- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,259
uzulme ya newin hocamla biz seni almaya geliriz

bellimi olur belki ben gelirim o taraflara inş....uzulme ya newin hocamla biz seni almaya geliriz![]()
![]()
inş. tşkler arkadaşımtabi her zaman bekleriz bursa(MT) olarak misafir perverizde![]()
bize yakışır bi organizasyonsüper bir organizasyon olmuş gercekden bende olmak isterdimmm...:salut:
eğlenceli ve neşeli bir iftar olmuş,biraraya geldiğiniz için ayaklarınıza sağlık,bu vesileile çınarcık gezisinden tanıdık yüzler görmek çok güzeldi,emekleriniz için teşekkürler.
abicim şimdi özgür abiye ulaşmak istiyorum. bu motordaki cam siperlikten mutlaka ben de istiyorum. lütfen ona ulaşabilir misin?