- Katılım
- 11 Eyl 2007
- Mesajlar
- 30
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle yeni bir motor severim, kendimce motordan önce ehliyetimi almayı daha mantıklı gördüm, motor için se düşündüğüm marka Suzuki burgman 400 k7 idi ancak okuduğum ve duyduğum kadarıyla debriyaj sorunu çıkartıyormuş her ne kadar servisler tarafından geçiştirilsede .Bu kadar meth in üstüne böyle bir sorunu tanınmış olan suzuki nin ayıbı olarak görüyorum.Ne olursa olsun tarzıma ,göz zevkime ve özellikleriyle mantığıma yatan tek motor oldu.Ehliyetimi ve 2008 yazı beklediğim üzere acele etmemek ve K8 lerde (inşallah) debriyaj sorunu kalmıyacağını düşünüyorum .K8 alarak motosiklet zevkimi sorunsuz ve mutlu biçimde yaşayabilirmiyim ,sizlerinde fikrini alıp bile bilede laodes olmak istemiyorum .SORU 2 ise ; Fuar zamanı kampanyalar düzenleniyormuş daha uygun fiyatamı motora sahip olabilirim.. şimdiden herkese teşekkür ederim saygılarımı sunarım. kazasız mutlu sürüşler dileğimle :cat:
Son düzenleme: