Bursa Emniyeti'nin Sofuoğluna İlginç ve Anlamlı Hediyesi

Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
Bursa Emniyet Müdürlüğü, kaskı yaygınlaştırmak için Süpersport Dünya Şampiyonu Kenan Sofuoğlu'nun da katıldığı bir faaliyete imza attı. Motor tutkunları, karşılarında gördükleri dünya şampiyonu ile fotoğraf çektirmek için birbirleriyle yarıştı. Emniyet Müdürü Halil Yılmaz, törene katılan milli sporcu Kenan Sofuoğlu'na özel olarak tasarlanmış kaplumbağa kabuğu görünümlü bir kask hediye etti.

Süpersport Dünya Şampiyonu Kenan Sofuoğlu'na polis kaplumbağa kaskı hediye etti. Motosiklet sürücülerini kask takmaya teşvik etmek için Bursa Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen organizasyona katılan Sofuoğlu, yunuslar ve motor tutkunlarıyla şehir turu attı.
Bursa Emniyet Müdürlüğü, kaskı yaygınlaştırmak için Süpersport Dünya Şampiyonu Kenan Sofuoğlu'nun da katıldığı bir faaliyete imza attı. Motor tutkunları, karşılarında gördükleri dünya şampiyonu ile fotoğraf çektirmek için birbirleriyle yarıştı. Emniyet Müdürü Halil Yılmaz, törene katılan milli sporcu Kenan Sofuoğlu'na özel olarak tasarlanmış kaplumbağa kabuğu görünümlü bir kask hediye etti. Polis şapkası takarak objektiflere gülümseyen Sofuoğlu, Emniyet Müdürü Yılmaz ile birlikte Santral Garaj'daki orta refüje konulan ışıklı dev kaskın da açılışını yaptı.
Böyle bir projeye katılmaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade eden Sofuoğlu, araç sürücülerine seslenerek, "Motosiklet sürücüleri de can taşıyor. Diğer araç sürücüleri motosiklet sürücülerine değer vermiyor. Maalesef ülkemizde ne motosiklet ne de motosiklet sporu biliniyor. Ama artık motosiklet kullanımı her geçen gün artıyor. Motosiklet şehir içi için çok faydalı. Bizim ülkemizde pek yaygın değil. Ama özellikle büyük şehirlerde önemi daha da arttı. Bursa Emniyet Müdürlüğü'nü bu projesinden dolayı kutluyorum" dedi.
Yılmaz ise, Sofuoğlu ile Osmaniye'de kask kullanımının önemini artırmak için 2 yıldır yapılan tanıtım sayesinde kask kullanımında yüzde 30 oranında artış sağlandığını kaydetti. Bu projenin bir benzerini de Bursa'da gerçekleştirmek için kolları sıvadıklarını kaydeden Emniyet Müdürü Yılmaz, yöneticilerin yeniliklere açık olması gerektiğini kaydederek, "Bizim tek bir dileğimiz var: O da motosiklet kullanan herkesin istisnasız kask takmasıdır. Hatta sadece kendisinin takması yeterli değil, arkasınaoturanların da takması lazım" şeklinde konuştu.
Ardından Sofuoğlu, yunuslar ve motor tutkunlarıyla birlikte büyük bir konvoy halinde şehir turu attı. Sofuoğlu, ayrıca küçük çocukların getirdiği kaskları tek tek imzaladı.

Fotoğraflar Bursa Enduro Klübünden Alıntıdır.

http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01746.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01749.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01760.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01770.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01792.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01800.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01802.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01851.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01863.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01931.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01865.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01923.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r246/ersindagli/kortej/DSC01948.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/5753/dscf1693yb.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/4345/dscf1731.jpg
http://img543.imageshack.us/img543/3681/22215476.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/1008/dsc04801l.jpg

amcam ve türkiye sampiyonu yeğenim mehmetcan
http://img443.imageshack.us/img443/3904/dsc04818f.jpg

http://img812.imageshack.us/img812/3003/dsc04826w.jpg
http://img687.imageshack.us/img687/8490/65163188.jpg
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
helal be sayın mudurum aynı etkinliği osmanıyede de yabmıştı sayın mudurume tamm destek heb destek keşke her kamu görevlisi bu kadar yardımcı olsa vatandaşa
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
artık motosiklet kullanırken kendini ve ailesini düşünmeyenlerin kask takmayı öğrenmesi yada bizim öğretmemiz gerek.
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Güzel etkinlik.. Halkın bilinçlendirilmesi için daha sık olması gerekli bu etkinliklerin..
Not: Polislere, motorlarına bittim bir de çok özeniyorum onlara ha..
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
çok çeşitli motorları var sym den f800'e kadar en hoşuma gideni fazer ve beyaz f 800 ler
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Bende ordaydım bugün.. Gerçekten Bursa Belediyesini ve Emniyetini Ayakta alkışlıyorum... Keşke tüm illerimiz böyle kask takmaya teşvik edici uygulamalar yapsa. Kask Bursa'nın göbeğine yani KENT MEYDANI'da kondu. Çok güzel duruyor... Bursa'da kask takma oranının %4 olduğunu düşünürsek böyle uygulamalar şart Bursa'mız için... Diğer şehirlerimizden de bekliyoruz...
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Fazer benim de çok hoşuma gitti en önde gidiyor.Burda da görüyorum ardından ağzım sulana sulana baka kalıyorum yaa..
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
f.s.m bulvarında çevirmelerde affetmeden tüm motorlara kask cezası kesilyor. bu uygulama umarım artarak devam eder
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Artık bu konuda çok hassas olcakmış Bursa Emniyeti. Geç bile kalındı.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
zararından neresinden dönülse kardır diye düşünmek lazım. yavaş yavaş değişir inş. bişeyler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst