Burcu kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ben ortopedia'ya gidiom :/

bi de orda şansımızı denicez :/

bye!
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo poponu kım ne yapsın sen su kıralamacıdan q7 yı kıralada aadanaya gel bızı gezdır:D
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelde senı bı kucaklıyımm:d
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
galiba vaz geçiyorum :p bu 2 sininde gözleri fal taşı gibi açıldı da :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
...
Bu kazada %100 ben suçluydum, çünkü trafikte araçlar sağlanmaz, sollanır ! :farao:

Altındaki XT de olsa, hayabusa da olsa farketmez !

Bir anlık bi olay bu, geçerim die gazı açtım, açmamla yere yapışmam bi oldu, şeytan karşımda zort çekiodu bana :cyclopsan ''bana uyarsan böyle olur işte'' dercesine :pr:

Çok büyük geçmiş olsun Burcu. Yine de kendine bu kadar yüklenme bence. Hepimiz hergün benzer durumlarda kalıyor ve aynı hareketi yapıyoruz illa ki. Yol ve şerit durumunu tam olarak bilemiyorum ama sol kapalıysa zaten geçmek için başka neresi kalıyor ki? Arkasında bekle sellektör at, oldu canım, günümü sol şeritte harcayayım değil mi? Değil. Çünkü trafikte kendisinden başkasını düşünmeyen sürücüler bir değil iki değil. Gerektiğinde sol şerittekilerin solundan bile geçiliyor. Kural abidesi kesilmesin kimse başımıza. Olan şeyler bunlar. Ama işte 10 zıplıyorsun 50 zıplıyorsun 99. cu da o kadar şanslı olmuyorsun. Tek bir direksiyon hamlesiyle yerdesin. Olacağı varmış. Gerçekten çok üzüldüm. Keşke hiç kırıksız atlatabilseydin bu kötü deneyimi. Allah daha beterinden saklasın. Son kazan olur umarım.

:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
yaa geLmessen foruma boyLe ( kendime diyorum bunu )
sonra topicleri 10 sayfa 10 sayfa okursun destan gibi
geçmiş oLsun burcu çook geçmiş oLsun.
kendine yaptığın ELeştri iiçin çok saygı duydum hemde bu haLdeyken bunu söyLeyebilmek buyuk iş bravo..
tequ yLa fazer600 7.nci mi 8.nci sayfa da mı ne konuşuyoLardı teyzem maL hayır teyzemin hareketLeri maL ?
anLamadım abi ben
herkes hata bende diyor kabuL ediyor
peki bu arada bi kaç ses çıkıyo onLAr niye haLa
huukısskısskısss yapıyo :)
siz niye gaza geLiyosunuz abii :))
Not : Tequ açtığın kaza topicLerine kurban oLiim :p
walla kaza yapcam bi sana haber vercem
sen aç topiği akşama kadar da makara oLsin :p
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Burcu, geçmiş olsun.

Bu şekilde gereksiz yere yavaş giden araçlar, gereksiz frene basan acemiler insanı sinirlendirebiliyor. İşte en zayıf an, o hengameden kurtulmak için çabaladığımız an oluyor.
Ben her sabah çevre yolundan işe gidip geliyorum. Meydan dolmuşları durmalarına izin verilmediği için, Galleria kavşağından E-5 e kadar yürüme hızında ilerliyorlar ve trafikte ciddi tehlike oluşturuyorlar. Ben de bunlar yüzünden birkaç tehlike atlattım.

Tekrar acil şifalar diyorum. İnşallah bir an önce sağlığına kavuşursun.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yaa geLmessen foruma boyLe ( kendime diyorum bunu )
sonra topicleri 10 sayfa 10 sayfa okursun destan gibi
geçmiş oLsun burcu çook geçmiş oLsun.
kendine yaptığın ELeştri iiçin çok saygı duydum hemde bu haLdeyken bunu söyLeyebilmek buyuk iş bravo..
tequ yLa fazer600 7.nci mi 8.nci sayfa da mı ne konuşuyoLardı teyzem maL hayır teyzemin hareketLeri maL ?
anLamadım abi ben
herkes hata bende diyor kabuL ediyor
peki bu arada bi kaç ses çıkıyo onLAr niye haLa
huukısskısskısss yapıyo :)
siz niye gaza geLiyosunuz abii :))
Not : Tequ açtığın kaza topicLerine kurban oLiim :p
walla kaza yapcam bi sana haber vercem
sen aç topiği akşama kadar da makara oLsin :p
Abi teyzenin yaptığı mallık baştan beri diyorum.Ama ondan sonra dedimki burcunun yaptığıda mallık.Herkes mal :p
Allah göstermesin kazanı.Ha ama gösterdi diyelim mutlaka haberim olsun.Benim içinde büyük bi zevk sana topic açmak :p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Arkadaşlar, ilgi-alaka-dileklerinize çok teşekkür ederim.

bugün tam 1 hafta oldu
kaza yapalı,
8 bandajıyla kol geride kabadayı gibi gezeli,
oturarak uyuyalı,
sadece sol kolu kullanalı,
t-shirt giymeyeli,
motora binmeyeli,
doyası banyo yapmayalı,
işe gitmeyeli (bu kısım güzel) :p

dizimdeki ve omzumdaki sıyrıklar geçti sayılır,
kolumdaki sıyrık küçüldü,
kırık hala aynı, yukarı bakıo :/

kask olmasa daha ciddi sorunlarla boğuşacaktım, belki boğuşamicaktım...

KASK HAYAT KURTARIYOR !!!
(ben biliodum, sizler de biliosunuzdur ama yine belirtim istedim)

motoru nasıl sürerseniz sürün ama dikkatli sürün !

şeytana uymayın, mallık yapmayın :p
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin.6 ayı geçmemiş piliç köy mamulu olacak haşalama yapıp yemelisin.kırıklara çok ii gelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst