bunlarda aile üyelerimiz :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
evet sevgili arkadaşlar hep motor ve motosiklet konusundan ziyade, resimlemiş olduğum bu hayvancıkları paylaşımınıza sunuyorum , ve ekliyorum bir çocuğa hayvan sevgisi aşılamanın en güzel yolu bir hamster almak tır bence :)

bir hata ettim 2 bayram önce 2 tane aldım :cherry: bir takım (çift ):cherry:

fakat 25 günlük hamilelik dönemlerinin olduğunu öğrenene kadar sayıları 60 şı geçmiş durumdaydı bir çok arkadaşa eşe dosta hamster dağıttık :queen: dağıttıklarımda yavrulayınca onlarda bana tekrar geri verdiler , ben sıyrılmaya çalışırken 2 verdim 8 geri aldım , bir yavruda en az 8 adet yavru yapıyorlar,çoğaldılar da çoğaldılar kafes durumu yetersiz gelmeye başladı,1 den şu an kafes sayısı 15, baktım olmadı en sonunda bir pet şhop la anlaşarak seri imalata geçtik ailecek :queen:

ilerleyen günlerde çiftliğimide göstereceğim (hamster)

isteyene mt doslarına beleş olarak verilecektir , ama bir şartla 2 adet isteyene ya 2 side dişi olacak yada 2 erkek olacak yok arkideş ben çift istiyorum diyene verilen mal geri alınmaz mantığıyla yaklaşılacaktır bilginiz olsun :queen:


haydi bakem gel vatandaşşş hamstere gellllllllll:queen:










 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
çok iyi ya :) iyi para getiriyo mu bari :p 2 verdik 8 geri aldık mevzusuna koptum özellikle :) :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
heheeee çok şeker bunlar yahu :mrgreen:

aynen cem abi yanlız farklı tarihteki resimler var onlar tavşandır biligine :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:51 ----------

çok iyi ya :) iyi para getiriyo mu bari :p 2 verdik 8 geri aldık mevzusuna koptum özellikle :) :)

valla kardeş iyi para getirisinden ziyade atma atamıyorum danesini 10 gaymeden alıyolar toptan alsalar hepsini birden vereceğimde almıyolar :queen:

eeeee en az 8 tane yavru yaptıuklarını düşünürsek ki 13 yavru yapıyorlar genelde buda 20 tane dişi demek 2 yılda bir cbf parası :queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Allah bağışlasın:) :mrgreen: :p :cherry: :queen: :queen: :queen: çok tatlı yawrular....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel hayvanlar da, arkadaşımda vardı 2 tane. Şerefsizler bi yolunu bulup kafesten çıkıyolardı. Her akşam eve girdiğinde ilk işi hamsterları bulmak ve hasar tespiti yapmak olurdu. :mrgreen: Ne bulursa kemiriyor bunlar
 
Katılım
12 Nis 2011
Mesajlar
50
Çok tatlılar...:) Çift alana kedi hediye kampanyası yapmak lazım...:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bunlar da benim köpeğin yavruları çok tatlılar ya anası süt yetiştiremiyor diye geçen işe giderken süt aldım ya bi içiyorlar böyle güzellik yok
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Çok güzel hayvanlar da, arkadaşımda vardı 2 tane. Şerefsizler bi yolunu bulup kafesten çıkıyolardı. Her akşam eve girdiğinde ilk işi hamsterları bulmak ve hasar tespiti yapmak olurdu. :mrgreen: Ne bulursa kemiriyor bunlar

benim eşşooğlu eşşeğin biride arazi oldu 1 gün yok ! oraya bak buraya bak çekyatın içinden çıkardık fakat hasar tespiti yapmak aklımıza gelmedi ,daha sonra çekyatın içinde bulunan sırt çantak lazım olunca yerinden almak için ,çekyatı kaldırdığımda tahmin et ne olmuş ::dalga:::cherry:

askerden getirdiğim o kalın branda sırt çantamın üst kısmını perte çıkarmış kevgir ::gozluk::

allahtan kanepelerin görünen yerlerini kemirmiyolar köşesinden kıyısından fazlalıklarını tıraşlıyorlar, heleki arabanın içinde skın kaybetmeyi denemeyin:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

Allah bağışlasın:) :mrgreen: :p :cherry: :queen: :queen: :queen: çok tatlı yawrular....:cat:

samet gözüm hemen sana 2 tane vereyim valla beleş bak üste kaç para istyorsun söle :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------

bunlar da benim köpeğin yavruları çok tatlılar ya anası süt yetiştiremiyor diye geçen işe giderken süt aldım ya bi içiyorlar böyle güzellik yok

eeee hayvanları sevmeyen insanlarıda sevmezmiş...:)
her canlıya allah layık olduğu hüneri verdi,
tırtıl 2 diş olsa tüm ormanı yerdi,
şayet kediler haftada bir gün uçabilse,
dünyadaki serçelerin nesli biterdi...:):cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birinin bu ufaklıklara doğum kontrol çeşitlerini öğretmesi lazım :mrgreen:
bi zamanlar bendede vardı 13 tane yavruyu doğurduktan sonra senin hesap tanıdıklara dağıtmıştım .
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
aynen cem abi yanlız farklı tarihteki resimler var onlar tavşandır biligine :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:51 ----------



valla kardeş iyi para getirisinden ziyade atma atamıyorum danesini 10 gaymeden alıyolar toptan alsalar hepsini birden vereceğimde almıyolar :queen:

eeeee en az 8 tane yavru yaptıuklarını düşünürsek ki 13 yavru yapıyorlar genelde buda 20 tane dişi demek 2 yılda bir cbf parası :queen:

hadi ya vallaha mı :) göndersene iki tane :queen:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
çok tatlılar ya, tabi köpekler de.

bizim de bukalemunumuz vardı, ama fotosunu çekmemişim hiç düşünemedik :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst