Bulgaristan dan gelen dostlarımızı karşıladık (resimli)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece yazılarınızı okuyorum....

takipteyim fakat izmirden oraya kadar gelmem zor olur, zaten motorum küçük bişeee kalır yanlarında... ben gelinceye kadar onlar çoktan gitmiş olur :cyclopsan :p izmirden slm lar :rendeer:
 
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
1
dün akşam çorlu sağlık mah sizi gördüm ve hayran kaldım evet motorsiklet tutku yaratır sözü gerçek miş bende şimdi tutkulu bir motorsikletçi oldum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alnımızın akıyla üzerimize düşen görevi yaptık fotografları yarın eklicem
emeği gecen mt üyesi 10 kişiye teşekkürler
10 kişi 10 yazıyla on rakamla 10
hop desen 50 kişi bi anda toplanırdı deniz yemek v.s olsa
ama bu önemsiz bi konu banane elin bulgarından !!!
ha bide alex bg nickli üyemiz yani istanbula gelen bulgar kız gelmeden önce actıgı topicğe 80 kişi karsılarız demiş işin garip tarafı o topiğe msj yazanlar ortalıkta yok ama topicten haberi bile olmayan insanlar bu insanları karsılamaya gidiyo

anladımki burdaki millet kuru gürültü:farao:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
dostum benim gelememe nedenimi biliyorsun aşkolsun yani...

serkan79' Alıntı:
alnımızın akıyla üzerimize düşen görevi yaptık fotografları yarın eklicem
emeği gecen mt üyesi 10 kişiye teşekkürler
10 kişi 10 yazıyla on rakamla 10
hop desen 50 kişi bi anda toplanırdı deniz yemek v.s olsa
ama bu önemsiz bi konu banane elin bulgarından !!!
ha bide alex bg nickli üyemiz yani istanbula gelen bulgar kız gelmeden önce actıgı topicte 80 kişi karsılarız demiş işin garip tarafı o topiğe msj yazanlar ortalıkta yok ama topicten haberi bile olmayan insanlar bu insanları karsılamaya gidiyo

anladımki burdaki millet kuru gürültü:farao:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
serkan79' Alıntı:
alnımızın akıyla üzerimize düşen görevi yaptık fotografları yarın eklicem
emeği gecen mt üyesi 10 kişiye teşekkürler
10 kişi 10 yazıyla on rakamla 10
hop desen 50 kişi bi anda toplanırdı deniz yemek v.s olsa
ama bu önemsiz bi konu banane elin bulgarından !!!
ha bide alex bg nickli üyemiz yani istanbula gelen bulgar kız gelmeden önce actıgı topicğe 80 kişi karsılarız demiş işin garip tarafı o topiğe msj yazanlar ortalıkta yok ama topicten haberi bile olmayan insanlar bu insanları karsılamaya gidiyo

anladımki burdaki millet kuru gürültü:farao:

serkan abi diger üyeleri bilemem ama ben kuru gürültü degilim:p ben onları rizede karşılayacaktım. öyle konuşmuştuk. fakat elimde olmayan nedenlerden dolayı amcamların yanına izmire gitmek zorunda kaldım. ve bunu alex'e söyledim. dogu karadeniz yolları ve buranın insanın trafikteki durum hakkında bilgi verdim. ama rize dışında olucam için onları karşılayamayacagımı söyledim özür diledim. ve gerçektende o bulgar motorcularla tanışmak isterdim ama olmadııııı .
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
benim dün akşam bir işim vardı. gelmek isterdim.
sonuç ne oldu? kaç kişi gittiniz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün akşam ataköy mocamp a yerlestirdik arkadasları yedik içtik muhabbet ettik gece 1 gibi ayrıldık sabah mustafa onları köprü yoluna bıraktı ve yollarına koyulup gittiler yolları acık olsun
bizden cok memnun kaldılar mutlaka bulgaristana gelin diyolar umarım adamların kafasındaki Türk düşüncesi değişmiştir ki biz değiştirdigimize inanıyoruz
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
serkan abi tebrikler, gerçekten çok güzel bir iş yaptınız:rendeer: :cat: :cat:
ben dün foruma giremediğim gibi, akşam da önemli bir işim vardı. gelmek isterdim ama sağlık olsun diyelim.
eminim ki memnun kalmışlardır:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar kuru gürültü lafını yanlış anlamayın ben forumda sürekli aktif olan ve gezilerde pek nadir görünen arkadaslardan bahsediyorum mesela adamın biri 500ün üzerinde mesajı var her geziye yorum yapar öyle olmasın böyle olsun der sonra bakarsın gezide yok bunun gibi bikaç örnek daha var gözüme carpan ama isim vermek istemiyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
LesPaul' Alıntı:
serkan abi tebrikler, gerçekten çok güzel bir iş yaptınız:rendeer: :cat: :cat:
ben dün foruma giremediğim gibi, akşam da önemli bir işim vardı. gelmek isterdim ama sağlık olsun diyelim.
eminim ki memnun kalmışlardır:)

halden anlamak diyelim buna serkan kardesim
bende almanya doğumluyum mesela ama fazla kalmadım ve her gittiğimde şaşkın ördek gibi oluyorum
yabancı bi ülkeye gidipte yol yordam bilmemek gercekten kötü oluyo bizde bu yüzden arkadaslara yardımcı olmak istedik yardımcı olduk hatta ülkelerine bile davet ettiler eger yolunuz falan gecerde haberimiz olmazsa olacaklardan sorumlu değiliz gibi tehdit bile aldık :) bu olayda en büyük emeği gecen arkadaslar MUSTURAKİ ve TEROR hele mustafa adamlara yardım edecem diye kendini heder etti helal olsun valla ne denir böyle adama yüregine saglık :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
serkancım eğer benden bahsediyorsan akalteke ye durumu anlattım.. geçi o biliyor ama ..
dün oğlum yeni taşındığımız mahallede kayboldu...
ve 2-3 saat onu aramakla meşkuldum...
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
serkan abi, yapılması gerekeni yapmışsınız zaten.:)
dün akşam işim vardı derken, ben şehir dışındaydım. Adapazarı'na gittim. oldukça geç döndüm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAVASXXL' Alıntı:
serkancım eğer benden bahsediyorsan akalteke ye durumu anlattım.. geçi o biliyor ama ..
dün oğlum yeni taşındığımız mahallede kayboldu...
ve 2-3 saat onu aramakla meşkuldum...

abi gecmiş olsun cok kötü bi olay neyseki bulmuşsunuz
bu arada sana laf söylemek ne haddime ezer geçersin beni :)

LesPaul' Alıntı:
serkan abi, yapılması gerekeni yapmışsınız zaten.:)
dün akşam işim vardı derken, ben şehir dışındaydım. Adapazarı'na gittim. oldukça geç döndüm.

benim bahsettiğim kişiler sizler değilsiniz üzerinize alınmayın
onlar kendini biliyo utançlarından bişey yazamıyolar neyseki ar varda utanıyolar bide yüzsüzlük yapıp yazsalar daha kötü :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
serkan79' Alıntı:
abi gecmiş olsun cok kötü bi olay neyseki bulmuşsunuz
bu arada sana laf söylemek ne haddime ezer geçersin beni
yok be s erkancım estafurullah ... ya gerçekten butun gunum tilt oldu kötü hissettim kendımı aklıma 1000 tane olasılık geldi moralim kötüydü.. gelsemd e keyfınzı kaçırırdım...
ezme konusunda evet ezerim..:mrgreen:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
:king:
serkan79' Alıntı:
alnımızın akıyla üzerimize düşen görevi yaptık fotografları yarın eklicem
emeği gecen mt üyesi 10 kişiye teşekkürler
10 kişi 10 yazıyla on rakamla 10
hop desen 50 kişi bi anda toplanırdı deniz yemek v.s olsa
ama bu önemsiz bi konu banane elin bulgarından !!!
ha bide alex bg nickli üyemiz yani istanbula gelen bulgar kız gelmeden önce actıgı topicğe 80 kişi karsılarız demiş işin garip tarafı o topiğe msj yazanlar ortalıkta yok ama topicten haberi bile olmayan insanlar bu insanları karsılamaya gidiyo

anladımki burdaki millet kuru gürültü:farao:

noktasına virgülüne kadar katılıyorum abi ben bpye geldigimde buluşma yeri degişti galiba benim haberim yok falan dedim kendi kendime çünkü hiç kimse yoktu musturakiyi aradım yoldayız dedi bekledim sadece 2 arkadaş daha geldi alderney ve futureshock ve bpden 3 motor mocampa gittik başka bişey demiyorum tabi işleri olanlar olur gezilere gidenler vardı ama bence kalanlar bu kadar degildi. . . . bulgar dostlarımızında yolları açık olsun :king: :king:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
serkan79' Alıntı:
halden anlamak diyelim buna serkan kardesim
bende almanya doğumluyum mesela ama fazla kalmadım ve her gittiğimde şaşkın ördek gibi oluyorum
yabancı bi ülkeye gidipte yol yordam bilmemek gercekten kötü oluyo bizde bu yüzden arkadaslara yardımcı olmak istedik yardımcı olduk hatta ülkelerine bile davet ettiler eger yolunuz falan gecerde haberimiz olmazsa olacaklardan sorumlu değiliz gibi tehdit bile aldık :) bu olayda en büyük emeği gecen arkadaslar MUSTURAKİ ve TEROR hele mustafa adamlara yardım edecem diye kendini heder etti helal olsun valla ne denir böyle adama yüregine saglık :rendeer:


ellerine sağlık serkan kardeş ve yardımcı olan diğer arkadaşlara cuma günü
balıkkesirdeydim ve bu akşam geldim bitiremedim bu sene düğünleri ve sünetleri:pr: :pr: :pr: neyse haftaya bir tane daha var ama bu son artık
kendi düğünüm olsa bile gitmem daha:queen: yaz bitti yaw:pale:
biraz daha gezelim tozalım
 
Katılım
20 Haz 2004
Mesajlar
84
Pazar günü, sabah, Bulgar motorcuları Mustafa ile birlikte uğurladık...inşallah kazasız belasız yolculuklarını tamamlarlar...Bu arada bizden fotoğraf çeken arkadaş var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst