Buna Cesaret Edebilecek Babayiğit Varmi Aranizda?

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sen profiline Transalp yazma cesaretini göstermişsin ya :cherry: :mrgreen: Bana rağmen :mrgreen:

Video çıkmamış ama :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Biz düz yolda tutamıyorum motoru adam buzların üstünde dans ediyor.
Helal olsun Takdir-i İlahi baska ne denirki...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Denemeye kalkanlar cikmasin kis aylarinda? :silent:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Sen profiline Transalp yazma cesaretini göstermişsin ya :cherry: :mrgreen: Bana rağmen :mrgreen:

Video çıkmamış ama :)

TUBİŞ SANA NEDEN ÖZEL MESAJ GÖNDEREMİYORUM.AYRICA GAYET GÜZEL İZLENİYOR.AYRICA TRANSALPİ ALDIM.ÜYELİK İSMİMİ DEĞİŞTİRMEDİM SEN NASIL DİSHY!İ DEĞİŞTİRMEDİNSE:p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
adam manyak söylenecek bişey yok canını buzda bulmuş buzda verecem diye uğraşıyor herhalde
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
TUBİŞ SANA NEDEN ÖZEL MESAJ GÖNDEREMİYORUM.AYRICA GAYET GÜZEL İZLENİYOR.AYRICA TRANSALPİ ALDIM.ÜYELİK İSMİMİ DEĞİŞTİRMEDİM SEN NASIL DİSHY!İ DEĞİŞTİRMEDİNSE:p

İlk topiği tıkladığımda link yoktu şimdi tamam :) Özel mesaj almak istemediğim için kapattım.. :wiinkk:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
bakıyorum ki yonetıcıler uyarmamıs ben uyarayım barı sıte ıcınde buyuk harfle yazılmaz ayıp :mrgreen: mesajını duzeltmenı rıca edıyorum :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
cross motorla daha zevkli olurmuş gibi görünüyo sanki.
bir zamanlar kar yağarken scooter kullandığım günler geldi aklıma nedense.:cat:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
motosikletin lastikleri çivili olduğu için yol tutuşu asfalt gibi, çivilerin uzunluğu neredeyse 2 cm oluyor. memleketleri buzdan olunca adamlar buza alışmak zorundalar.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
şaka değil mi:silent::silent::silent::silent:silent::silent::silent:::silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
varan biiiiiiiiiiiiiir: motorsiklet değil motosiklet
varan ikiiiiiiiiiiiiiii: adamın gittiği yerlere buzun daha mat rengi birşey dökülmüş tahminen tuz veyahutbuzun üstünü kapatacak lapa lapa yağmış kar
varan üçççççç: bu hareketler imkansızzz
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
arkadaşlar adamın motoru sürdüğü pist buz değilde toprak olabilir mi?siyah beyaz çekildiğinden öyle görünüyo olmasın.çünkü eğer buz sa etraftaki teplerde yada ne biliyim evlerin çatılarında orda burda birazcık da olsa kar olması gerekmiyo mu?etraf tertemiz.bana sanki bi köy ortasındaki boş araziymiş gibi geldi.ne dersiniz?
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, belki birçoğunuza inanılmaz gibi geliyor bu tür şeyler ama yurtdışında buz üstünde yapılan motosiklet yarışları var. Bütün iş lastikte bitiyor. Slick yarış lastiğiyle yağmurda, yağmur lastiğiyle kuru yolda nasıl gidilemiyorsa, buz üstünde de normal lastikle gidilemez. Buzda gitmek için özel olarak üretilmiş çivili lastikler var, lastik olduktan sonra buzda gitmişsin, asfaltta gitmişsin farketmez...

Bakınız, aşağıdaki resim buzda yapılan yarış ile ilgili...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst