- Katılım
- 18 Ara 2013
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaskar.yaklasik 2 aylik biniciyim bu zehir kanima karisti.su an icin 2 kisi geziyoruz 2 burgman 400 olarak.yeni kisiler yeni yollar yeni maceralara katilmak istiyoruz.sancaktepede oturuyoruz.yaz kis farketmez hafta sonlari yollardayiz