Bunlar Uydurmami Yoksa Tabular Yikildimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba haydar hocam
30 yaşında bir erkeğim
beş yıllık iyi giden bir evliliğim vardı..
taaki işyerindeki erkek arkadaşımdan hoşlanana kadar:queen:
ve duygularımı ona söyledim..
onunda bana karşı olumlu duyguları olduğunu öğrendim:queen:
1 yıllık ilişkmiz var ve çok mutluyuz:queen:
arkadaşım bana beraber yaşamayı teklif etti
artık eşimle hiç mutlu değilim
evliliğimi ikinci plana attım..
erkek arkadaşımla beraber olmaktan çok mutlu olmak istiyorum
ne yapacağımı şaşırdım bana yardımcı olun:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Uydurma olabilir de olmayabilirde sonuçta bu olmayacak veya hiç olmamış bişey değil...Hatta tarihte bazı padişahların bile oğlanları varmış yanlarından ayırmadıkları(bilen bilir).:wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla kankim anlatmıştı
salladımı bilmiyom
evde kaldığı kankisi buna sarkmış:queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
haydar dedeyle kafa bulmuşlardır belki :p

bu arada musti gene formundasın :mrgreen:
 

sKy

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
40
walla abi gercek olabilir bu sorulara cevap arayanlar var ..var bi ton denyo ...ama yarıldım tabe okurken uydurmada gercekte olsa herkesin hemfikir olduu bi konu var bu yazılar hakkaten KOMİK...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
108
gazetenin o bölümü boş kalmasın diye yazıyolar işte.

ayrıca osmanlı da oğlancılığın oluğuna inanmıyorum. güvenilir kaynaklarda bunun osmanlıyı karalamak ve yeni nesli osmanlıdan nefret ettirmek için yapılmış oyunlar olduğu yazıyor.

"önce söze sonra söyleyene bakılır"
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Dünya tersine dönüyor. Böyle sapıklıklara gülmekde bence bir nevi sapıklık örneğidir ...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
MeTaL' Alıntı:
Dünya tersine dönüyor. Böyle sapıklıklara gülmekde bence bir nevi sapıklık örneğidir ...
işte asıl tehlike burda. bu pisliklere sapıklıklara artık normal gözüyle bakılıyor veya bakmamız için uğraşılıyor.
bakınız magazin programları ve bu programlarda boy gözteren 3. türden cinsler.

bildiğim kadarıyla lut kavmi bu yüzden helak edilmişti ve birçoğu da bu sapıklığı yapmıyor fakat ses çıkarmıyorlardı, gene de tamamı helak oldu.

edit: bazı genetik sorunlar nedeniyle her iki cins gibi olarak doğan insanları elbette kastetmiyorum. onların yapabilecekleri birşey yok durumları konusunda. sapıklık olarak gördüğümüz cinsel ilişki içine girmek.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
tigermbz +1 evet Lut kavmi bu sebeplerden dolayı Cenab-ı Allah tarafından yokedilmişti. Ayrıca çift cinsiyetlilere gelince; ben inanıyorum ki Allah onlara seçme şansı vermiştir ve istediği türü seçme özgürlüğü vardır. Onların bu durumu sapıklık olarak nitelendirilemez sanırım.

motocycleboyreigns eğer sen eşcinselliğe sapıklık değil diyorsan sen Allahı ve yarattıklarınıda inkar ediyorsun demektir. Allah neden iki ayrı cins yaramıt ve onların tohumlarıyla dünya bu halini almıştır acaba? Senin dediğin gibi eşcinselliği sapıklık olarak algılamamam için erkeklerinde hamile kalması ve Cenab-ı Allahın dünyaya iki ayrı cinsi birbileri için değil kendi cinsleri olarak göndermesi gerekiyordu! Antalya da 100. Yıl mevkii travestileriyle ünlüdür nasıl bir ünse artık! Arada sırada görüyorumda miğdem kalkıyor ya! Nedir onlar öyle iğrenç şeyler! Heleki bir erkeği bir erkekle veya bir kadını bir kadınla hiç düşünemiyorum! Sapıklık değilde nedir bu? Bu düşünceler içerisinde olmam demek benim mi sapık olduğumu gösteriyor! Nasıl bir mantelitedir ki sendeki yaradılışı reddeder ve sapıkları sapık olarak görenlere sapık dersin! Pek çok travesti veya eşcinsel erkeğin yetişme tarzında veya çocukluğunda bir bozukluk vardır. Pek çoğu tecavüze uğradığını söyler ama tecavüze uğraması demek cinsiyet bozukluklarını başgöstermez. Bunlar içten gelen bozukluklardır, kişiliği oturmamış insanlarda görülür genelde.

Neyse ahirette herkez neyin ne olacağını ve neyin sapıklık neyin sapıklık olmadığını nasıl olsa görecek. Benden bu kadar ...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Penguenlerde, yunuslarda ve kutup ayılarında eşcinsellik doğal olarak vardır.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dalga bi konuyu
ciddiyet içerisine aldınız ya:)
kırmayın birbirinizi:)
en sevmediğim şey dini konuların ulu orta konuşulmasıdır
çünkü hep tartışma çıkar:)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
motocycleboyreigns' Alıntı:
''Sapık nedir,kime göre'' soruları da akla geliyor ister istemez.Ahirette görüşürüz efendim.

Tabii bir eşcinsele göre eşcinsellik sapıklık değildir. Zaten sapıklık olacağının bilincinde olsa eşcinsel olmaz. Ahirette seninle görüşeceğimizi hiç sanmıyorum.

Musti güzel kardeşim bunlara dalga diyorsun ama ne yazık ki hayatın gerçekleri ve dalgalık yanı kalmadı artık! ...
 
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
Padişahları bilmem de yeniçeriler arasında oğlancılık sanırım yaygındı. Zaten evlenmeleri de yasaktı bir dönem. Haremlik selamlık felan adamların hatun gördüğü de yok aralarında idare etmişler. Bunun osmanlıyı kötülemek için söylendiğini söyleyenlerin osmanlıyı olduğundan farklı göstermeye çalışan bağnaz kesim olduğunu düşünüyorum. Tarihi yargılarken zamanın değerlerini bugünküyle karıştırmamak gerekir. Kaldı ki Osmanlıyı kötülesen ne olur 600 yıl dünyanın süper devleti olmuş bir imparatorluktan bahsediyoruz. Daha Amarika keşfedileli bu kadar zaman geçmedi. Üstelik tarih sahnesinden çekilmesi de çok görkemli oldu. Bütün dünya birbirine girdi. 1.Dünya savaşı olarak tarihe geçti.

Neyse kendimi tutayım olayı tarih dersine çevirdim :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
yorum yapmıyorum burayı kapatıyorum.Hatta kilitliyorum yada lastiğini indiriyorum
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forumda açılan başlığa atılan mesajlarda başlık konusunun dışına çıkılmamalıdır. Konunun Devamında Yine Konu Dışına Çıkılıyorsa Konunun Akibeti Doğrultusunda : Konunun Kilitleniş Nedeni Açıklanarak Kilitlenecek yada Silinecek!Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz. Konu dışı yazışmalarınızı forumun özel mesaj özelliğni kullanarak yapabilirsiniz. Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden www.motosiklet.net sorumlu tutulamaz!

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst