burgman 400& piaggio x9 500 hangisini tavs.edersiniz

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
10
Burghman 400 ün tipi çok güzel ve biraz daha büyük.Fakat yakıtı çok diyorlar.x9 500 mü alsam burg.400 mü karar veremedim.2.el alabilirim ancak.5000 liram var.yardım lütfen.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Sen bence bütçeni şöyle 1000 tl olsun yükselt, 5000 tl ye aldığın Burgman veya Pisggiyo, sana masraf çıkarabilir ve yüzü astarını geçebilir. Bunların sarf malzemeleri pahalı. 150 hs ye benzemez. Kayışları sadece 200-300 tl,daha bile yüksek olabilir. Motorun hiç bi bakım kusuru eksiği yoksada 5000 tl ye sanırım satıcı bulman çok çok zor gibime geliyor.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
10
bilgi için teşekkür ederim,dikkate alırım mutlaka söylediklerini
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
niye xciting 500 düşünmüyorsun bende böyle birşeyler düşünüyorum ama kararsız kalıyorum
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
10
valla xciting 500 de fena değil,nexus de fena değil bilemiyorum.Biraz hızlı olsun istiyorum yoksa 250 cc bi scooter da olabilir.çin olmayan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst