Bulgaristandan Misafirlerimiz Geliyor

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
merhaba dostlarım motosiklet.net üyesi olan alexbg ve arkadaşları TÜRKİYE ye geliyor

kendiside daha önce bu konu ile ilgili bir topik açmıştı biraz önce yaptığım telefon görüşmesinde gurubun bu akşam silivride kamp kuracağını öğrendim

gelicek motorlu gurup yaklaşık 10 kişi olacak bize düşen ise istanbulda bu arkadaşlarımızı karşılayıp türk misafirperliğini göstermek

ben telefonla irtibata devam edip istanbulda bir karşılama yapmayı teklif ediyorum daha önceki topikte bir çok arkadaşımız karşılamaya katılabileceğini yazmıştı ben bu konu ile ilgili düşüncelerinizi bekliyorum

not: ben bu akşam bir kaç arkaşla silivriye gidip YARINKİ organizasyonla ilgili bi ön çalışma yapıcam
eğer bu akşam bana katılmak isteyen varsa irtibata geçelim

cep:0537 231 03 51


saygılar
MUSTAFA
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
Vallahi hoşgeldiler sefa geldiler fakat ben biraz uzağım 1600-1700 km kadarcık


:bounce: ::gleam:: ___KILIÇ___ ::gleam:: :bounce:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
:) abi saat ler bana uyarsa her zaman yanındayım istedin yere gelirim yeterki zamanım olsun malum fazla geç olursa katılamam:silent: o da gece çalıştım için yaf:p bi haber olursa ararsın 0535 925 02 32 ok
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
mert ybr 125' Alıntı:
:) abi saat ler bana uyarsa her zaman yanındayım istedin yere gelirim yeterki zamanım olsun malum fazla geç olursa katılamam:silent: o da gece çalıştım için yaf:p

sağol dostum sınırda işlemlerin ne kadar süreceği belli omadığından saati kesinleştiremedik ama istanbulda bir gece kalmayı düşünüyorlar bişeyler ayarlamaya çalışıcaz

bu arada bulgarca ve ingilizce bilen arkadaşlara ihtiyacımız olacak

SAYGILAR
MUSTAFA
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
komşu ülkeden gelen mt.net üyelerini aramızda görmekten mutluluk duyarız bende elimden glene yardımı yapmaya hazırım mustafa:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Biraz sonra işten çıkıcam.Eğer dışarıdan siteye girebilirsem gelişmelere göre karşılamaya gelmek isterim.Bildiğim kadarıyla Alexbg Karadeniz turundan bahsetmişti.BatıKaradeniz hakkında bilgi vermek isterim.:cat:
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
İskenderunluKILIC' Alıntı:
Vallahi hoşgeldiler sefa geldiler fakat ben biraz uzağım 1600-1700 km kadarcık


:bounce: ::gleam:: ___KILIÇ___ ::gleam:: :bounce:
abi bizim bu tarafa misafir gelmiyor diye üzülmeelim ya elbet suriyeden gelen olur ya :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hade KarŞilamaya Gİdelİm Kapikule Ye :)
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
DARKDIAMOND' Alıntı:
Biraz sonra işten çıkıcam.Eğer dışarıdan siteye girebilirsem gelişmelere göre karşılamaya gelmek isterim.Bildiğim kadarıyla Alexbg Karadeniz turundan bahsetmişti.BatıKaradeniz hakkında bilgi vermek isterim.:cat:
dostum karadeniz sahilden türkiyeyi geçip yollarına devam edicekler tabiki her türlü bilgiyi paylaşıcağız yalnız ben yarın istanbulda olabileceklerini düşünüyorum sınırı geçtikten sonra bir yerde kamp kurucaklar diye biliyorum
yani buluşmamız büyük ihtimalle yarın olacak

SAYGILAR
MUSTAFA
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
serkan79' Alıntı:
Hade KarŞilamaya Gİdelİm Kapikule Ye :)

serkan gelmeyen ne olsun :queen:

şaka bi tarafa bi yerlerde bir öncü gurup yapıp karşılayabiliriz ordanda asıl buluşma yerimize geliriz böylece onları istanbulda kaybolmaktan kurtarırız
malum istanbul büyük şehir

SAYGILAR
MUSTAFA
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
81
Yalova tarafına geçecek olurlarsa yarın ben oleden sonra boşum saa 3:00 gibi arkadaşları karşılayabilirim dil konusunda da yardımcı olmaya çalışırım özellikle bulgarca.
0532 703 80 98
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"MUSTURAKI" kardeşim,yarın daha esnek zamanımız olur.Dahada iyi karşılama olur.Bide İstanbul'un Cumartesi akşamı var üzerine.Daha ne olsun?:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAKAL kapıkuleye yakınsan ilk sen karsıla adamlara çay içir sonra İstanbul yolunu göster :)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Acaba bu abiler saat kaçta edirnede olcaklar ben müsaitsem bi çay ısmarlarım onlara

Not:Ben bulgarca bilmem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mustafa, kontakta kal, kesin bir saat belirle elimizden geldiğince bişeyler yapmaya çalışalım dostlarımıza.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
SAKAL' Alıntı:
Acaba bu abiler saat kaçta edirnede olcaklar ben müsaitsem bi çay ısmarlarım onlara

Not:Ben bulgarca bilmem

dostum tahmini 4 saat sonra sınırda olucaklar ama sınırı kaç saatte geçicekleri belli değil bu işlem bazen 2 saat bazende 8 saat sürebiliyor

ama ben gider kapıda yatarım dersen sen bilirsin :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
Gelsinler Bre Yav Karşilariz Elbette Ne Olcekkine ..biorganizasyon Olursa Sewe Sewe..
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
arkadaşların saat kaçta geleceğini, nerede karşılayacağımızı topiğe (baş sayfaya) yazarsanız gelmeye çalışacağım.

tarzancaya yakın ingilizcem var. daha iyisini bulamazsak idare ederiz. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst