Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Geçmiş olsun.Hastanede Onur söyledi Adana MT 'den Burcu da kaza yapmış diye.Umarım ikinizinde ve tüm motorcu arkadaşlarımızında son kazaları olur.Daha çok dikkat...
cokkkkkkk gecmıs olsun...:rendeer:son kazan olur ınsallah..döndügün zaman kazanın gelısmelerını anlatırsınkı ayrıntıları ogrenelım.kaza anında ve kazadan sonra neler dusundun..:silent:.Allahım hepizi korusun..
Sağdan geçme gerçekten çok sakat ama memlekette ne kadar saatte 15km nin üstüne çıkmayan sürücü varsa sol şeritte ilerlediğinden sağdan geçmek farz oluyor:farao: