- Katılım
- 5 May 2006
- Mesajlar
- 1,946
- Konu Yazar
- #1
bu pazar guzel bir gün geçirdim başta mustafa abim ve yapımda emeği geçen bütün herkese tşk ediyorum
resimleri mustafa abim çekti .ben foto makinasını getirdim ama hiç açıpda şarjı varmı yokmu bakmamışım
maalesef şarjı yokmuş
bizden sonra egeriderslı arkadaşlarımız da geldi :queen:





mustafa abim bu arabaya hayran kaldı
klaınmıcak gibi değil ki 





ferhat abiyle pnömatik hakkında konuşuyoruz

buda mustafa abiye süprizzz

ahmet abilerde gelmişti kendisi yeni motor almış CBF 250 tekrar hayırlı olsun ve güle güle kullansın


buca gölet den ayrıldıktan sonra yol üzerinde çağla-badem için durduk
benm aram pek ii değil zaten tüylü kaşındırıyo iyyğğğ 

buda ben
son olarak bu arabanın bir üst modelini gördük
ama fotolayamadık yok böyle birşey yaa resmen yürüyen gemi 
bir dahaki gezide görüşmek üzere :rendeer: :wiinkk: :cherry:





mustafa abim bu arabaya hayran kaldı





ferhat abiyle pnömatik hakkında konuşuyoruz

buda mustafa abiye süprizzz

ahmet abilerde gelmişti kendisi yeni motor almış CBF 250 tekrar hayırlı olsun ve güle güle kullansın


buca gölet den ayrıldıktan sonra yol üzerinde çağla-badem için durduk

buda ben
son olarak bu arabanın bir üst modelini gördük
bir dahaki gezide görüşmek üzere :rendeer: :wiinkk: :cherry:
Son düzenleme:



