serkan79' Alıntı:alnımızın akıyla üzerimize düşen görevi yaptık fotografları yarın eklicem
emeği gecen mt üyesi 10 kişiye teşekkürler
10 kişi 10 yazıyla on rakamla 10
hop desen 50 kişi bi anda toplanırdı deniz yemek v.s olsa
ama bu önemsiz bi konu banane elin bulgarından !!!
ha bide alex bg nickli üyemiz yani istanbula gelen bulgar kız gelmeden önce actıgı topicte 80 kişi karsılarız demiş işin garip tarafı o topiğe msj yazanlar ortalıkta yok ama topicten haberi bile olmayan insanlar bu insanları karsılamaya gidiyo
anladımki burdaki millet kuru gürültü:farao:
serkan79' Alıntı:alnımızın akıyla üzerimize düşen görevi yaptık fotografları yarın eklicem
emeği gecen mt üyesi 10 kişiye teşekkürler
10 kişi 10 yazıyla on rakamla 10
hop desen 50 kişi bi anda toplanırdı deniz yemek v.s olsa
ama bu önemsiz bi konu banane elin bulgarından !!!
ha bide alex bg nickli üyemiz yani istanbula gelen bulgar kız gelmeden önce actıgı topicğe 80 kişi karsılarız demiş işin garip tarafı o topiğe msj yazanlar ortalıkta yok ama topicten haberi bile olmayan insanlar bu insanları karsılamaya gidiyo
anladımki burdaki millet kuru gürültü:farao:
LesPaul' Alıntı:serkan abi tebrikler, gerçekten çok güzel bir iş yaptınız:rendeer: :cat: :cat:
ben dün foruma giremediğim gibi, akşam da önemli bir işim vardı. gelmek isterdim ama sağlık olsun diyelim.
eminim ki memnun kalmışlardır![]()
SAVASXXL' Alıntı:serkancım eğer benden bahsediyorsan akalteke ye durumu anlattım.. geçi o biliyor ama ..
dün oğlum yeni taşındığımız mahallede kayboldu...
ve 2-3 saat onu aramakla meşkuldum...
LesPaul' Alıntı:serkan abi, yapılması gerekeni yapmışsınız zaten.
dün akşam işim vardı derken, ben şehir dışındaydım. Adapazarı'na gittim. oldukça geç döndüm.
yok be s erkancım estafurullah ... ya gerçekten butun gunum tilt oldu kötü hissettim kendımı aklıma 1000 tane olasılık geldi moralim kötüydü.. gelsemd e keyfınzı kaçırırdım...serkan79' Alıntı:abi gecmiş olsun cok kötü bi olay neyseki bulmuşsunuz
bu arada sana laf söylemek ne haddime ezer geçersin beni
serkan79' Alıntı:alnımızın akıyla üzerimize düşen görevi yaptık fotografları yarın eklicem
emeği gecen mt üyesi 10 kişiye teşekkürler
10 kişi 10 yazıyla on rakamla 10
hop desen 50 kişi bi anda toplanırdı deniz yemek v.s olsa
ama bu önemsiz bi konu banane elin bulgarından !!!
ha bide alex bg nickli üyemiz yani istanbula gelen bulgar kız gelmeden önce actıgı topicğe 80 kişi karsılarız demiş işin garip tarafı o topiğe msj yazanlar ortalıkta yok ama topicten haberi bile olmayan insanlar bu insanları karsılamaya gidiyo
anladımki burdaki millet kuru gürültü:farao:
serkan79' Alıntı:halden anlamak diyelim buna serkan kardesim
bende almanya doğumluyum mesela ama fazla kalmadım ve her gittiğimde şaşkın ördek gibi oluyorum
yabancı bi ülkeye gidipte yol yordam bilmemek gercekten kötü oluyo bizde bu yüzden arkadaslara yardımcı olmak istedik yardımcı olduk hatta ülkelerine bile davet ettiler eger yolunuz falan gecerde haberimiz olmazsa olacaklardan sorumlu değiliz gibi tehdit bile aldıkbu olayda en büyük emeği gecen arkadaslar MUSTURAKİ ve TEROR hele mustafa adamlara yardım edecem diye kendini heder etti helal olsun valla ne denir böyle adama yüregine saglık :rendeer: