Bulgaristan dan gelen dostlarımızı karşıladık (resimli)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
hoş gelmişler sefalar getirmişler..
ataköy tatil mocamp var.ben tlf ile görüşüp fiyat ve
bilgi veririm.
mustafa abi sende o na göre arkadaşları yönlendirirsin...
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
-MUSTURAKİ-' Alıntı:
ewwett beyler bayanlar hadi bakalım iş başına herkes bi yer araştırsın istanbul içinde kamp alnına ihtiyacımız var

not :misafirlerimizde makinalar 1000cc den aşşağı değil bu akşam bütün büyük makinaları bekliyoruz hadi bakalım

akşam tahmini buluşma saatimiz 20:00---20:30
mustafa abı
bende geleceğim ama
nerede buluşacağız.....:silent:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw buluşma yeri söleyin kardeşim bizde gelicez
dostlarımız artçı görsün gelmişken:p
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
batuhan35' Alıntı:
mustafa abı
bende geleceğim ama
nerede buluşacağız.....:silent:

buluşma yerimiz levet bp buluşma ssatimiz 19:30-20:00

biraz sonra ilk mesaj düzenlenecek gelişmeleri ilk mesajdan bildirecez gardaş
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
alper_tim' Alıntı:
yaw buluşma yeri söleyin kardeşim bizde gelicez
dostlarımız artçı görsün gelmişken:p
eywahhhh alperde de gelıyor....:) :queen:
şaka şaka nasılsın alper galata ya neden gelmedın.?
her zamankı kadar eglencelı ve keyıflı bır aksam oldu....:)
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
arkadaşlar biz istanbul dışındayız, haliyle gelemiyoz bari bizden selam söyleyin bulgar kardeşlerimize.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
-MUSTURAKİ-' Alıntı:
tahmini buluşma yerimiz eminönü buluşma ssatimiz 20:00

biraz sonra ilk mesaj düzenlenecek gelişmeleri ilk mesajdan bildirecez gardaş

:silent: ya abicim şu buluşma saatini biraz erkene alında bende gelim yaf olmazmı şöle 5 veya 6 gibi :salut:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yav arkadaşlar tarabya taaaaaaaaaaaaaaa nerede yav bakırköy tarafında bi yer tespit edelim daha mantıklı adamlar bizi kesmeyemı götürüyorlar dıye düşünebilirler..:mrgreen: :mrgreen:
ortalama bi yer bulun arkadaşlar ben dukkanı 10 gıbı kapatıyorum ancak 10dan sonna gelebilirim bizimki büyük makına sıfatına yakın hem....:queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
batuhan35' Alıntı:
eywahhhh alperde de gelıyor....:) :queen:
şaka şaka nasılsın alper galata ya neden gelmedın.?
her zamankı kadar eglencelı ve keyıflı bır aksam oldu....:)
saol kardeş sen nasılsın
galataya gelemedim pederle işimiz wardı ayrıca birazda maddi olanaksızlıklar war her yere gelemiom:pale:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Dersaadet çokmu abes olur? Hem boğaz manzaralı hemde bizi anlayışla karşılarlar gibi geliyor.(düşünce)
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
arkadaşlar onlar epey kazıkçı, başka yer bakın... pendik tarafları da olabilir. Bir de Maslak'tan sonra Belgrad Ormanları içinde kamplar var. Çadırla gecelenilebilen yerler...

Teşekkürler size...
Kolay gelsin..


İstanbul Boğazı'nda Secret Garden de olabilir. Ama İstinye'de 2. köprü'ye bakan Deniz otobüslerinin yanaştığı yerin bitişiği vardır. Hem denize bitişik ve serin, hem de İstanbul'un sayılı güzel manzaralarından biridir.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
beyler mekan fikrine açığız gideceğimiz yer manzara kalite v.s olsun hemde ucuz olsun :p :silent: :cherry:

kalıcak yer avrupa yakasında olursa arkadaşlarımızı yarınki kahvaltıyada götürmeyi düşünüyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-MUSTURAKİ-' Alıntı:
not :misafirlerimizde makinalar 1000cc den aşşağı değil bu akşam bütün büyük makinaları bekliyoruz hadi bakalım
:silent:
Bakalım bir yerden büyük bir makine bulabilir miyim... olmadı arkadan arkadan, sessiz sakin gelirim peşinizden.
:):):)

-MUSTURAKİ-' Alıntı:
manzara kalite v.s olsun hemde ucuz olsun
Kırgızistan'da Isık Göl civarları bu tanıma uyuyor ama İstanbul'da var mıdır böyle bir yer bilemem :)

Akşamki gezi için Sultanahmet'in oralar iyidir diyorum. O bankların üzerinde bir yarım saat geçirmek bile çok keyifli olabilir. Ondan sonra yol üstü bir sürü yer vardır herhalde. Gidilebilir bir yerlere.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
beyler benim evde bir kişi misafir edebilirim bekar arkadaşlar birer kişi misafir etse sorun kalmaz sanırım ne dersiniz ??
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Buluşma noktası ve iletişim bilgileri topiğin başına eklenmiştir..
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
yaww beyler bayanlar nerdesiniz 3-5 motrlamı buluşucaz adamlarla yapmayın bizim sitemizin 25.000 üyesi var dedik türkiyenin en büyük sitesi dedik hadi bakalım eeleri görelim gelicekler ben burdayım desin :cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
mustafacım ne z amankadar orada olacaksınız...
ben malum 22 de dükkanı kapatıp gelecem sırf yalnız bırakmammak için ve hacimli makinları görmek için geleceğim...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
SAVASXXL' Alıntı:
mustafacım ne z amankadar orada olacaksınız...
ben malum 22 de dükkanı kapatıp gelecem sırf yalnız bırakmammak için ve hacimli makinları görmek için geleceğim...

abim saat 20:30 da mekanda olsak kalmamız 22:30 - 23:00 ü bulur diye düşünüyorum ama genede benim tel yazın
cep:0537 231 03 51

ABİM HİÇ MERAK ETME HACİM KONUSUNDA KİMSE SENİNLE YARIŞAMAZ :cherry: :p :cherry:
saygılar
MUSTAFA
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
mustafacım çevrem çok geniş(yemek yemeden 160 cm yedikten sonna 170 cm)):mrgreen: hacimliyim yane saolasın...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bulgaristanlı dostları görmek isteyen yok sanırım baksana kimse gelmiyo avrupalıları sevmiyolar herhalde sitedeki sakinler:silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst