bunlarda yüzen motorlar :))

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Motorların altındakide feribot heralde :cherry:
Paylaşım için sağol. Bir ara şu süpürgenin resminide koyarsan iyi olur. :) En kısa sürede gönlündeki motosiklete kavuşman dileklerimle....
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
en kısa zamanda süpürgeminde resmini koyarım buraya :):)
ehliyeti bi alıyımda motor sonra inşallah :bounce:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
En iyisini edersin. Valla ehliyet çok lazım oluyor. Zaten araç kullanıyorsat şart. Bir kaza'mda suçum olmamasına rağmen ehliyet olmadığı için suçlu duruma düştüm. Tabii aramızda anlaşıp masrafları ben ödedim. Neyse konuyu dağatmıyım. size iyi geceler....:king:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
fotomontaj fotomontaj :queen:
son 3 tane aynıda diğerleri sanki biraz farklı
ya şaka bi yana ii cesaret bir sandalın üstünde bu kadar motor bi o kadar da insan walla helal

yanlız bişey dikkatimi çekti burası bizim haliç olmasın herkes ağzını kapamışş:queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
köprü parası vermekten iyidir .. keşke burdada olsa ... du bisaniye .. bizim burda daha bu işi yapan yok (:) aha bana bi iş kapısı
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ilginç bi gezi olurdu :) kürekleri kimin çekeceğini bulmak gerek ama:silent: kiprit çekin kısa çeken kürek çeksin :cherry:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Olmamış ama:farao: Yüzen motorlar diyine başlık açmışınız, bizde merak edip atladık nasıl yüzüyorlar diye, ama ne görelim :silent: Yüzme falan yok, sadece bir ikisinin tekerlee biraz ıslanmış o kadar:silent: Bildiğimiz tekne ile taşıyorlar motoru:silent:
Yüzme falan yok ortada, yanlışmıyım:farao: Lüffen dikkat edelim forum açarkene:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst