- Katılım
- 22 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,027
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu foto başka bir motosiklet sitesinde gezerken gördüğüm ve gerçekten bana anımsattıklarıyla çok etkileyici bir foto.sizlerle de paylaşmak istedim,alıntı için dost siteden yirmisekiz nickli antalya lı arkadaşıma çok teşekkürler................
[URL=http://img508.imageshack.us/my.php?image=demiratka6.jpg]
[/URL]
[URL=http://img508.imageshack.us/my.php?image=demiratka6.jpg]
[/URL]
