- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,129
- Konu Yazar
- #1
Sen profiline Transalp yazma cesaretini göstermişsin ya :cherry: :mrgreen: Bana rağmen :mrgreen:
Video çıkmamış ama![]()
TUBİŞ SANA NEDEN ÖZEL MESAJ GÖNDEREMİYORUM.AYRICA GAYET GÜZEL İZLENİYOR.AYRICA TRANSALPİ ALDIM.ÜYELİK İSMİMİ DEĞİŞTİRMEDİM SEN NASIL DİSHY!İ DEĞİŞTİRMEDİNSE![]()
Yaavv aynı ben gibi sürüyo çocuk, biraz tekniği zayıf ama..![]()
