-->>>[Bursa - MT] uFak ßir iftar Yemeği, tatLı, ßoL Yağmur (:

Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
buluşmaya gitmeden bu kadar sıcak bir ortam ile karşılacağımızı hiç düşünmüyorduk aslında mamiyle. Çok keyif aldık, çok güzel sohbet ettik. diğer illerdeki arkadaşlarıda ağırlamaktan büyük zevk alacağız.

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
ellerinize emeğinize sağlık gerçekten çok güzel bir iftar yemeği olmuş. iftara belki yetişemem ama mutlaka Allah kısmet ederse bursa mt'nin yanına ve Engin abimin yanına bende gelmeyi planlıyorum hayırlısıyla. kısmet bakalım. saygılar... :)

TABİ KARDEŞİM UMARIM GELİRSİN VE BURDADA SENİNLE GEZME FIRSATIMIZ OLUR BİZDE YENİ TANIŞTIK BURSA MT OLARAK AMA SENİ ARAMIZDA GÖRMEK BİZİDE MUTLU EDER

YAV BEN BAKANA KADAR KONU ALMIŞ YURUMUŞ BU ARADA MAMİ ELİNE SAĞLIK KARDEŞİM VALLA FOTOROMAN TADINDA OLMUŞ COK BEĞENDİM.GERCEKTEN YAĞMURLU BAŞLADI AMA BEREKETLİ OLUR UMARIM EMEĞİ GECEN TÜM ARKADAŞLARA COK TEŞEKKÜR EV SAHİBİ NEVİN HOCAMIZA VE SEVGİLİ EŞİNEDE AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM COK GÜZEL AĞIRLADILAR BİZLERİ.UMARIM BİZİMDE ONLARI EN GÜZEL ŞEKİLDE AĞIRLAMA FIRSATIMIZ OLUR.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
TABİ KARDEŞİM UMARIM GELİRSİN VE BURDADA SENİNLE GEZME FIRSATIMIZ OLUR BİZDE YENİ TANIŞTIK BURSA MT OLARAK AMA SENİ ARAMIZDA GÖRMEK BİZİDE MUTLU EDER

YAV BEN BAKANA KADAR KONU ALMIŞ YURUMUŞ BU ARADA MAMİ ELİNE SAĞLIK KARDEŞİM VALLA FOTOROMAN TADINDA OLMUŞ COK BEĞENDİM.GERCEKTEN YAĞMURLU BAŞLADI AMA BEREKETLİ OLUR UMARIM EMEĞİ GECEN TÜM ARKADAŞLARA COK TEŞEKKÜR EV SAHİBİ NEVİN HOCAMIZA VE SEVGİLİ EŞİNEDE AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM COK GÜZEL AĞIRLADILAR BİZLERİ.UMARIM BİZİMDE ONLARI EN GÜZEL ŞEKİLDE AĞIRLAMA FIRSATIMIZ OLUR.

teveccühünüz :bounce:
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
Çok güzel bi toplanma olmuş arkadaşlar keşke bende gelebilseydim gece işten çıkıp 01:00 civarı Mudanya'ya gittik bizde bi kaç arkadaşla dönüşte yağmuru yedik bizde yani.Özgür nerelerdesin ya bi ara yol yapalım yine:)Bi gün diğer diğer arkadaşlarla da tanışırız umarım...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Çok güzel bi toplanma olmuş arkadaşlar keşke bende gelebilseydim gece işten çıkıp 01:00 civarı Mudanya'ya gittik bizde bi kaç arkadaşla dönüşte yağmuru yedik bizde yani.Özgür nerelerdesin ya bi ara yol yapalım yine:)Bi gün diğer diğer arkadaşlarla da tanışırız umarım...

abi bursa(MT) olarak gezi planlarımız war yaparız işşallah senide aramızda gormekten memnun oluruz :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
özgürle bizim havalarımız başlıyor :)

aman dikakt edin dostum :) beni hatırladınmı bilmiyorum emok'da volkan'ın yanındaydım fazla muhabbet edemedik seninle :) uğur'du sanırım ismin :)

Ahhh Ahhhhh nerden arkadaşa uydukda KPSS sınav yerini taaaaaa Ankara yazdık:pr::pr: Eskişehir Ankara gezerken bak ne güzel toplanmayı kaçırdık :salut:kısmet değilmiş neyse bidahaki sefere artık:queen::queen:

yaşar'ım :) altında 250cc motor var bastnmı pat orda pat burdasın :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Arkadaşlar sizi ağırlamak keyifti,asıl ben teşekkür ediyorum bizi bu şerefe nail ettiğiniz için.
Özgür benim motoru denerken peşine köpeğin havlayaraktan takılması çok güldürdü beni.Az daha gidiyordu baldırdan 250 gr.
Zavallı öğrencim Mert okul vakti ne işin var Konya larda arkadaş almaya gidecekmişik.Ben Locoly hanıma yolu tarif ettim o kendi gelicekmiş bi ara,sen dişerini fırçala ve hadi bakim erkenden yatağa.
Bu arada tanışmak isteyen arkadaşlara her zaman kapımız açık...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
yok hocam ya ben sizle gideriz dedim zaten konyaya hem ders calısırız filan yollarda diye hem cografya dersi icinde iyi o kadar yer gorcem yani ondan :p :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
TABİ KARDEŞİM UMARIM GELİRSİN VE BURDADA SENİNLE GEZME FIRSATIMIZ OLUR BİZDE YENİ TANIŞTIK BURSA MT OLARAK AMA SENİ ARAMIZDA GÖRMEK BİZİDE MUTLU EDER

YAV BEN BAKANA KADAR KONU ALMIŞ YURUMUŞ BU ARADA MAMİ ELİNE SAĞLIK KARDEŞİM VALLA FOTOROMAN TADINDA OLMUŞ COK BEĞENDİM.GERCEKTEN YAĞMURLU BAŞLADI AMA BEREKETLİ OLUR UMARIM EMEĞİ GECEN TÜM ARKADAŞLARA COK TEŞEKKÜR EV SAHİBİ NEVİN HOCAMIZA VE SEVGİLİ EŞİNEDE AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM COK GÜZEL AĞIRLADILAR BİZLERİ.UMARIM BİZİMDE ONLARI EN GÜZEL ŞEKİLDE AĞIRLAMA FIRSATIMIZ OLUR.


inşAllah Engin abim :) kısmet bakalım. Olayları biliyorsun ama bitmek üzere işlerim en kısa zamanda ordayım. saygılar ... :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Hiç pes edermiyim Mami,Mert'in annesinin tel nosu elimde sayılır,müdürle zaten çok iyiyim,azim ve kararlılık desen sonuna kadar.Zavallı öğrencim Mert'i elimden,dilimden ve şantajlarımdan 2 Bakan,3 milletvekili tanıdığı gelse kurtaramaz...Onun için Hakkari ye bile giderim ben.

Bu arada eşim (onun bir adı var Faruk)Araba ile biraz önce Motosikletiyle seyreden Özgür ü görmüş,4 teker ve 2 tekerin uyumu ile herkeslere dostluk örneği sergilemişler,Bursa Heykel caddelerinde...Sevgilerrrr tüm dost olabilenlere...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
Hiç pes edermiyim Mami,Mert'in annesinin tel nosu elimde sayılır,müdürle zaten çok iyiyim,azim ve kararlılık desen sonuna kadar.Zavallı öğrencim Mert'i elimden,dilimden ve şantajlarımdan 2 Bakan,3 milletvekili tanıdığı gelse kurtaramaz...Onun için Hakkari ye bile giderim ben.

Bu arada eşim (onun bir adı var Faruk)Araba ile biraz önce Motosikletiyle seyreden Özgür ü görmüş,4 teker ve 2 tekerin uyumu ile herkeslere dostluk örneği sergilemişler,Bursa Heykel caddelerinde...Sevgilerrrr tüm dost olabilenlere...

sizden korkulur valla hocam...
Allahtan okul muhabbetinden elimi ayağımı çekmişim zamanında :queen:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
ben baska bi (MT) yemi uye olsam napsam mami abi :p :) :) ama ordada bulur heralde nevin hoca beni o yuzden gerek yok :) hakkariye geziye gideriz hocam artık :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Hiç pes edermiyim Mami,Mert'in annesinin tel nosu elimde sayılır,müdürle zaten çok iyiyim,azim ve kararlılık desen sonuna kadar.Zavallı öğrencim Mert'i elimden,dilimden ve şantajlarımdan 2 Bakan,3 milletvekili tanıdığı gelse kurtaramaz...Onun için Hakkari ye bile giderim ben.

Bu arada eşim (onun bir adı var Faruk)Araba ile biraz önce Motosikletiyle seyreden Özgür ü görmüş,4 teker ve 2 tekerin uyumu ile herkeslere dostluk örneği sergilemişler,Bursa Heykel caddelerinde...Sevgilerrrr tüm dost olabilenlere...

Efendim Faruk bey kusura bakmasınlar sakın iftara yakın heykel trafiğinde sadece merhabakaştık size selam söylemek dahi aklıma gelmedi yada durup konuşamadık trafikte:) neyse nasılsa görüşeceğiz:):D:cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
98
Merhaba arkadaşlar ben Faruk namı değer Nevin Hoca'nın eşi.Sizinle eşim sayesinde tanıştım ancak çok değişik ve sıcak bir hava buldum hatta vaktin nasıl geçtiğini bile anlamadık sizlerle.Bu arada samimi abimiz diyen mamiye de teşekkür ediyorum samimilik sizlerin sıcaklığından kaynaklanıyor.Aranızda olmak gerçekten güzel devamını diliyorum.
Herkese selamlar...

Efendim Faruk bey kusura bakmasınlar sakın iftara yakın heykel trafiğinde sadece merhabakaştık size selam söylemek dahi aklıma gelmedi yada durup konuşamadık trafikte:) neyse nasılsa görüşeceğiz:):D:cherry:

ayıpsın özgür kardeş en yakın zamanda görüşüp acısını çıkarırız.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst