Ne yazık ki kimi insanların 3 tekerli bisikleti bile sürebilecek kabiliyeti olmuyor.
Ben buna kısaca mekanik yetenek,motor yetenek diyorum.
Bir zamanlar bir komşum evinde atan otomatik sigortayı kaldırma becerisi olmadığından elektrikçi çağırmıştı.:silent: