[BURSA]MT Orhaneli -Osmaniye-kumla

Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
Pazar Günü ne yapalım diye düşünürken tolga kardeşim ile beraber tutturduk 240 kmlik yol macerasına... resimler

sabah tolga kardeşime doğru yola çıktım evimin yolundan bi kaç manzara resmi:bounce:
dscf8034wh4.jpg


dscf8039ur0.jpg


tolgayla buluştuktan sonra çıktık orhaneli yollarına

dscf8037jp6.jpg


Doğancı barajından bir görüntü

badboyz281vv9.jpg


yol manzarası

badboyz282yy1.jpg


tolga kardeşim

badboyz285al1.jpg


ben

badboyz286gz6.jpg


dayanamadım ağaçlara çıktım :)

kopyasbadboyz290er7.jpg


dereboyunda ufak bişiler atıştırdıktan sonra bi patika yoldan başladık yürümeye
badboyz291it3.jpg


ordan kaçtık bowlinge :queen:

badboyz294ie6.jpg


badboyz295ga6.jpg


resim çekmeyi unutmuşuz kumlada yaw bunla idare etçez artık :p

badboyz259editfs2.jpg


şimdilik bu kadar devamı gelicektir..Bizi izlemeye devam edin:bounce: :cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ikinciside benden...

gayet güzel resimler...ama gezi sanki biraz kısa ve yalnız olmuş gibi.. :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst