Burgman sahibi olarak, bence silverwing'in öne çıkan özelliği 2 silindir olması, performansı ne kadar etkiler bilmiyorum çünkü kullanmadım. Ama 2 silindir olmasının da yakıt tüketiminde olumsuz etkisi var, Yani silverwing daha fazla yakıyor diye biliyorum. Burgman uzun yoldada şehir içinde de çok kullanışlı. Uzun yol tecrübem bir günde yaklaşık 750-800 km bir yol yaptım.Hız yapmayı pek sevmediğimden genel olarak 90-110km hızlarda gittim ,en yüksek 130 km hıza çıktım ama sanırım rahat rahat 150km hıza ulaşırdı. Burgmanda genel olarak 4500 devirden sonra daha fazla güç hissediyorsun gibi motordan. İlk kalkışta birazcık hantallık var gibi ama ben kalkışta gazı sonuna kadar kökleyenlerden değilim ondan da öyle hissediyor olabilirim. Silverwing'in ise 2 silindir olmasından dolayı daha güzel bir sesi var diyebilirim. Ama görüntü olarak Burgman bence hem ön görünüş hemde arka görünüş olarak daha güzel. Artçı ile çok fazla yolculuk etmedim ama az da olsa tecrübelerimden artçının Burgmanda çok rahat ettiğini söyleyebilirim. Motor artçı ile birlikte hem uzun yolda hemde şehir içinde rahatça kullanılacak bir motor , eminimki Silverwing'de bu konuda çok farklı değildir. Ancak uzun yolda artçı ile sollamalarda biraz daha dikkatli olmak gerek tek kişi ile olduğu kadar atik olmuyor doğal olarak . Burgman'ın bir diğer avantajı bence parça ve servis bolluğu . Parçalarının ucuz olduğunu söyleyemem ama Silverwing'inde çok farklı olacağını sanmam. Ayrıca ikinci elde de Burgman bence daha çok tutuluyor buda başka bir avantajı. Zaten benim yaptığım bu değerlendirmeleri forumda daha önce başkalarıda yapmıştır muhakkak. Silverwing kullanmadığım için onunla ilgili teknik bir karşılaştırma yapamayacağım.