- Katılım
- 16 Şub 2020
- Mesajlar
- 1,252
- Motosikleti
- Yok
- Konu Yazar
- #21
Çocuklarım olmasa çoktan gitmiştim bu memleketten, geri kalan ömrüm ne kadarsa, onu daha huzurlu yaşayabileceğim bir ülkeye. Ama elim kolum bağlı, yapamadım.
Görüldüğü gibi yolda yaya yürümek bile artık olağanüstü tehlikeli. Böyle olmamalı. Trafik kuralları "süs olsun" diye konulmuyor, hepsinin bir sebebi, geçmişten gelen acı tecrübeleri var mutlaka, bunların neticesinde insanlığın ortak aklıyla belirlenmiş bunlar.
Ben nasıl harfiyen kurallara uyuyorsam trafikte, doğal olarak istiyorum ki herkes de benim gibi uysun.
Ama olmuyor işte.
Görüldüğü gibi yolda yaya yürümek bile artık olağanüstü tehlikeli. Böyle olmamalı. Trafik kuralları "süs olsun" diye konulmuyor, hepsinin bir sebebi, geçmişten gelen acı tecrübeleri var mutlaka, bunların neticesinde insanlığın ortak aklıyla belirlenmiş bunlar.
Ben nasıl harfiyen kurallara uyuyorsam trafikte, doğal olarak istiyorum ki herkes de benim gibi uysun.
Ama olmuyor işte.