- Katılım
- 15 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,381
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba haydar hocam
30 yaşında bir erkeğim
beş yıllık iyi giden bir evliliğim vardı..
taaki işyerindeki erkek arkadaşımdan hoşlanana kadar:queen:
ve duygularımı ona söyledim..
onunda bana karşı olumlu duyguları olduğunu öğrendim:queen:
1 yıllık ilişkmiz var ve çok mutluyuz:queen:
arkadaşım bana beraber yaşamayı teklif etti
artık eşimle hiç mutlu değilim
evliliğimi ikinci plana attım..
erkek arkadaşımla beraber olmaktan çok mutlu olmak istiyorum
ne yapacağımı şaşırdım bana yardımcı olun:queen:
30 yaşında bir erkeğim
beş yıllık iyi giden bir evliliğim vardı..
taaki işyerindeki erkek arkadaşımdan hoşlanana kadar:queen:
ve duygularımı ona söyledim..
onunda bana karşı olumlu duyguları olduğunu öğrendim:queen:
1 yıllık ilişkmiz var ve çok mutluyuz:queen:
arkadaşım bana beraber yaşamayı teklif etti
artık eşimle hiç mutlu değilim
evliliğimi ikinci plana attım..
erkek arkadaşımla beraber olmaktan çok mutlu olmak istiyorum
ne yapacağımı şaşırdım bana yardımcı olun:queen: