Niye bu insanlar sevmez oldu birbirlerini, sevenler bile birbirlerinden kaçar oldu, dokunsan patlayacak bir yanardağ gibiyiz hepimiz. Niye din, meshep, ırk ayrımı yapmaya başladı insanlarımız. Oysaki dedelerimiz, ninelerimiz bu vatanı düşmanlardan kurtarmak için onlarca savaşa türkü,kürdü, lazı,çerkezi, alevisi,sunnisi hiç biri ayrım yapmadan bu eşsiz Vatan uğruna, TÜRKİYE!! uğruna canla başla savaşmış ve uğrunda canını bile vermişken, bizim; gittikçe hep beraber bir arada gücümüzü, devletimizi dahada yüceltmemiz gerekirken sen çingenesin, sen kürtsün, sen türksün deyip üstüne birde olaylar çıkarıp, eylemler yapmaya başladık. Ya inanamıyorum türk devleti, kürt devleti diye bir ayrım yapılırmı? zaten Türkiye Edirne'den Kars'a kadar bütün şehirlerde yaşayan karadeniz'lisi, iç anadolu'lusu, doğu'lusu ve batı'lısıyla türk milletidir TÜRKİYE'DİR!!!! , bunlar birbirlerinden koparsa ve seneler önceden kopmaya başladı kopmayada, ayrılmayada devam ediyor, buna hep beraber dur dememiz gerekir, yoksa bu vatan dağılır parçalanır, bizi sevmeyen ülkeler şimdi korkarken bizden dağılıp parçalandığımızda afedersiniz poposuyla güler ve amerikanın ırağa yaptığı gibi bizde bizi sevmeyen O namertlere muhtaç kalırız. Yazık ya kendi halimize acıyorum, bu vatanı kurtarıp kurmak için canını vermiş şehitlerimizin, o dönemleri yaşamış dedelerimizin, ninelerimizin eminimki mezarlarında kemikleri sızlıyordur. Böyle giderse 20-30 yıl sonrayı düşünmek bile istemiyorum, lütfen her zaman sağ duyulu olalım. Esas bu vatanı bölmek isteyen dışardaki güçlerin provakatörlerine kanmayalım, inanmayalım lütfen.