadaşlar motorumun resmini de ekliyorum...


1 gün önceden haber verseydin keşke dün kendimede arkadaşımada 250 cc chopper aldık:pale:hayırlısı olur inşallah istediğin motora en yakın zamanda kavuşursun.:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst