Burcu kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Geçmiş olsun.Hastanede Onur söyledi Adana MT 'den Burcu da kaza yapmış diye.Umarım ikinizinde ve tüm motorcu arkadaşlarımızında son kazaları olur.Daha çok dikkat...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
geçmiş olsun ewlad dikkatli ol.ayrıca kask taktığın için şansın varmış kaskın ve ehliyetin bende kaskındada hasar var allah korumuş
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Burcu; geçmiş olsun ablacım...:salut:

En son kazan olması dileğiyle..:rendeer:

Arabaların sağından geçerken lütfen kornanızı, selektörlerinizi kullanın..:cat:

Sizi fark ettiklerini gözünüzle görmeden geçmeye kalmayın..:pr:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
cokkkkkkk gecmıs olsun...:rendeer:son kazan olur ınsallah..döndügün zaman kazanın gelısmelerını anlatırsınkı ayrıntıları ogrenelım.kaza anında ve kazadan sonra neler dusundun..:silent:.Allahım hepizi korusun..
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Burcu; geçmiş olsun ablacım...:salut:

En son kazan olması dileğiyle..:rendeer:

Arabaların sağından geçerken lütfen kornanızı, selektörlerinizi kullanın..:cat:

Sizi fark ettiklerini gözünüzle görmeden geçmeye kalmayın..:pr:

Bence cok mecbur kalmadikca, ne olursa olsun, arabalarin ve motorlarin sagindan gecmeyin :rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
BurcuCum Geçmiş Olsun ARkadaşım... Bu da Son Kazan Olsun Dİkkat edelim ARkadaşlar Şu günlerde buhran dönemi var üzerimizde...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geçmiş olsun.... en azından kaza yaptığında senin topiğini açacak arkadaşların var. sen şanslısın....
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Geçmiş olsun Burcu Abla.Allah beterinden korusun, acil şifalar versin.:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Burcucum çok geçmiş olsun.:rendeer:

Sağdan geçme gerçekten çok sakat ama memlekette ne kadar saatte 15km nin üstüne çıkmayan sürücü varsa sol şeritte ilerlediğinden sağdan geçmek farz oluyor:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst