Bursa-cumalıkızık köyü-trilye gezisi

Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
55
okan 1 gündemi yaptın bukladar yolu dustum.eger bir gunde yaptıysan helal olsun o motora ve sana
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık okan, çok güzel gezi olmuş. Ülkede gezilecek o kadar çok yer varki millet istanbula gezmeye geliyor biz istanbuldan kaçmak istiyoruz, sonumuz hayır olsun...
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
Eline sağlık okan, çok güzel gezi olmuş. Ülkede gezilecek o kadar çok yer varki millet istanbula gezmeye geliyor biz istanbuldan kaçmak istiyoruz, sonumuz hayır olsun...

sağol tesekkür ederim sinan aynen ya ülkede çok gezilecek yer var heryer birbirinden güzel insanın yerinde durası gelmiyo :D:D
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Ben böyle gezilerden sonra fotoğrafların yanında yol ve mekan bilgilerin yanında yakıt ve diğer masraflarda paylaşılsa fena olmaz diye düşünüyorum,şu trilye bu yaz yapacağım günü birlik gezi planlarımın içinde bursaya çok yakın olmama rağmen orta okul yıllarında yaptığım gezinin haricinde gezmiş değilim içini mesela nereden başlanmalı bursada gezmeye nekadar zaman ayırmalı ön hazırlık olarak ne yapılmalı falan çok mu şey istedim yoksa ...
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
Ben böyle gezilerden sonra fotoğrafların yanında yol ve mekan bilgilerin yanında yakıt ve diğer masraflarda paylaşılsa fena olmaz diye düşünüyorum,şu trilye bu yaz yapacağım günü birlik gezi planlarımın içinde bursaya çok yakın olmama rağmen orta okul yıllarında yaptığım gezinin haricinde gezmiş değilim içini mesela nereden başlanmalı bursada gezmeye nekadar zaman ayırmalı ön hazırlık olarak ne yapılmalı falan çok mu şey istedim yoksa ...

haklısın dostum bundan sonraki gezilerde öyle yapmak lazım daha fazla detay diğer arkadaşlarada bilgi olur valla trilye çok güzel tavsiye ederim bursa da gezilecek çok yer var ne kadar erken varırsan okadar iyi bende kocaeli karamürselden çıkmıştım yola ama zamanım tam yetti:D
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
92
usta emeğine sağlık bende bursadan bi motor tutkunuyum bursaya gelirsen burları gezdrimek isterim sana
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
anladım abi motorların tarifleri uydugu için aynıydı çünkü bende sizsinizdir diye selam verdim mt netteniz hani:D bencede trilyeye gitmelisin süper bi yer çok begenirsin ama cumalıkızık daha bi güzel :D

selam vereni boş bırakmam hacı...ama o kişiler biz değildik muhtemelen...fidyekızık cumalıkızık Bursayı hallaç pamuğu gibin atıcam...:)

cevap biraz gec oldu (yorumunu yeni farkettim)
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
16
harika bir gezi olmuş ayrıca fotolarda çok güzel. yazın bizde iki sefer arkadaşımla konyadan alanyaya gezmeye gittik motosikletle tadına doyum olmuyor:cat:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Hey gidi bursa Osmanlının ilk başkenti. bu ilde doğduğum için gurur duyuyorum Bursaya 4 yıldır gitmiyordum 4 ay önce yazın gittim ve İnanın oradaki manevi hava bir başka OSMANLI ADETA BEN BURADAYIM ECDADIN ölmedi diyor Ne Yüce Ne Asil insanlarmışki Hala izlerini Taşıyoruz
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
selam vereni boş bırakmam hacı...ama o kişiler biz değildik muhtemelen...fidyekızık cumalıkızık Bursayı hallaç pamuğu gibin atıcam...:)

cevap biraz gec oldu (yorumunu yeni farkettim)

olsun abi siz olmasanız bile ben ozaman karsımda siz varsınız gibi düşünerek selam vermiştim:D bencede cumalıkızıga git harika bir yer tasiye ederim..
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Harşka görseller

Elinize sağlık gezilen görülen yerler harika ve tarihi eserler muhteşem.Motorunuzu kazasız belasız güzel günlerde kullanınız ve evet motorunuzda bulunan şu yan çantalara inanın koprum.Aklım onlarda kaldı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst