-->>>[Bursa - MT] uFak ßir iftar Yemeği, tatLı, ßoL Yağmur (:

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
eğlenceli ve neşeli bir iftar olmuş,biraraya geldiğiniz için ayaklarınıza sağlık,bu vesileile çınarcık gezisinden tanıdık yüzler görmek çok güzeldi,emekleriniz için teşekkürler.

Aleyküm selam Ümmet abi bu selamı üstüme alındım:cherry::cherry::cherry:
Tüm yağmur soğuğunu yidiğim yolun sonunda sıcaak bir topluluk buldum ısındım yeni gezi aşkıyla da yandım:):):)
Teşekkürler herkezlere...
Selamlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bursaya geldiğimde Nevin Hoca ile tanışmak ümidi ile iyi sürüşler,
Allah muhabbetinizi arttırsın, paylaşım için teşekkürler :rendeer: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahhh Ahhhhh nerden arkadaşa uydukda KPSS sınav yerini taaaaaa Ankara yazdık:pr::pr: Eskişehir Ankara gezerken bak ne güzel toplanmayı kaçırdık :salut:kısmet değilmiş neyse bidahaki sefere artık:queen::queen:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
merak etmeyin yeni bulusmalar ve geziler olacaktır bursa(mt) ye bakarsınız yarın yagmur yagmasa bı cay ıcmeye gıdıcez işaallah :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
evet bekleriz gelmek isteyen herkes buyursun masamızı şenlendirsin ;)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
05092008326do7.jpg
[/URL] [/IMG]

abicim şimdi özgür abiye ulaşmak istiyorum. bu motordaki cam siperlikten mutlaka ben de istiyorum. lütfen ona ulaşabilir misin?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Ehliyetimi almış olsa idim.Ben de orada olmak isterdim.Bu iftar yemeğinde emeği geçen ve katılan herkese teşekkür ederim.İnşallah bir gün bir Bursa MT ile tanışma fırsatım olur.Mustafakemalpaşa'dan Selamlar.:bounce:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
abicim şimdi özgür abiye ulaşmak istiyorum. bu motordaki cam siperlikten mutlaka ben de istiyorum. lütfen ona ulaşabilir misin?

Efendim bahsi geçen cam kappa, katalogta cbf500 için gözüküyor ve 1 sene önce 150ytl idi.Şimdi Bursada aynı modl ve istenilen renkte cam yapan bir imalatçı buldum o ise 120 ytl karşılığı yapıyor bu işi...
Selamlar...
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
ellerinize emeğinize sağlık gerçekten çok güzel bir iftar yemeği olmuş. iftara belki yetişemem ama mutlaka Allah kısmet ederse bursa mt'nin yanına ve Engin abimin yanına bende gelmeyi planlıyorum hayırlısıyla. kısmet bakalım. saygılar... :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
buluşmaya gitmeden bu kadar sıcak bir ortam ile karşılacağımızı hiç düşünmüyorduk aslında mamiyle. Çok keyif aldık, çok güzel sohbet ettik. diğer illerdeki arkadaşlarıda ağırlamaktan büyük zevk alacağız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst