Burcu kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
geçmiş olsun ya kemik kırıldıgına gore saglam halme yaptı herhlde..

nys tatil yapmak için ii bahane smd alcıyı sokup antalyaya kacar bu 3hafta:p
:mrgreen:
omuzanat21.jpg
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
konuştum şindi, iyiymiş.. köprücük kemiği dışında bi sorunu yok gibi..
kemik kaynamassa ameliyat ediceklermiş..

tequ nun motoru da içler acısıymışş :D geçmiş olsun tülay :p

bu tülayın motorda ne varsa binen perte cıkıo haa getirde bizim jesde 2tur atsın surda:queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
iyide bula bula neden hep kazalar tequnun motoru buluyor onun ustunde dusunelim =)


bu arada esrayıda saygıyla anıyorum
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
inanmıyorum yaa çok çok geçmiş olsun nerde yatıyo şimdi hangi hastane yaa bi sölesene mali numarasını falan da bi özelden atıver bana sana zahmet canımsın hadi
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
çok geçmiş olsun Burcu, Allah beterinden korusun, en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle, imza: şom ağızlı kardeşin :p
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun. Noluyor ya bugün? :salut: Taziye tebrik ve kutlamaları açtığım gibi iki kez şoklandım resmen. Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun. Allah tekrarını göstermesin...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
konuştum şindi, iyiymiş.. köprücük kemiği dışında bi sorunu yok gibi..
kemik kaynamassa ameliyat ediceklermiş..

tequ nun motoru da içler acısıymışş :D geçmiş olsun tülay :p
Hadi len sapasağlam gözlerimle gördüm :p
gel bn seninkine yaparım:bounce:

alcı olmıcak tek biyer var olum bnm bildigim kırılınca:p
Senin bildiğin yanıldığına yetmio :p
bu tülayın motorda ne varsa binen perte cıkıo haa getirde bizim jesde 2tur atsın surda:queen:
Bu kadar mı sevginiz jessicaya :p
kaynak olur :p



bence sorun tülayda, hangi motora binse yaaln olouyo..
yakında sedat da patlar bi yere :p
hakkatten ha arayayım bi :p
iyide bula bula neden hep kazalar tequnun motoru buluyor onun ustunde dusunelim =)


bu arada esrayıda saygıyla anıyorum
bende:salut:


inanmıyorum yaa çok çok geçmiş olsun nerde yatıyo şimdi hangi hastane yaa bi sölesene mali numarasını falan da bi özelden atıver bana sana zahmet canımsın hadi
evde yatıyo nerdeyatacak :p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
geçmiş olsun allah beterinden saklasın geçen sene kaza yaptığımda benimde köprücük kemiğim kırıldı doktor korse verdi baya rahatsız edici bişey ama kemiğin düz kaynaması için gerekliymiş

muharrem olum köprücük kemiğine nerde alçıya alıyolar lem söle bidaha olursa bizde oraya gidelim:p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hay Allah bu ara herkes bi kaza atlatıyo :pale: Geçmiş olsun Allah beterinden korusun :rendeer:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sabah sabah onurun sonra burcunun kaza haberi :(
çok geçmiş olsun köprücük kemiği kırığı zor bi kırık
sağ aynaya pek bakılmıyor malesef
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst