Bursa, Atatürk Cad. civarındaki trafikten izlenimlerim

Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Çocuklarım olmasa çoktan gitmiştim bu memleketten, geri kalan ömrüm ne kadarsa, onu daha huzurlu yaşayabileceğim bir ülkeye. Ama elim kolum bağlı, yapamadım.

Görüldüğü gibi yolda yaya yürümek bile artık olağanüstü tehlikeli. Böyle olmamalı. Trafik kuralları "süs olsun" diye konulmuyor, hepsinin bir sebebi, geçmişten gelen acı tecrübeleri var mutlaka, bunların neticesinde insanlığın ortak aklıyla belirlenmiş bunlar.

Ben nasıl harfiyen kurallara uyuyorsam trafikte, doğal olarak istiyorum ki herkes de benim gibi uysun.

Ama olmuyor işte.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ged
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Çocuklarım olmasa çoktan gitmiştim bu memleketten, geri kalan ömrüm ne kadarsa, onu daha huzurlu yaşayabileceğim bir ülkeye. Ama elim kolum bağlı, yapamadım.

Görüldüğü gibi yolda yaya yürümek bile artık olağanüstü tehlikeli. Böyle olmamalı. Trafik kuralları "süs olsun" diye konulmuyor, hepsinin bir sebebi, geçmişten gelen acı tecrübeleri var mutlaka, bunların neticesinde insanlığın ortak aklıyla belirlenmiş bunlar.

Ben nasıl harfiyen kurallara uyuyorsam trafikte, doğal olarak istiyorum ki herkes de benim gibi uysun.

Ama olmuyor işte.
Abi düzenini ve maddiyat durumunu bilmiyorum ama çocuklarınla hep görüşmüyorsan görüşeceğin zaman ülkeye geri dönme gibi bir şansın yok mu?

Ben şu 3 günlük yurt dışı seyahatimde bütün hayatımızın ne kadar dandik olduğunu anladım.
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Abi düzenini ve maddiyat durumunu bilmiyorum ama çocuklarınla hep görüşmüyorsan görüşeceğin zaman ülkeye geri dönme gibi bir şansın yok mu?

Ben şu 3 günlük yurt dışı seyahatimde bütün hayatımızın ne kadar dandik olduğunu anladım.
Yok Eren, çocuklarım daha ufak. Büyük kızım 18, küçük kızım ise henüz 13 yaşında. Ve onlarla ayrı kalmak istemem hiç.

.............................

Bu arada dün n'oldu üyelik sonlandırması konusunda? Forum sitesinde mi bir aksaklık oldu?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Yok Eren, çocuklarım daha ufak. Büyük kızım 18, küçük kızım ise henüz 13 yaşında. Ve onlarla ayrı kalmak istemem hiç.

.............................

Bu arada dün n'oldu üyelik sonlandırması konusunda? Forum sitesinde mi bir aksaklık oldu?
Her şeyin gönlünce olmasını dilerim abi.

Abi üyelik sonlandırma kendi isteğimdi, belli bir süre foruma girmeden bütün odağımı iş üzerine çevirecektim ama alışkanlığım üzere forumda hakkımda yazılanları görünce geri geldim. @tommygun abim sayesindede daha hızlı geri gelebildim, bir daha geri gitmemek üzere geldim. :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yok Eren, çocuklarım daha ufak. Büyük kızım 18, küçük kızım ise henüz 13 yaşında. Ve onlarla ayrı kalmak istemem hiç.

.............................

Bu arada dün n'oldu üyelik sonlandırması konusunda? Forum sitesinde mi bir aksaklık oldu?
çocukların küçükmüş daha, gidebiliyorsan onlar için git.
Hadi yaş olarak bizlerden geçti ama çocukları kurtar.
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
çocukların küçükmüş daha, gidebiliyorsan onlar için git.
Hadi yaş olarak bizlerden geçti ama çocukları kurtar.
Kolay da iş değil ki ağbi, hem gidersem çocuklarımı da alıp gitmek isterim, acaba onlar kabul edecekler mi, oda var.

Moğolistan'ın başkenti Ulanbatur'a yerleşeyim diye hayâl kurardım eskiden. Tam bana göre bir yer: Moğollar biz Türklerle zaten akraba kavim, Moğolistan dünyada nüfusun en seyrek olduğu ülke, halkın yarısı ateist-deist-agnostik, diğer yarısı da zararsız Tibet Budizmi'ne inanıyor.

Ama araştırınca biraz, negatif şeyler ortaya çıktı. Moğolistan olağanüstü verimsiz, toprak açısından. Neredeyse hiç sebze-meyve yetişmiyormuş, dolayısıyla tüm sebze-meyve ithalat yoluyla sağlanıyor. Zaten tarımda da artık bir ton üç kağıt var, eskisi gibi sağlıklı hiç değil yediklerimiz, üstüne bir de devamlı buzhaneden gelen şeyleri yiyeceğiz.

Bir ikincisi, Moğolistan'da mülk edinebilmek için Moğol vatandaşı olma şartı var. O da şöyle, en az beş sene civarında Moğolistan'da ikâmet edeceksin, bu süre zarfında herhangi bir suça bulaşmamış olacaksın, ondan sonra devlet yetkilileri uygun görürseler, Moğol vatandaşı olmaya hak kazanabiliyormuşsun.

Ayrıca Moğol vatandaşı oldun diyelim, çift vatandaşlık da yasakmış orada, dolayısıyla Türk vatandaşlığından da çıkman gerekiyor baştan mantıken, bu da benim yapıma ters bir şey.

Ben de artık yaşım icabı, geçimimi gayrimenkul kiralayarak sürdürebileceğimi düşündüğüm için, bu yukarıda saydıklarım haliyle bana uygun olmuyor.

Artı hava durumu, kışın -28 derecelere kadar düştüğü oluyormuş, ben de hayatımda hiç öyle bir soğuk görmedim.

Yani bir hevesle hayâl kuruyorsun, ama gerçekler hiç de düşündüğün gibi olmuyor. :)

Başka ülkelerin de haliyle başka negatif yönleri vardır muhakkak.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Kolay da iş değil ki ağbi, hem gidersem çocuklarımı da alıp gitmek isterim, acaba onlar kabul edecekler mi, oda var.

Moğolistan'ın başkenti Ulanbatur'a yerleşeyim diye hayâl kurardım eskiden. Tam bana göre bir yer: Moğollar biz Türklerle zaten akraba kavim, Moğolistan dünyada nüfusun en seyrek olduğu ülke, halkın yarısı ateist-deist-agnostik, diğer yarısı da zararsız Tibet Budizmi'ne inanıyor.

Ama araştırınca biraz, negatif şeyler ortaya çıktı. Moğolistan olağanüstü verimsiz, toprak açısından. Neredeyse hiç sebze-meyve yetişmiyormuş, dolayısıyla tüm sebze-meyve ithalat yoluyla sağlanıyor. Zaten tarımda da artık bir ton üç kağıt var, eskisi gibi sağlıklı hiç değil yediklerimiz, üstüne bir de devamlı buzhaneden gelen şeyleri yiyeceğiz.

Bir ikincisi, Moğolistan'da mülk edinebilmek için Moğol vatandaşı olma şartı var. O da şöyle, en az beş sene civarında Moğolistan'da ikâmet edeceksin, bu süre zarfında herhangi bir suça bulaşmamış olacaksın, ondan sonra devlet yetkilileri uygun görürseler, Moğol vatandaşı olmaya hak kazanabiliyormuşsun.

Ayrıca Moğol vatandaşı oldun diyelim, çift vatandaşlık da yasakmış orada, dolayısıyla Türk vatandaşlığından da çıkman gerekiyor baştan mantıken, bu da benim yapıma ters bir şey.

Ben de artık yaşım icabı, geçimimi gayrimenkul kiralayarak sürdürebileceğimi düşündüğüm için, bu yukarıda saydıklarım haliyle bana uygun olmuyor.

Artı hava durumu, kışın -28 derecelere kadar düştüğü oluyormuş, ben de hayatımda hiç öyle bir soğuk görmedim.

Yani bir hevesle hayâl kuruyorsun, ama gerçekler hiç de düşündüğün gibi olmuyor. :)

Başka ülkelerin de haliyle başka negatif yönleri vardır muhakkak.
git dediysek, doğuya git demedik. ne işin var oralarda.
Medeni avrupa ülkelerine gönder çocuklarını, bırak orada okusunlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst