- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşımda da Daelim S2 250 var. Fikirtepe-Kadıköy de bi servise götürüyor sanırım (ASYAMOTOR-ÇELİK MOTOR servisi)Hamdullah usta isminde bi ustaları varmış ve süper ilgileniyormuş. Öyle çok yüksek fiyatda istenmemiş bakımı kontrolü için. Açıkcası çok memnun oldugunu soyluyor anadolu yakasında iseniz ugrayabilirsiniz bence eger iyi bi ustanız yoksa... Ben kullanabilsem motor hemen alıcamda cesaret yok![]()
aS_Ya nickli arkadaş daelim topiğinde böyle bi servis ve ustadan bahsetmiş kendisine ulaşamadım acaba bu yerin adresini bile referans verebilecek bir arkadaş varmı :silent: