- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
:mrgreen:geçmiş olsun ya kemik kırıldıgına gore saglam halme yaptı herhlde..
nys tatil yapmak için ii bahane smd alcıyı sokup antalyaya kacar bu 3hafta![]()
:mrgreen:geçmiş olsun ya kemik kırıldıgına gore saglam halme yaptı herhlde..
nys tatil yapmak için ii bahane smd alcıyı sokup antalyaya kacar bu 3hafta![]()
konuştum şindi, iyiymiş.. köprücük kemiği dışında bi sorunu yok gibi..
kemik kaynamassa ameliyat ediceklermiş..
tequ nun motoru da içler acısıymışşgeçmiş olsun tülay
![]()
köprücük kemiğine alçı mı olur olum![]()
bu tülayın motorda ne varsa binen perte cıkıo haa getirde bizim jesde 2tur atsın surda:queen:
kaynak olur
bence sorun tülayda, hangi motora binse yaaln olouyo..
yakında sedat da patlar bi yere![]()
belkide patladı onu arıyolar 2gundr yok nette adam:queen::queen:
Hadi len sapasağlam gözlerimle gördümkonuştum şindi, iyiymiş.. köprücük kemiği dışında bi sorunu yok gibi..
kemik kaynamassa ameliyat ediceklermiş..
tequ nun motoru da içler acısıymışşgeçmiş olsun tülay
![]()
Senin bildiğin yanıldığına yetmiogel bn seninkine yaparım:bounce:
alcı olmıcak tek biyer var olum bnm bildigim kırılınca![]()
Bu kadar mı sevginiz jessicayabu tülayın motorda ne varsa binen perte cıkıo haa getirde bizim jesde 2tur atsın surda:queen:
hakkatten ha arayayım bikaynak olur
bence sorun tülayda, hangi motora binse yaaln olouyo..
yakında sedat da patlar bi yere![]()
bende:salut:iyide bula bula neden hep kazalar tequnun motoru buluyor onun ustunde dusunelim =)
bu arada esrayıda saygıyla anıyorum
evde yatıyo nerdeyatacakinanmıyorum yaa çok çok geçmiş olsun nerde yatıyo şimdi hangi hastane yaa bi sölesene mali numarasını falan da bi özelden atıver bana sana zahmet canımsın hadi
asasassss burcu geldi topuk topuk topukkkk...
evde yatıyo nerdeyatacak![]()